Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Har önskat mig en kånken länge och ska nu få en i födelsedagspresent, men jag kan ej bestämma mig för vilken jag vill ha!? Den vanliga...
Svar
12
· Visningar
5 768
Äldre Den här gången om vi ska gå med i NATO eller ej. Men jag undrar om man verkligen är medveten om att man öppnar Pandoras ask genom att...
Svar
1
· Visningar
427
Senast: Oldie
·
Äldre Äter Yasmine 28 och gick på en dos med penicillin som började den 4e jan och slutade den 8 jan. Under perioden jag åt penicillinet så åt...
Svar
6
· Visningar
1 156
Senast: Kolbeinn
·
Äldre Det har uppkommit en facebookgrupp där svenska jihadister hyllar attentatet i Frankrike. Läs mer här... 2 3 4
Svar
74
· Visningar
4 771
Senast: Trygg
·
Relationer Jag vet om mitt problem och försöker verkligen att jobba på problemet. Det har blivit bättre, men vissa saker fastnar och jag hakar upp...
Svar
10
· Visningar
1 513
Äldre Jag har fastnat! Behöver räkna ut hur mkt effekt (W) man får ha på en lampa. U är 12 V. 20-70 VA är.. VA. Men hur räknar jag ut antal W...
Svar
6
· Visningar
868
Senast: Ziki
·
Skola & Jobb Sitter och tentapluggar och har kört fast på en fråga som handlar om hur det kommer sig att enskilda hjärtceller kan slå? Finns det...
Svar
3
· Visningar
522
Senast: Mitrolle
·
Äldre Någon som har erfarenhet av att resa till Japan, och då kanske särskilt under juni? Vi tänkte eventuellt åka dit i början/mitten på juni...
Svar
7
· Visningar
1 332
Senast: GoLightly
·
Äldre Hej! Jag och sambon har pratat smått om att flytta till Åland. Vi vill ha en förändring i våra liv, pröva något helt nytt. I tankarna...
Svar
8
· Visningar
5 994
Senast: Pox
·
Äldre Jag lyckades glömma bort mina inplastade ugnsformar när jag värmde upp ugnen, resultatet kan ni nog räkna ut ;) Plasten hann bara smälta...
Svar
5
· Visningar
18 012
Senast: VLMF
·
Kropp & Själ Hej, jag har fått massor med små knottriga prickar i pannan. Dom började komma lite smått för några dagar sedan men i natt har det dykt...
Svar
6
· Visningar
3 383
Senast: karamba
·
Kropp & Själ Ska sitta ett par dagar på konferens och eftersom jag är inne i en period där jag lätt "nickar till" skulle jag vilja ha era bästa tips...
Svar
17
· Visningar
1 235
Senast: macan
·
Äldre Några som har lust att dela med sig av sina bästa bolognese recept?
Svar
0
· Visningar
341
IT & mobiler Jag använder gärna Runkeeper när jag är ute och går eller så, men de senaste turerna har det inte gått att följa, den söker men hittar...
Svar
10
· Visningar
708
Senast: gul_zebra
·
Kropp & Själ Ja, hur blir man en "doer"? Någon som är framåt och får saker gjorda och ser till att det händer något? Kan man bli en doer fast man... 2
Svar
39
· Visningar
4 617
Senast: Fan of Bill
·
Skola & Jobb Jag jobbar som ekonomikonsult och blev idag uppringd av Dorunner? Är det någon här som har anlitat dem för att få kunder till sitt...
Svar
6
· Visningar
1 677
Äldre Hej allvetande och smarta buke, jag behöver hjälp innan jag blir helt gråhårig! Som några av er kanske vet (från dejtingtråden) så...
Svar
5
· Visningar
668
Senast: aida
·
Fritid Jag har upplevt torra ögon, huvudvärk, torr hud och trötthet hemma . Har luftvärmepump som största värmekälla i vardagsrummet men luften... 2
Svar
32
· Visningar
6 444
Senast: Pudlan
·
Äldre Min vän och jag har försökt räkna ut en sak men vi är ju båda usla på matte så den summan vi fick upp tror jag inte stämmer. Om Anna...
Svar
15
· Visningar
1 352
Senast: golit
·
Hemmet Bara jag som inte hittat en eller har vi ingen? Sitter och ska göra om lägenheten men vore kul med en tråd där man kan dela tips... 2
Svar
22
· Visningar
1 968

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka