Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Jag behöver en ny hårborste men jag har ingen aning om vad jag ska välja. Mitt hår är långt och vågigt och jag tappar tyvärr en hel del... 2
Svar
24
· Visningar
2 630
Äldre Funderar på att besöka Göteborg Horse Show en dag, och funderar över vilket sätt som är billigast att ta sig mellan Stockholm och... 2
Svar
29
· Visningar
2 262
Senast: Comatose
·
Äldre Vad kan de göra? Håller det väldigt kort nu, men grannarna har gjort allt ifrån att hota dem med allt möjligt till att kasta deras katt...
Svar
18
· Visningar
1 661
Senast: axel
·
Svar
0
· Visningar
208
Senast: blizz
·
Svar
0
· Visningar
145
·
Svar
0
· Visningar
190
·
Äldre Idag tog jag en tripp med tuben, där blir man aldrig besviken på alla märkliga samtal folk har med varandra. *2 tonårstjejer sitter och... 7 8 9
Svar
161
· Visningar
10 297
Senast: Mia_R
·
IT & mobiler Vilken kamera är bäst för hästfoton mellan canon och nikon? då tänker jag hästar som t ex hoppar så hästar i action. om canon vilken av...
Svar
3
· Visningar
803
Senast: JeayL
·
Äldre Allvetande buke, hjälp mig lite. Kommer nyss från min och mina systrars pappas bouppteckning. Pappa var tilldelad ett arv efter vår... 2 3
Svar
47
· Visningar
5 044
Senast: dpmatte
·
Relationer Jag bor i en lägenhet med rivningskontrakt. Gubben som äger huset håller det under all kritik. Han köpte billligasste duschen han kunde... 2
Svar
28
· Visningar
3 345
Skola & Jobb Har suttit med den här uppgiften under hela dagen och är trög nog att inte förstå vad jag gör för fel... ;( Ska bestämma...
Svar
1
· Visningar
604
Senast: millan10
·
Kropp & Själ Jag har möjlighet att träna på Actic i en månad och tänkte försöka utnyttja det. Men jag har verkligen ingen aning om hur man gör när... 2
Svar
32
· Visningar
2 370
Senast: ameo
·
Fritid Någon som har låtit inreda en råvind? Vi ska göra en del av råvinden till sovrum. Någon av er som gjort det och vad hamnade kostnaden på?
Svar
9
· Visningar
3 949
Senast: tanten
·
Äldre Ni som snusar, om ni av någon anledning t ex glömmer ta en snus eller håller på att sluta har ni fått några bi-effekter då? Om i så fall...
Svar
8
· Visningar
1 852
Kropp & Själ Ok, vi har ju diskuterat värre saker än såhär: Mina slemhinnor i underlivet känns väldigt sköra och spricker, kan det vara svamp fast...
Svar
8
· Visningar
1 012
Senast: purity_666
·
IT & mobiler Kanske finns det fler än jag som återkommande har frågor om apparater: tv, dator, telefon mm. För att inte behöva skapa en ny tråd varje...
Svar
0
· Visningar
350
Senast: aprilmaj
·
IT & mobiler Jag har en 2-3år gammal HP Compaq, vet inte vilken modell eller så. Har haft Norton Antivirus skydd på den tills för ca 4-5 månader...
Svar
2
· Visningar
872
Senast: EmmaN
·
Kropp & Själ eller hur skulle du vilja göra det? Ifall du fick spöka alltså?? golit tänker sig nog att man inte skulle ha tillgång till någon extra...
Svar
13
· Visningar
855
Senast: golit
·
Skola & Jobb Skulle behöva hjälp att bena ur denna paragraf i djurskyddslagen, för det var tydligen inte som jag trodde. Någon som kan förenkla den...
Svar
4
· Visningar
709
Senast: Ainon
·
Äldre Äntligen så har polisen, även om det än så länge bara är i Södertälje, varit aktiva och smällt mittfilsåkarna på fingrarna... 2 3 4
Svar
68
· Visningar
3 962
Senast: Görel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Kids edition - del 4
  • Eurovision 2025
  • Svensk Politik 4

Hund, Katt, Andra Djur