Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Var frågar man, om inte på Buke? :D Jag har en fysisk benlängdsskillnad p g a Perthes sedan barn. Har alltid "gått/stått på tå" och... 2
Svar
22
· Visningar
2 848
Senast: ameo
·
Äldre Jag har några gånger nu fått post till en annan person som är adresserad till min adress. Det känns lite obehagligt framförallt som det...
Svar
12
· Visningar
1 483
Senast: Snurrfian
·
IT & mobiler Den senaste tiden har texten på datorn börjat se konstig ut. Nån som vet vad det kan bero på och hur jag fixar det? Nu är den här...
Svar
1
· Visningar
535
Senast: tanten
·
Äldre Jag har fastnat i att göra falukorv i ugn och korv stroganoff när jag lagar falukorv. Nu vill jag ha något nytt, spännande och...
Svar
2
· Visningar
719
Senast: zassoo
·
Kropp & Själ Finns det någon gratis app till en Samsung där jag kan kan se hur långt jag sprungit och lite statistik kring det men som INTE vill ha...
Svar
5
· Visningar
700
Äldre Som ni kanske vet så kommer det ju komma nya sedlar, hur länge kan man använda dom gamla? Måste man växla in dom på banken? Eller byts... 2 3
Svar
49
· Visningar
3 990
Senast: _FiA_
·
Äldre De som stylas i det programmet, får de behålla kläderna sedan? Funderar på det här med att de går fram till random personer på stan och...
Svar
19
· Visningar
1 932
Äldre Ja ni läste rätt, vi är redan framme vid årets sista deltävling! Förr veckan såg vi en joikare och en ung poptjej gå vidare direkt till... 4 5 6
Svar
106
· Visningar
5 124
Senast: landet
·
IT & mobiler Bor mitt ute på landet och bredband via telejacket verkar vara enda alternativet (hur vet man om det finns fler alternativ?) Har klarat... 2 3
Svar
40
· Visningar
3 068
Senast: Rosett
·
  • Låst
Fritid Någon som spelar Howrse här? Var ju populärt för några år sedan men är det några som fortfarande spelar? Har precis börjat igen och...
Svar
1
· Visningar
659
Senast: Rosett
·
Skola & Jobb Jag har precis fått en skriftlig varning från mitt jobb som jag inte tycker är befogad. Jag har fått en varning för avvikande från... 2 3 4
Svar
61
· Visningar
8 946
Äldre Jag gör ett nytt försök att lära mig dricka te. Inte minst för att jag borde använda alla mina fina muggar och inte bara låta dem stå... 3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 212
Senast: zassoo
·
Äldre Var till frisören igår. Frågade om det gick att få det brunt. Hade svartbrunt hår. Det skulle gå bra enligt frisören. Sitter nu med... 2
Svar
25
· Visningar
5 089
Senast: Centaur
·
Äldre Mitt bredband har klabbat sen säkert sex månader tillbaka. Jag har varit i kontakt med leverantören och allt som går att göra för att få...
Svar
1
· Visningar
364
Senast: anna_panna
·
Kropp & Själ Finns det någon som har läst om the secret och "the laws of attraction"? Vad tycker ni. Jag snubblade över begreppet idag och har...
Svar
11
· Visningar
1 034
Kropp & Själ Jag är beroende av att hålla igång. En vanlig dag promenerar jag i alla fall ca 5-6 timmar och jag försöker även hitta tid till...
Svar
4
· Visningar
896
Senast: Sassy
·
Kropp & Själ Jag behöver älta lite. Hoppas att det är okej och jag kan få lite nya infallsvinklar? Eller så får jag bara bekräftat det jag redan vet...
Svar
0
· Visningar
877
Senast: Magiana
·
Äldre Min mamma fyller jämt iår och jag vill naturligtvis ge henne en fin present. Hon är väldigt intresserad av vin så något åt det hållet...
Svar
2
· Visningar
726
Relationer Hur skulle ni reagera om er pappa ringer upp en dag, och vill komma över så att du kan få träffa hans nya tjej, som visar sig vara en så... 5 6 7
Svar
132
· Visningar
18 328
Senast: vallhund
·
Kropp & Själ Vi brukar klippa håret själv i familjen, alla har långt hår så det är inte så svårt. Men nu ville sonen 9 år ha sitt lite tunnare...
Svar
3
· Visningar
1 612
Senast: labb
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka