Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Nu startar jag den här tråden i hopp om att det är fler än jag som vill ge miljövänligt i år och att vi kan hjälpa varandra komma på bra... 2
Svar
34
· Visningar
5 576
Senast: sthu
·
Hemmet Min son bor i studentlägenhet sedan en månad tillbaka. Han har nu fått veta att hans granne har vägglöss och när de kollade sonens...
Svar
10
· Visningar
2 074
Senast: MiaMaria
·
Kropp & Själ Jag är sjuk. Både fysiskt och psykiskt. Men jag har ingen aning om hur jag ska göra för att bli frisk. Detta är ett anonymt konto då...
Svar
11
· Visningar
901
Senast: grodan21
·
Äldre När jag gör gryta, gulasch eller annan rätt med rotfrukter i så får rotfrukterna en seg hinna vid uppvärmning dagen efter t.ex. Det...
Svar
0
· Visningar
328
Senast: Madeira
·
Relationer Det här har legat och skavt hos mig i flera månader nu, men idag hörde jag något som gjorde att det exploderade lite och jag är nu... 2
Svar
21
· Visningar
4 979
Kropp & Själ Jag har varit ute på promenad nu två dagar och har fått lite ont i smalbenen typ. Jag tänkte benhinnorna men har läst att de sitter lite...
Svar
4
· Visningar
2 659
IT & mobiler I onsdags (fem dagar sedan) tappade jag min M8 i toaletetn. Tog upp den på ca 2sek så den låg inet där så länge. Och torkade den så bra...
Svar
9
· Visningar
962
Senast: Korven
·
Hemmet Nu ger jag snart upp! Har letat efter BORDET så himla länge nu utan resultat och nu vänder jag mig till er. Jag söker alltså ett...
Svar
2
· Visningar
3 735
Senast: Zaga
·
Relationer SD är inget vanligt parti med vanliga ledamöter och representanter. De lever inte i samma verklighet som vi andra, de lever i... 5 6 7
Svar
122
· Visningar
7 559
Senast: golit
·
Äldre Pga Sverige nu befinner sig i djup regeringskris så kan ju mycket intressanta upplägg infrias hurvida Sverige ska reda ut detta och...
Svar
4
· Visningar
741
Senast: Gammeln
·
Tjatter Just nu ska jag borsta mina tänder :D 99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
72 405
Relationer Ska se om ni kan hjälpa mig att få lite perspektiv i mitt liv. Varning för novellångt inlägg! Har sista året stundvis känt en stor... 2
Svar
23
· Visningar
3 770
Senast: sthu
·
Äldre Jag har varit ute och shoppat lite kläder idag. Jag uppskattar trevlig personal som säger hej och sedan lämnar mig ifred så att jag får... 2 3
Svar
47
· Visningar
4 692
Senast: Och_Aye
·
Äldre Wiiiiiiiiiiie! Snart är det jul! Tänkte att vi kunde dela med oss utav julklappar vi köpt för att ge varandra inspiration! Lägg gärna...
Svar
11
· Visningar
997
Senast: Asko
·
Hemmet Just nu håller jag på den hussyssla med det jag avskyr mest: Tvätta och stryka gardiner. En anledning till varför denna syssla är så... 2
Svar
21
· Visningar
8 603
Senast: Hyacinth
·
Skola & Jobb Har bilen jag använder i tjänsten ståendes hemma på gårdsplanen och åker in med den till centralkontoret när den ska in på service. Men... 2
Svar
23
· Visningar
2 085
Senast: athena
·
Tjatter Okej, jag har funderat på detta av och till ett tag nu, men hittar inte vad denna låten heter och kommer inte ihåg någon text direkt...
Svar
2
· Visningar
672
Senast: AmyPond
·
Äldre En del saker som hänt i min närhet har fått mig att fundera över varför samhället egentligen behöver hålla reda på vilka som är män och... 3 4 5
Svar
92
· Visningar
7 271
Senast: Monstermom
·
Äldre Jag har har gått från brunhårig till blond, och har nu mycket torrt, tunt och slitet hår. Jag fick med mig produkter från frisören som...
Svar
9
· Visningar
723
Senast: Anna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka