Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Jag vet att med en mobil kan man numera ringa, smsa och surfa (typ). Jag söker en telefon där man kan göra följande saker, men även har...
Svar
3
· Visningar
571
Senast: Kilauea
·
Kropp & Själ Jag har precis köpt glassmaskin och plötsligt har en ny glassig värld öppnat sig :D Har ni några smaskiga recept ni vill dela med er... 2
Svar
22
· Visningar
1 782
Senast: macan
·
Fritid Vad är era bästa recept på LCHF rätter? Ska vara till en lättare middagsbjudning så gärna något godare. Jag har noll koll! Kötträtter...
Svar
7
· Visningar
902
Senast: Mia_R
·
IT & mobiler Idag blev jag till sist tvungen att kapitulera och överge iOS6 på min S4 eftersom i princip alla appar började protestera och orsaka...
Svar
6
· Visningar
727
IT & mobiler Jag har insett att jag måste köpa en ny laptop sedan min Asus stendog i höstas. Den hade Windows 7 som jag var jättenöjd med men vad jag... 2
Svar
20
· Visningar
1 206
Senast: Rolle
·
Kropp & Själ Vad är ditt bästa tips för att minska symptomen? Har varit vaken tio minuter med mina täppta bihålor och jag har redan ruttnat på det.
Svar
10
· Visningar
1 163
Senast: Minett
·
Kropp & Själ Jag fattar inte vad som händer. Har fått mer och längre hår på både armar och lår, blivit fjunig i ansiktet, har fått fler hårstrån...
Svar
16
· Visningar
5 077
Senast: Niyama
·
Kropp & Själ Någon som har tips på hur jag blir av med den så fort som möjligt? Har fått cocliana utskrivet av doktorn, så jag kan låta bli att...
Svar
5
· Visningar
1 001
Senast: Araminta
·
Äldre I juli är det dags för mig att ta examen efter fyra års slit, och detta kommer bland annat att firas med en bal några veckor före (8...
Svar
13
· Visningar
2 538
Senast: Flixon
·
Äldre De resvana bukeoraklen anropas! Avkomman ska på bröllop i månadsskiftet mars - april. De letar boende smått förtvivlat utan att lyckas...
Svar
7
· Visningar
884
Senast: tanten
·
Fritid Nån här som är duktigt på bilar? Eller på att bryta sig in i bilar?? Mammas bil är stendöd.. Så pass död att den inte ens går att låsa...
Svar
14
· Visningar
1 109
Senast: tanten
·
Skola & Jobb Även om mina yrkesverksamma år hittills har medfört att jag har fått lite mer kunskap om vad som är viktigt för mig som arbetstagare så...
Svar
14
· Visningar
1 316
Senast: TygerTyger
·
Kropp & Själ Jag har tidigare i mitt liv knappt aldrig varit förkyld, har bott med folk som varit förkylda och jobbat med snoriga barn..men icke...
Svar
13
· Visningar
1 456
Senast: millan10
·
Äldre Hörde på TV en ekonom framföra en ny giv i kampen mot dessa. Avskaffa hyresregleringarna och avväpna facken! Då skulle det börja löna... 2 3 4
Svar
71
· Visningar
3 691
Skola & Jobb Finns det någon här som jobbar som tandsköterska och vill berätta lite om vad ni gör och kanske fördelar och nackdelar med jobbet? Vilka...
Svar
3
· Visningar
9 987
Senast: Skolli
·
Äldre Tidigare har man ju haft två månader på sig att ombesikta, dock med körförbud efter en månad. Stämmer det att man numer bara har en...
Svar
15
· Visningar
5 334
Senast: Amha
·
Hemmet Vi har jättemycket filtar hemma i varierande storlekar. Den största har jag som överkast till min dubbelsäng ibland. Men behöver någon...
Svar
15
· Visningar
2 216
Senast: Mirre
·
Kropp & Själ Kära bukeorakel, jag behöver er visdom och hjälp! Jag har haft brännande svidande ont vid sex i snart åtta års tid. Jag tror att det...
Svar
11
· Visningar
1 755
Senast: Io
·
Skola & Jobb Jag jobbar i mindre matbutik och sitter i kassan men vi gör även annat som plocka varor, osv då vi inte är så stora. Just nu är det... 2 3
Svar
46
· Visningar
5 037
Senast: Balahé
·
Trädgård & Växter Vi har en kolonilott om ca 300 kvm där vi har tänkt att bygga ett trädäck på max 15 kvm. Det är planmark där vi tänkt bygga. Vi kommer...
Svar
4
· Visningar
848
Senast: BuenoBull
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Eurovision 2025
  • Träning och hälsa del 12
  • Vad gör vi? Del CCXIII

Hund, Katt, Andra Djur