Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet Hör hur det springer i väggen intill vinden :devil: Förra vintern ställde vi ut råttfångare (sådana som smäller) utan resultat. I... 2 3
Svar
47
· Visningar
7 926
Senast: Monstermom
·
Äldre Dessa julklappar... Jag har i år flera nya att köpa Julklappar till. jag har ingen aning om vad jag ska köpa, verkligen ingen aning och...
Svar
0
· Visningar
477
Äldre Tips och förslag eftersökes! Detta gäller min bror och hans fru, hon fyller det stora talet 40 i januari och han planerar att köpa en... 2
Svar
20
· Visningar
1 462
Senast: Asko
·
Fritid Lyckades hälla ur en stor kopp med varm choklad i soffan i förrgår, jag torkade direkt med trasa och massa vatten och yes och testade... 2
Svar
26
· Visningar
10 751
Senast: Beppo
·
Äldre Dottern är sambo med en norsk gutt, och nu letar jag julklapp till honom... Funderar på en bok, men de flesta jag hittar på adlibris...
Svar
5
· Visningar
521
Senast: Zaga
·
Skola & Jobb Jag ska fylla i blankett till A-kassan. Jag har fortfarande en tjänst på 33,75 proc kvar. En fast tjänst med månadslön. A-kassan frågar...
Svar
8
· Visningar
792
Senast: Lilla
·
Relationer Ni som har en partner som jobbar väldigt mycket, vi pratar mycket mer än heltid, hur känner ni inför det? Min sambo sen mer än 4 år har... 2 3 4
Svar
77
· Visningar
30 571
Senast: Angel
·
Äldre Som rubriken lyder. Jag bor väldigt litet men vill ändå ha en julgran för mysfaktorns skull. Skulle vara perfekt att ha en...
Svar
13
· Visningar
4 665
Senast: dobbis
·
Skola & Jobb Oh, All vetande Bukeorakel... vad ska jag fiska efter i program väg. Det är jobb. Jag behöver enkelt kunna bygga/fylla en egen...
Svar
0
· Visningar
438
Senast: BornAgain
·
Äldre Jag kallar Bukes expertis och livs(mediala?)erfarenhet. Det är nämligen så att jag skriver ganska bra. Det kanske inte visar sig så...
Svar
6
· Visningar
973
Senast: Singoalla
·
Äldre Jag har noterat, främst här på Buke, men också någon gång i andra sammanhang, att det finns de som skriver "en" istället för "man". Jag... 7 8 9
Svar
166
· Visningar
10 822
Senast: Badger
·
Äldre Det kan ju inte bara vara jag som hör låtar på radio eller i affärer och undrar vad tusan låten heter när man kommer hem och vill lägga...
Svar
14
· Visningar
1 620
Senast: SoffiProppi
·
Kropp & Själ Någon mer som får så? Just nu är det på ovansidan av handen, så fort jag kommer åt det så svider det. Kan inte ens spola vatten på...
Svar
3
· Visningar
1 654
Senast: GotAsecret
·
Äldre Idag fick vi sambons brorsbarns önskelistor. :) Den 6-åriga pojken har skrivit en massa grejer, men det är en som jag vill veta vad det...
Svar
17
· Visningar
2 275
Senast: Asko
·
Kropp & Själ Tänkte att det finns säkert tyvärr någon här som fått strålbehandling mot cancer... En av mina stallkompisar har blivit inlagd på...
Svar
8
· Visningar
864
Senast: lil-sis
·
Äldre Va fan är det här. Det dånar utav h-e och jag tittar ut genom fönstret och ser stridsvagnar rullar in i stan :eek: Är detta beroende på... 2 3
Svar
47
· Visningar
2 483
Senast: Hermelin
·
Skola & Jobb Är det bara jag som tycker det är fruktansvärt jobbigt!? Imorgon är det min sista dag på utbildningen :banana: Den här terminen har...
Svar
7
· Visningar
616
Senast: lisa412
·
Kropp & Själ Jag blir tokig! Mitt hår blir så jäkla statiskt nu på vintern och jag hatar när håret slickar sig runt ansiktet.:arghh: Vad är...
Svar
13
· Visningar
1 586
Senast: Emtherlia
·
Skola & Jobb Hur ser dessa ut för er? Läggs det fokus på arbetet/arbetsuppgifter? Personlighet? Interaktion mellan kollegor? Framtidsutsikter? Har...
Svar
12
· Visningar
1 137
Senast: Paddington
·
Hemmet Jag har tidigare eldat kamin, kakelugn och öppen spis - men nu har jag en täljstenskamin som jag inte får fyr på. Det tar sig inte. Gör...
Svar
14
· Visningar
1 254
Senast: aprilmaj
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrhingsten Skyline to B.
  • Födda-24