Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Ja, rubriken vittnar väl om bredden på mina tekniska kunskaper :meh: I förra veckan låg vårt internet nere. För mina sambos kom det...
Svar
18
· Visningar
1 285
Senast: Monstermom
·
Kropp & Själ Hur reagerar ni på kommentarer på er vikt/kropp? Inte bara på komentarer om över vikt utan också undervikt? Jag blir jätte generad och... 2 3
Svar
48
· Visningar
5 096
Kropp & Själ Visste inte ens att det fanns något som hette tumörmarkör. Var på gynkoll och nämnde för läkaren att både min mamma och mormor haft...
Svar
2
· Visningar
899
Senast: MiaMaria
·
Hemmet Köpte ett gäng koppar på Ikea i mellandagarna och i väntan på diskning ställde jag eller sambon ihop dem två och två på diskbänken för...
Svar
16
· Visningar
12 631
Senast: glittra
·
Kropp & Själ Har inte gått på spinning på 10 år. Provade igen häromdagen. Jättekul :) Men fick svamp direkt. Fler som råkat ut för det i samband med...
Svar
5
· Visningar
1 739
Senast: Gabbi
·
IT & mobiler Hejsan! Jag har nu haft min nikon d3200 i ca ett år, man fick 18-55 objektiv till men jag har nu tröttnat på det och vill gärna ha ett... 2 3
Svar
43
· Visningar
2 597
Senast: Breaktown
·
Äldre Jag undrar om det finns någon där ute som kan förklara kortfattat hur det egentligen ligger till. Jag försöker själv förstå. Ska själv... 2
Svar
28
· Visningar
2 235
Senast: lil-sis
·
Äldre Jag behöver hjälp! "Måste" ha en jacka från Monki som är slutsåld i Luleå, nämligen denna: Stl XS eller S! Finns det nån vänlig... 2
Svar
24
· Visningar
2 613
Senast: pepp
·
Äldre Vi står för förrätten på nyår - jordärtskockssoppa med parmesan- eller parmachips. Men! Vad sjutton dricker man för gott till det... 2
Svar
20
· Visningar
8 408
Senast: Comatose
·
Tjatter Nu står en fantastisk Jansson i min ugn. Receptet till den har jag @makarontanten att tacka för. Med jämna mellanrum slår det mig... 2
Svar
30
· Visningar
2 694
Senast: IngelaH
·
Kropp & Själ Håller på att bli galen. Jag har halvlångt hår som är tjockt och jag blir inte av med lössen. Jag har provat flera olika medel från... 2
Svar
23
· Visningar
5 909
Senast: Masse
·
Äldre Fick idag reda på att jag verkligen kan gå på min brors 30årsfest, vilket känns superkul! Ännu roligare att det är gatsbytema som...
Svar
0
· Visningar
549
Senast: Isituss
·
Kropp & Själ golit har sökt i året som gått efter spår av den islamisering som SD påstår pågå av det svenska samhället. Rimligen borde det finnas...
Svar
13
· Visningar
955
Äldre Jag försöker ta steget över i den digitala tidsåldern och har fått fiber-bredband indraget i kåken. Nu öppnar sig möjligheter att lämna...
Svar
5
· Visningar
2 909
Senast: skiesabove
·
Tjatter Var kan jag hitta avsnitt 6 och framåt av säsong 4, nån som vet?
Svar
3
· Visningar
661
Senast: MiaMaria
·
  • Låst
Tjatter Det är 1190-tal och England är i en enda röra. Det har gått 150 år sedan normanderna invaderade England och sedan dess har de varit... 8 9 10
Svar
182
· Visningar
9 396
Senast: LenaH
·
Äldre När någon frågar mig vilka filmer jag gillar bäst så svarar jag: thrillers, skräck och rysare. Men på engelska finns ju bara thrillers...
Svar
2
· Visningar
611
Senast: purity_666
·
Kropp & Själ Vad tänker bukefalisterna ha till nyårsmiddagen? :-) 8 9 10
Svar
181
· Visningar
11 857
Senast: Tousse
·
IT & mobiler Hur funkar det här med att dela in vänner i olika grupper på facebook, dvs hur säkert är det att ingen utanför gruppen ser det man...
Svar
7
· Visningar
765
Senast: Presto
·
Äldre Jag har en motorsåg - och små träd som skulle behöva sågas ner. Har aldrig använt en motorsåg, vet inte hur man gör, är nog rädd för den... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
8 308
Senast: aprilmaj
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka