Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
IT & mobiler
Jag vet att med en mobil kan man numera ringa, smsa och surfa (typ). Jag söker en telefon där man kan göra följande saker, men även har...
IT & mobiler
Jag har insett att jag måste köpa en ny laptop sedan min Asus stendog i höstas. Den hade Windows 7 som jag var jättenöjd med men vad jag...
Skola & Jobb
Även om mina yrkesverksamma år hittills har medfört att jag har fått lite mer kunskap om vad som är viktigt för mig som arbetstagare så...
Skola & Jobb
Finns det någon här som jobbar som tandsköterska och vill berätta lite om vad ni gör och kanske fördelar och nackdelar med jobbet?
Vilka...
Trädgård & Växter
Vi har en kolonilott om ca 300 kvm där vi har tänkt att bygga ett trädäck på max 15 kvm. Det är planmark där vi tänkt bygga. Vi kommer...
Hundträning Siv är med på en onlineutmaning nu under Maj månad. Det har gått ganska bra. Leffe får åxå haka på så han kommer i form. 11e juni har vi...
Hästmänniskan Norrbotten är inte så billigt, och har marken skog här blir den fort rätt så dyr, men söderut är dom så kräsna med pendlingsavstånd så...