Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Tjatter Det finns bildtrådar, det finns texttrådar och det finns fototrådar.. Men det slog mig att det inte finns någon tråd för film, musik och... 9 10 11
Svar
204
· Visningar
28 298
Senast: LindgrenV
·
Äldre Ja vad kan man göra åt en bil som immar igen under färd? De flesta bilar såhär års brukar ju imma igen när man startar och drar igång... 2
Svar
36
· Visningar
6 866
Senast: Tjôta
·
IT & mobiler Någon som vet hur man gör så att två olika bilder växlar att visas när man klickar på bilden? Det borde vara enkelt att åstadkomma...
Svar
6
· Visningar
621
Senast: labb
·
Kropp & Själ Har fått tid till gastroskopi. Kl 15. Ska vara fastande i 6 timmar och får inte äta förrns bedövningen släppt efteråt, vilket kan ta nån... 2
Svar
34
· Visningar
13 095
Senast: Niyama
·
Skola & Jobb En gammal tant måste fråga... På min akademiska tid fanns skrftliga och muntliga källor. Nu skriver en elev en uppgift och har använt... 2 3
Svar
42
· Visningar
2 999
Senast: Sedna
·
Kropp & Själ Jag skaffade ett anonymt nick för den här frågan. Jo jag har från och till sen ett år tillbaka haft magsmärtor. Påminner om menssmärtor...
Svar
10
· Visningar
1 451
Senast: Fan of Bill
·
Äldre Jag kan ta buss som är framme vid Märsta station 06:30 eller 07:30, måste nog bli den första. Tisdag 3/2 kl 09:00 är jag kallad till... 2
Svar
25
· Visningar
2 263
Senast: vallhund
·
Kropp & Själ Jag börjar få riktigt svårt att hantera den här vintern, det är bara mulet, slask och nästan alla har gått i ide känns det som.. Kom hem... 2
Svar
39
· Visningar
2 256
Relationer Buke, när det är som bäst, har verkligen varit till enorm hjälp för mig, i en besvärlig situation! Vill därför framföra ett ENORMT tack...
Svar
9
· Visningar
1 619
Senast: Sonic76
·
  • Låst
Tjatter Det var bättre förr. Världen var full av spänning, mysterier, romantik! Naturen var vild, och människan förundrad... Nu? Nu är allt... 135 136 137
Svar
2 723
· Visningar
108 690
Senast: Mammas
·
Hemmet Vilka här har byggt hus och vilka beställde ni husmodellen av? :) Sitter med en tomt på 2000 kvm med i mina ögon toppenläge i stan. Får...
Svar
9
· Visningar
1 995
Senast: anna_panna
·
Fritid Jag har ett vitt överkast - bomull från Indiska - av flera anledningar låg det ett ruttet äpple på överkastets nederdel och nu är det en... 2
Svar
20
· Visningar
2 584
Senast: Korven
·
Äldre Har googlat men inte lyckats hitta svar så jag försöker här! Jag skulle vilja använda en bild men författaren till boken jag hittat...
Svar
3
· Visningar
614
Senast: Smulu
·
Tjatter Hej! Ska ut på en andra dejt med en go kille i Göteborg imorgon, frågan är vad finns det att göra, helst inomhus, efter kl 17 som inte...
Svar
5
· Visningar
742
Senast: Trygg
·
Kropp & Själ Nu söker jag bukes kunskap- och erfarenhetsbas, speciellt den kvinnliga sidan av buke i första hand då jag själv tillhör den sidan och... 4 5 6
Svar
100
· Visningar
7 931
Senast: em-pirre
·
Äldre Vad säger upphovsrättslagen om det egentligen? Är det tillåtet bara man uppger att det är personens privata bild? Började fundera lite...
Svar
5
· Visningar
1 294
Senast: Philosophia
·
Äldre Long story short - min morfar bor efter en stroke på sjukhus och beräknas aldrig kunna flytta hem igen. Det har sedan länge varit...
Svar
19
· Visningar
2 340
Senast: gul_zebra
·
Äldre Funkar det att göra egen cheddar-dip? Hur då? Jag tänker då på den man kan köpa på MAX, som är smält ost helt enkelt. Om man gör hemma...
Svar
2
· Visningar
11 218
Senast: Pilot
·
Skola & Jobb En liten fundering som jag har såhär på kvällskvisten. Om jag skulle vilja ta ett lån (tex bolån) hur beräknar då banken min...
Svar
3
· Visningar
2 224
Senast: Bubble
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tråden för spår
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 31