Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Att få gå och lägga sig är höjdpunkten på dagen! Få upplevelser slår känslan av välbehag när jag ätit, plockat undan, tagit en dusch... 2
Svar
35
· Visningar
2 961
Senast: TinyWiny
·
Äldre Lite sent ute... Har någon tips på hur och var (i eller nära Stockholmstrakten) 4 vuxna och 3 yngre tonåringar kan fira nyår. Gärna med...
Svar
0
· Visningar
323
Senast: tott
·
Äldre Ja, nya Discoverygrejen är att en man (såklart) ska bli svald av en anakonda. Planen är att han sen ska kräkas upp. Så mycket frågor... 2
Svar
29
· Visningar
3 102
Senast: Smulan75
·
Äldre Jag skulle väldigt gärna vilja göra tagelarmband både till mig och till min dotter. Till saken hör det att jag har 0 koll på vad de...
Svar
1
· Visningar
538
Senast: Azalea
·
Äldre Tycker det behövs en sådan tråd nu när det snart är jul :p Så vilken julmusik tycker ni är bra? 2
Svar
23
· Visningar
1 733
Senast: Wingates
·
Äldre Det ser ut som att vår semester i vinter kan komma att gå till Teneriffa efter att ha fått massa intressanta förslag på olika håll. Vad...
Svar
5
· Visningar
755
Senast: nickan1
·
Kropp & Själ golit tycker att det är dags att bemöta SD-s bild av "invandraren". Dvs personer som flyttat till Sverige, flytt till Sverige, deras... 7 8 9
Svar
174
· Visningar
9 686
Senast: Björk
·
Äldre Snart är det dags att göra köttbullar till julen! Jag brukar aldrig komma ihåg vilket recept jag använt från gång till gång (och gör...
Svar
12
· Visningar
1 357
Senast: Karma
·
Äldre Jag funderar på att köpa en råsaftcentrifug till mamma i julklapp, men vad är det man ska tänka på? Vad är de "viktigaste" finesserna...
Svar
6
· Visningar
634
Senast: Toffeln
·
Kropp & Själ Någon som har ett bra recept på glutenfritt bröd? Bakat på naturliga mjölsorter som majsmjöl, havremjöl osv. och alltså inte raffinerad...
Svar
5
· Visningar
836
Senast: labb
·
Kropp & Själ Jag lyssnade på radio under promenaden och då kom diskussionen om p-piller för män upp. En expert (läkare/forskare/docent nånting)...
Svar
11
· Visningar
1 498
Senast: Blue
·
Tjatter Eftersom vi inte kunde hålla oss till bara Buffy (mest Spike) i Buffy-tråden så kommer den här, DW-tråden!! @Pilot nu kör vi! 2 3
Svar
58
· Visningar
4 153
Senast: zarmino
·
Äldre Jag har aldrig gjort knäck då mamma i min barndom envisades med att det var så jobbigt och svårt att göra. Nu tänkte jag dock försöka... 2
Svar
38
· Visningar
3 997
Senast: CiaB
·
Skola & Jobb Har i början av året haft POU-samtal (motsvarande utvecklingssamtal) med min nya chef. Det finns även en bedömningsgrupp bestående av... 2 3
Svar
53
· Visningar
7 267
Äldre http://www.aftonbladet.se/nyheter/article19983290.ab Att det skulle gå som det gjorde misstänkte jag redan när "trojkan" stod...
Svar
0
· Visningar
483
Äldre Jag vet inte riktigt hur jag ska fira nyår än men oavsett så behöver jag ju något att ha på mig! Hur ska ni fira, och framförallt, vad... 2
Svar
32
· Visningar
2 997
Senast: pepp
·
Hemmet Det här med att fixa fint inför jul - när börjar ni med det? Ser att många redan satt fram tomtar och hängt upp julgardiner, bakat osv... 2
Svar
28
· Visningar
2 020
Senast: Mirre
·
Kropp & Själ Efter att ha nickat till ett antal gånger vid ratten, valde jag att börja köra eftermiddagar. Det har funkat jättebra och jag har gjort... 2
Svar
27
· Visningar
4 354
Senast: Keb71
·
Kropp & Själ Färgade ögonbrynen för första gången nu tidigare i höst, och har gjort det två gånger sedan dess. Nu senaste gången (i fredags) kände...
Svar
0
· Visningar
3 969
Senast: Idas
·
Äldre Eftersom jag uppenbarligen saknar läsförmåga inser jag nu att jag köpt köttfärs med bäst före-datum igår. Vågar man äta den ändå utan... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
73 022
Senast: sthu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka