Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ 33 år och alla symptom på grå starr. Kan det vara möjligt? Jag trodde bara det var gamlingar som fick grå starr. Har listat symptomen...
Svar
19
· Visningar
5 299
Senast: ztsu
·
Äldre Inser att min kaffebryggare gör kaffedrickandet till en mindre angenäm upplevelse. Jag vill dricka gott kaffe. Och jag vill bjuda mina... 3 4 5
Svar
93
· Visningar
8 678
Kropp & Själ Är det någon här som vet hur det fungerar i Sverige när det är mer än en tand som ska dras ut? Jag har fyra visdomständer och alla måste... 2
Svar
25
· Visningar
2 730
Senast: Springer
·
Kropp & Själ Jag har grova sömnproblem pga ångest(går i terapi). Är nyfiken på (främst) kedjetäcke eller bolltäcke. Någon som har erfarenhet av det... 2
Svar
32
· Visningar
4 614
Senast: ullo
·
Hemmet Jo, jag vet att det varit en trend att väggar och gärna möbler också ska vara vita i hemmet. Sen har man kunnat välja om man vill ha... 4 5 6
Svar
109
· Visningar
8 755
Senast: SusieQ
·
Relationer Hej! Jag är ny här, eller varit inne och läst som gäst i flera år men inte haft något medlemskap. Jag behöver er hjälp. Jag har aldrig...
Svar
5
· Visningar
1 570
Senast: Gotthard
·
Äldre Trafikutskottet har sammanträtt i riksdagen och då stöttes det mycket runt järnvägen och dess kända problem. I diskussionen har de allra...
Svar
8
· Visningar
636
Senast: No1
·
Skola & Jobb Vad ska det stå på ett papper som man lämnar till arbetsgivaren om att man som månadsanställd önskar högre sysselsättningsgrad? Och har...
Svar
6
· Visningar
839
Senast: Lilla
·
Äldre Min man behöver en postväxel för att betala för sitt amerikanska pass. Ambassaden tar inte bankgiroinbetalningar eller kortbetalningar...
Svar
3
· Visningar
1 065
Senast: Kakis
·
Kropp & Själ Jag har för andra gången på kort tid fått influensa. Är inte förvånad egentligen, då jag har haft massor att göra de senaste månaderna... 2
Svar
23
· Visningar
1 685
Senast: aprilmaj
·
Skola & Jobb Kan veckovilan gå på något annat än antal dagar man jobbat i rad? Har fått varning från jobbets schemaprogram att jag har dragit över... 2 3
Svar
42
· Visningar
2 617
Äldre Om ungefär två veckor kommer jag att komma över till Stockholm med färjan från Tallinn. Färjan är i hamn kl 10.15 på förmiddagen och jag... 2 3
Svar
54
· Visningar
3 503
Senast: iNHALE
·
Hemmet Är det någon som vet vad det kostar att ta hem en värderingsman? Mellan tummen och pekfingret, jag har 0 koll... Jag kontaktade en...
Svar
6
· Visningar
1 112
Senast: FadeAway
·
Äldre Ni som betalar eget vatten, hur mycket kostar vattnet per månad per person för er?
Svar
7
· Visningar
691
Senast: Gabbi
·
Hemmet Ponera att det blir ett amorteringskrav för bostadsrätter, t.ex. att man måste amortera ner till 50 % av bostadens värde. Kan man då... 2 3
Svar
42
· Visningar
3 247
Senast: Hyacinth
·
Kropp & Själ Kaninen bet mig i ett finger förra veckan och jag blev rekommenderad att se en läkare av sjukvårdsupplysningen. (Kunskapen om kaninbett... 2 3
Svar
42
· Visningar
6 765
Senast: CillaW
·
Fritid Någon som har något bra tips på vart man kan få tag i plastögon variant större till sina pyssel? Just nu är jag på jakt efter ett par...
Svar
5
· Visningar
2 264
Senast: emlem
·
Tjatter Jag och min sambo bor på en gård. Vi har ett stort hus (drygt 300 kvm), tre katter och en hund. Jag är en pedantisk människa av mig och... 2
Svar
30
· Visningar
3 102
Äldre Jag bor i en hyresrätt på nedre plan och har alltså en uteplats med altan och en liten gräsplätt. De ovanför har endast franskbalkong...
Svar
11
· Visningar
4 884
Senast: Nepenthe
·
Äldre Är det nån mer än jag som måste stå ut med helt retarderat internet idag? Sen polisens tillslag mot the Pirate Bay igår har... 2
Svar
31
· Visningar
1 900
Senast: skiesabove
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka