Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Fritid Jag har funderat över det här ett bra tag nu och jag vet inte hur eller vart jag ska annonsera för att hitta människan jag söker...
Svar
3
· Visningar
1 039
Senast: buschiq
·
Hemmet Varför vill man köpa en bostadsrätt "svart"?? Vi har en bostadsrätt till salu och säljer den privat. Vi har nu en spekulant, men... 2
Svar
28
· Visningar
4 783
Senast: Gabbi
·
Kropp & Själ Det borde finnas några ladies här inne som sitter på lite tips om bra sport-bhar. :up: Jag behöver nya sport-bhar både till jobb och...
Svar
8
· Visningar
1 049
Senast: Stefffie
·
Äldre Hur patetiskt är det:crazy: Jag såg bitar av ett samtal med Vilks i morse där han talade om behovet av livvakter och han sa att han... 2 3 4
Svar
77
· Visningar
5 405
Senast: Blue
·
Skola & Jobb Om man vill sätta in av sina privata pengar i sitt eget AB, hur går man då tillväga? Alltså inte start aktiekapitalet utan en insättning...
Svar
7
· Visningar
916
Senast: Clabbe
·
Hemmet Jag och sambon flyttar till hus i mitten av maj och det kommer bli en del renovering. Köket skall rivas ut och bytas helt och hållet...
Svar
0
· Visningar
763
Senast: Flash5
·
Äldre Någon som har ett bra förslag på vad jag kan göra för sallad att servera till en räklåda? Lådan innehåller i runda slängar ost, räkor...
Svar
5
· Visningar
559
Senast: LindgrenV
·
Kropp & Själ Jag och min väninna diskuterade det idag. Hon har tydligen lång "stor" livmoder och skulle behöva en större spiral. De stannar nämligen...
Svar
7
· Visningar
659
Senast: purity_666
·
Relationer Vilken konstig rubrik det blev men jag ska försöka tydliggöra och hjälpligt sammanfatta! Jag ber ödmjukast om er uthållighet i det här...
Svar
9
· Visningar
1 554
Senast: Björk
·
IT & mobiler Jag vet inte vad som har hänt, troligen har det att göra med en uppdatering av virusskyddet (Avast's gratisvariant), men jag vet inte...
Svar
1
· Visningar
698
Senast: MissFideli
·
Kropp & Själ VART vänder man sej när ingen vill hjälpa en? En i min närhet har sökt vård hos Vårdcentral, fått den hjälp de kan ge där med bra...
Svar
13
· Visningar
1 297
Senast: Heulwen
·
Äldre Jag kommer eventuellt flytta utomlands i april-maj om allt går som det ska. Jag har en bostadsrätt som jag då tänkte hyra ut. Att man...
Svar
0
· Visningar
705
Senast: niardasp
·
Kropp & Själ Jag blir tokig! Inne i en eksemperiod som inte vet med sej. Har kliat konstant sen innan jul. Det kliar och svider, kan knappt sova på... 2
Svar
35
· Visningar
5 718
IT & mobiler Hej! Hur får jag en filmsnutt att spela upp sig automatiskt under ett bildspel? Jag har tajmat bildspelet så den visar varje bild 5...
Svar
1
· Visningar
461
Hemmet Hur gör ni med all reklam innan ni slänger det? Man kan ju inte springa till pappersåtervinningen varenda dag. behöver hitta någon typ... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 674
Relationer Det blev väl 44 vargar som har skjutits, hälften/hälften. Är det inge kul längre att protestera mot vargjakt eller har man hittat något... 2
Svar
33
· Visningar
1 843
F
Skola & Jobb Förhoppningsvis finns det någon/några här med erfarenhet av egen firma som kanske kan svara på mina cirka tusen (förmodligen dumma)... 2
Svar
32
· Visningar
3 353
Tjatter Har ni sett denna? Jag hör till dem som inte vill ha kvitto men jag kanske ska ta mig en funderare på om jag törs fortsätta med det... 2
Svar
27
· Visningar
3 006
Senast: LECH
·
Kropp & Själ Hur får man rätt på en krånglande mage? Hela hösten och vintern har min mage varit knepig. Omväxlande hårdare och lösare, gasig från och...
Svar
12
· Visningar
1 442
Senast: Cilva
·
Hemmet Söker efter gardinkappor (gärna metervara då har både tre "normala" och två stora fönster) eller gardintyg med diskreta mönster av typ...
Svar
12
· Visningar
4 109
Senast: Egonson_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka