Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet Jag har fått gardiner som är så... ja, speciella :o:D att jag inte kunde låta bli att sätta upp dem...
Svar
6
· Visningar
1 221
Senast: aprilmaj
·
Äldre Är det någon mer som följer den här säsongen av American Idol? Vad tycker ni så här långt? har ni hunnit få någon/några...
Svar
0
· Visningar
353
Senast: Saybia
·
Äldre Det diskuteras nu om "tanten" med handväskan ska placeras ut som staty. För att lyfta fram samhällets patos för demokrati. Jag blev... 2 3 4
Svar
73
· Visningar
4 110
Senast: Trygg
·
Äldre Har ett otäckt sug av mat med sjukt mkt vitlök i. Jag funderade på potatisgratäng men då blir ju tillbehöret sabbat, eller finns det ngt...
Svar
9
· Visningar
829
Senast: Korven
·
Kropp & Själ När jag var liten (70-talet) så hade barn mässlingen ibland. Det var väl inget man önskade sig, men det ansågs fullt normalt att få det... 4 5 6
Svar
114
· Visningar
9 854
Skola & Jobb 23 mil hemifrån. Hade jag varit själv så hade jag inte tvekat en sekund. Fördelar: Det är ett bra jobb, underbart ställe att jobba på...
Svar
12
· Visningar
1 258
Äldre Nu får tydligen inte lärarna lära ut historiska fakta i vissa skolor. Av hänsyn till vissa elever. Hur vore det att visa hänsyn till... 2
Svar
21
· Visningar
1 616
Senast: Oldie
·
Hemmet Som ny kund får man 40 % rabatt på det dyraste köpet och jag har tänkt köpa ny eller begagnad soffa i år, törs man köpa en på postorder...
Svar
2
· Visningar
683
Senast: Mia_R
·
Relationer Apropå "Fifty shades of Grey". Det är ju en sak att vara tyrann hemma men hur blir det på jobbet och i affärsrelationer och så? Måste de... 8 9 10
Svar
185
· Visningar
18 055
Senast: Rosett
·
Äldre Jag misstänker att det finns flera här som har bra koll på Göteborg. Jag ska dit några dagar och vill ha lite tips på vad man inte får... 2 3
Svar
45
· Visningar
3 313
Senast: ameo
·
Kropp & Själ Just nu är jag mitt i ett batteri av provtagningar och undersökningar. Jag har ett blodvärde på 91 och först sa läkaren att jag inte... 2
Svar
30
· Visningar
3 066
Senast: aida
·
Hemmet Har fyra element hemma nu som värmer huset. ALla pstår att det är svindyrt att värma så, men jag räknar med 1500 ca för bara värmen, är...
Svar
4
· Visningar
652
Senast: monster1
·
Äldre Insåg precis att det är mars i övermorgon, och att sommaren överhuvudtaget inte är bokad :o Eller jo, FHS ska vi typ till, men inte...
Svar
1
· Visningar
551
Senast: Andromedae
·
Äldre Jag tycker mig märka att det aldrig kommer någon post på fredagar. Är det något som ni lagt märke till? Är det kanske ett lokalt fenomen... 3 4 5
Svar
95
· Visningar
8 182
Senast: anna_panna
·
  • Låst
Tjatter Ulvlek – Unge Sherlock Holmes Det är i slutet av 1800-talet. John Watson har förflyttats till en pojkskola i London där han lär känna... 43 44 45
Svar
888
· Visningar
36 144
Senast: Gabby_Ossi
·
Kropp & Själ Hej. Jag heter Linda och är beroende av nässpray. :( Har ofta nästäppa och använder Rhinocort turbuhaler som endast funkar om jag... 2
Svar
36
· Visningar
9 796
Senast: ekra
·
IT & mobiler När jag ska öppna moveslink säger den att MSVCR120_CLR0400.dll saknas. När jag ska öppna nåt dokument är det tydligen sftldr_wow64.dll...
Svar
10
· Visningar
1 164
Senast: Niyama
·
Äldre Har redan betat av två par Urban Ears ("den vanliga" sorten, on-ear) inom loppet av 1,5 år. Det senaste paret har jag bara haft i typ 3...
Svar
10
· Visningar
1 671
Relationer Som rubriken lyder, är det någon av er som flyttat för kärlen eller låtit kärleken flytta för eran skull? Efter ett händelserikt år i... 2
Svar
20
· Visningar
8 380
Senast: Tassetass
·
Hemmet Blir tokig snart! Vi köpte huset i oktober,brännaren som satt då var från -01, och den krånglade från dag 1. Tände inte...
Svar
7
· Visningar
4 807
Senast: labb
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka