Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Den senaste tiden har mitt fb-flöde börjat med de här obegripliga länkarna. En händelse som beskrivs, ett "You will never believe what... 2
Svar
25
· Visningar
2 508
Senast: Sonic76
·
IT & mobiler Alla mina enheter är kopplade till varandra med hjälp av iCloud, så om jag gör en ändring i min kalender i datorn så blir det en ändring...
Svar
3
· Visningar
555
Äldre Om, jag säger om det är ISIS som ligger bakom så kan man ju undra vilka strategiska bedömningar man gjort. Palestinierna valde ju samma...
Svar
11
· Visningar
801
Senast: Badger
·
Kropp & Själ Jag har varit sjuk i influensa eller liknande och nu har lyckats bli såpass mycket bättre att jag får behålla både mat och dryck. MEN... 2
Svar
23
· Visningar
2 307
Äldre Ibland saknar jag kunskap som jag kanske borde ha lärt mig hemifrån. Ibland är det sådan kunskap man liksom inte riktigt kan fråga om... 2 3
Svar
47
· Visningar
3 901
Senast: Enya
·
Äldre Snabb fråga. Om en person känner sig så pass trackasserad av någon som bor i ett annat land att denne funderar på att polisanmäla...
Svar
9
· Visningar
1 014
Senast: LindgrenV
·
Skola & Jobb En kompis hade grupparbete på en lördagsförmiddag, men skulle ändå ut och festa på fredagen. Jag ifrågasatte detta, typ "hade inte du... 2 3
Svar
50
· Visningar
8 598
Senast: As_Vegas
·
Svar
0
· Visningar
320
Senast: Araminta
·
Kropp & Själ Jag har sedan jag minskat min köttkonsumtion blivit väldigt beroende av mjölkprodukter vilket inte riktigt var min tanke. När det... 2 3
Svar
43
· Visningar
4 537
Senast: Lavine
·
Äldre Tänd ett ljus för min älskade pappa han skulle ha blivit 62 år idag.Han tackar nog för det även om han inte finns längre. Ett grattis...
Svar
5
· Visningar
719
Senast: annie_cool
·
Skola & Jobb Jag har jobbat med samma sak nu i snart 5 år och funderar på att byta. Behöver lite input från folk som jag inte känner så väl. Idag...
Svar
3
· Visningar
1 216
Senast: Raderad medlem 19815
·
Skola & Jobb Äntligen! Dags att börja plugga på högskolan till våren. Ska bli fint med lite nya utmaningar. MEN, eftersom jag är en orolig själ så... 2 3
Svar
42
· Visningar
3 181
Senast: Pilot
·
Fritid Har idag upptäckt flera jordhögar på gräsmattan och jag misstänker mullvad. Det finns hur mycket utrymme som helst så de behöver inte...
Svar
14
· Visningar
3 416
Senast: aprilmaj
·
Äldre Det är ju i full gång! Lyssnar/tittar ni? Har ni några initiativ? Önskar ni låtar? I år står glasburen på Stora torget i Uppsala, och... 2 3 4
Svar
73
· Visningar
4 024
Senast: bollen__
·
Kropp & Själ Jag var på Liljeholmens centrum nu i helgen, på alla hållplatser finns stora annonsskyltar om den senaste mobilen, senaste surfplattan...
Svar
0
· Visningar
724
Senast: MJLee
·
Kropp & Själ Hej inte haft min mens sen i April har inte haft sex med nån så. Tar inga hormon tabletter då jag mår så dåligt av de men vad tror...
Svar
16
· Visningar
1 626
Senast: annie_cool
·
Skola & Jobb Känner mig ensam i mina funderingar -så här är det, jag vill alltid uppåt, framåt och vidare. Jag har svårt att vara nöjd, är lagt åt...
Svar
3
· Visningar
751
Senast: Dorinda
·
Hemmet Nån som byggt nytt hus på en tomt? Var finns de gömda kostnaderna som man lätt kan glömma? Färdigt hus eller rita själv?
Svar
7
· Visningar
2 912
Mat Jag funderar på att ge bort en kockkniv med gravyr i present. Problemet är att jag inte vet vad jag vill gravera! Typ namnet på... 2
Svar
31
· Visningar
13 397
Senast: aiquen
·
Äldre Jag kollar på detta program, tycker det är jättebra då de delar med sig av massa smarta tips på vägen med då jag gillar att baka. Men...
Svar
6
· Visningar
2 944
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka