Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Får detta meddelande när jag ska kolla på Netflix, någon som har en aning om vad det kan vara för fel?! Ojdå, något gick fel...
Svar
3
· Visningar
1 383
Senast: Sonic76
·
Äldre Länk. Jag fattar inte. När en psykiatriker får behålla sin legitimation efter att ha utnyttjat en patient sexuellt, när är det...
Svar
14
· Visningar
1 354
Senast: Mammas
·
Äldre Vad gör man med späckhuggare som dör på djurparker? Alltså med kroppen? Hur forslar man bort den och bränner man kroppen eller låter man...
Svar
14
· Visningar
1 532
Senast: Hedinn
·
Skola & Jobb Skriver anonymt då jag inte vill hänga ut min arbetsplats. I eftermiddags fick jag som ett riktigt knytnävsslag i magen på jobbet. Har... 2
Svar
26
· Visningar
3 611
Senast: aprilmaj
·
Äldre För 3-4 veckor sedan knackade en man på som meddelade att ett rör gått sönder på fjärde våningen och att de ville mäta och se om vi var...
Svar
2
· Visningar
762
Senast: nexxa
·
Skola & Jobb Tänkte fråga er bukare som brukar ha tankar om sådant här... Integration? Är det ett dåligt ord? 2
Svar
39
· Visningar
2 138
Senast: tanten
·
Äldre Jag har inte riktig vänner. jag alltid ensam.
Svar
6
· Visningar
943
Senast: bejkonfis
·
Kropp & Själ Jag är orolig för att jag ev är gravid, eller så sitter det bara i min skalle.. men jag undrar en del.. Enligt clear blue så ska man...
Svar
9
· Visningar
1 196
Senast: Tassetass
·
Kropp & Själ Med betalningen framför allt. Största problemet är väl att jag har gamla tandläkareskulder som jag ska betala bort nästa år men hur gör...
Svar
19
· Visningar
1 526
Senast: Sonic76
·
Kropp & Själ Så. Anonymt nick för att.. Jag vet inte. Jag är pryd. Och det här är genant. Då och då, kanske ett par gånger om året så får jag enormt...
Svar
9
· Visningar
3 989
Senast: LiteLiten
·
Fritid Som rubriken säger så är jag mitt uppe i att renovera mitt kök.. Väggar, köksluckor och stomme är ommålat, ny bänkskiva och...
Svar
9
· Visningar
1 253
Senast: Rie
·
Äldre Jag byter lampor, byter lampor, byter lampor. Bodde i stan några år och där trodde jag det var den stora industrin som orsakade spikar... 2 3 4
Svar
68
· Visningar
4 326
Senast: dobbis
·
Äldre Hörde en låt ca 14.27 idag på p3. Såklart finns givetvis inte den tiden utlagd på deras hemsida. Den går nåt i stil med ooo aaa be...
Svar
2
· Visningar
529
Senast: pepp
·
Tjatter Misstänker att det kan bli rätt många för en del men vilka är era favoriter? Mina är Bastille, Maroon 5 och The Script :)
Svar
13
· Visningar
844
Senast: Neia
·
Äldre Tänkte höra om någon känner till vad som gäller. Jag var med om en ridolycka för 2 veckor sedan och har fått 3 frakturer i ryggen. Det...
Svar
8
· Visningar
951
Senast: Gnist
·
Kropp & Själ Har ju levt med fibromyalgi i över tio år nu, så jag minns inte hur det var innan så därför frågar jag er. Jag tycker att ju mer jag...
Svar
1
· Visningar
447
Senast: nexxa
·
Hemmet Jag har köpt små ljusfötter som är jättefina! Men Det rinner mycket stearin och det fångas inte upp någonstans utan rinner ner på...
Svar
8
· Visningar
1 638
Senast: Prosit
·
O
Äldre I sommar åker familjen på 3-dagars resa till fredrikshamn och the reef. Omdömena varierar om detta ställe så vi räknar med att även...
Svar
0
· Visningar
561
Senast: Osthyvel
·
Kropp & Själ Jag är 33 år gammal och har aldrig tagit ett cellprov. Jag har helt enkelt inte vågat. Med en väldigt svart uppväxt med sexuella...
Svar
19
· Visningar
5 418
Senast: Pancakes
·
Äldre Tror ni det blir en kul jul med Dorsin i rutan som täner ljuset eller blir det bara trams :meh:
Svar
11
· Visningar
1 039
Senast: aprilmaj
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka