Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ I sann nya-tag-anda har jag greppat 5:2-dieten igen. Men det är aldrig fel med lite inspiration, så låt mig gärna höra vad ni...
Svar
17
· Visningar
1 508
IT & mobiler Sedan jag bytte till en smartfån har jag stup i kvarten tappat bort den och får springa omkring och leta. Den gamla mobilen var ju så...
Svar
8
· Visningar
809
Senast: Ninnurur
·
Kropp & Själ För en vecka sedan flyttade jag tillbaka till Sverige efter sammanlagt 3,5 år utomlands. Det är jättekul att träffa familjen igen, min... 3 4 5
Svar
97
· Visningar
11 994
Senast: Ceta
·
Hemmet Hur mycket för-arbete behövs för att måla en sen tidigare tapetserad vägg? Är det mindre för-arbete för att kunna tapetsera? Huset vi...
Svar
6
· Visningar
982
Senast: susanne
·
Hemmet Vad säger ni om programmet Stoppa tjuven? Jag är kluven. Det är jättebra att man får alla dessa tips på hur man försvårar och avskräcker...
Svar
12
· Visningar
1 059
Senast: labb
·
Skola & Jobb Funderar på vad jag ska bli om jag inte lyckas ta mig in på drömutbildningen , och har ett flertal gånger kommit tillbaka till att... 2
Svar
30
· Visningar
2 302
Senast: labb
·
IT & mobiler Ufot har (nästan) bestämt sig för att att anamma den tekniska revolutionen och lägga undan mobilen från medeltiden och skaffa en...
Svar
3
· Visningar
787
Senast: Peak
·
Hemmet Någon som vet ifall man kan frysa pâte à choux:er. Alltså endast utan fyllning? /Lizzie
Svar
2
· Visningar
605
Senast: lizzie
·
Kropp & Själ Hade tänkt skapa anonymt nick, men... orka :angel::D Det är såhär va, att jag och killen jag träffar hade jävligt trevligt sex igår...
Svar
3
· Visningar
1 516
Senast: Mammadutt
·
Hemmet Kollar lite på fritidshus. Det står att där är naturtomt, men då är frågan: får man ha häst där? Får man ha vilka djur som helst på sin...
Svar
5
· Visningar
5 157
Äldre Beställde ett par hörlurar från en internetbutik i Storbritannien. Allt flöt på fint, frakt gick snabbt och lurarna anlände som de...
Svar
3
· Visningar
683
Senast: gul_zebra
·
F
Skola & Jobb Med risk för att låta himla förvirrad (för det ÄR jag nämligen! :p): jag och sambon har en liten enskild firma. Vi bokför enligt...
Svar
13
· Visningar
2 102
Senast: L8P8
·
Relationer Vi är inne på att gifta oss av olika anledningar (den främsta självklart för att vi älskar varandra). Nu är det ju så att min partner...
Svar
17
· Visningar
1 726
Senast: TinyWiny
·
Äldre Har någon tips på vandringsleder som är fina/tillgängliga så här års? Dagsturer så 15-25km ungefär. På Kinnekulle och Hunneberg har jag... 2
Svar
29
· Visningar
2 810
Senast: hljomalind
·
Kropp & Själ Kompisens ex, kompisens nuvarande, kompisens ragg? de som är gifta, sambo, särbo? de som är snygga, fula eller för fulla? golit ser... 2 3
Svar
59
· Visningar
4 726
Senast: fryckan
·
Skola & Jobb from 1/5 är min tjänst på jobb ändrad från 90% till 50%... Min undran är nu, hur fungerar det med min intjänade semester? Jag har ju...
Svar
15
· Visningar
1 299
Senast: Myssan
·
Kropp & Själ Jag har huvudvärk ganska ofta, men de senaste två veckorna har det eskalerat. Och just senaste veckan har det eskalerat till nivån... 2
Svar
24
· Visningar
2 148
Senast: EmmaW
·
Mat Har ni något särskilt sätt att äta mat eller godis? Eller bara något personligt som bara just ni gör? Här har ni mig: - Jag äter bara... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
6 523
Hemmet Snart så ska vi bestämma vilket kök vi ska ha hemma och vi kan inte riktigt komma överens om vart vi ska handla det. Jag är inne på...
Svar
16
· Visningar
1 264
Senast: McFlurry
·
Relationer Har hört mycket om integrationsprojekten här uppe i Dalarna, bl a det somaliska bandylandslaget som nu är på film, men även ett med...
Svar
15
· Visningar
1 275
Senast: Cambrie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka