Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Någon som kan tippsa om bra julbord i Mora?
Svar
4
· Visningar
518
Senast: Nebraska
·
Äldre Har köpt en förpackning älgskav. Har aldrig någonsin tillagat något dylikt. Förutom att bara steka på som det är, har ni tips på...
Svar
11
· Visningar
1 683
Senast: gul_zebra
·
Äldre Är det någon som sitter på ett bra kakrecept för småkakor som man kan trycka text eller annat mönster i degen
Svar
1
· Visningar
371
Senast: Hyacinth
·
Kropp & Själ Dragit igång med gymträningen ordentligt nu samt laddat ner en zumbaapp. Men börjar nu bli nyfiken på hur min puls ligger (flåset...
Svar
0
· Visningar
334
Senast: vinkelina
·
Relationer En kompis eller familjemedlem som du umgås en hel del med har ett struligt äktenskap. Ena dagen är allt som det ska nästa är deras...
Svar
11
· Visningar
1 439
Senast: aprilmaj
·
Relationer För att försöka göra en lång story lite kortare i juni blev min mamma hemlös då hennes andra hands kontrakt löpte ut efter 5 år. Inget... 2
Svar
22
· Visningar
3 048
Senast: purity_666
·
Äldre Tänkte att denna tråden passade bättre här än på ungdom. En släkting fyller snart 50 år. Det vill man ju fira lite extra och hitta på...
Svar
4
· Visningar
8 895
Äldre Går ni efter speciella märken eller går det lika bra med tex HM? Var köper ni era kläder? Vad får det max kosta? För mig är ett par... 2
Svar
30
· Visningar
3 969
Senast: snow
·
Kropp & Själ Någon här som lider av Borderline? När fick ni diagnosen? Hur mådde ni innan? Jag vill veta allt. Min psykoterapeut som jag gick hos...
Svar
6
· Visningar
1 652
Senast: MM
·
Trädgård & Växter Usch, blir så äcklad av sånt här :wtf: Jag köpte för ett tag sedan en Myrsene (litet "miniträd" i kruka) och en Citronfikus (i olika...
Svar
1
· Visningar
5 351
Senast: Korven
·
Äldre Jag och pojkvännen tänkte åka på semester en vecka i februari men vi har inte bestämt vart vi vill åka. Solsemester är inte direkt vad... 2
Svar
29
· Visningar
2 026
Senast: Cambrie
·
Äldre Anta att X bestridit en faktura, som ändå går till KF. Företaget skickar då in till Tingsrätten. VAD händer om X förlorar i tingsrätten...
Svar
13
· Visningar
2 145
Senast: corzette
·
Fritid Är det någon som vet vem som har gjort dessa vykort? Jag har bilder på två av dem i min telefon då jag såg dem i sommras. Skulle vilja...
Svar
2
· Visningar
778
Senast: Mineur
·
Äldre Alltså jag blir tokig. Vi har en granne som spelar piano. Inte uppenbart dålig, men grejen är att han spelar sjukt mycket piano. Vi...
Svar
15
· Visningar
4 405
Senast: Svartfot
·
Äldre Hur gör ni om ni ser någon som plankar i kollektivtrafiken? Jag är en bitterfitta just nu för jag stoppade en som tog rygg p mig genom... 12 13 14
Svar
271
· Visningar
16 713
Senast: sthu
·
Äldre Jag har flera gånger pekat på de principer under vilka de folkvalda parlamenten lever under. Nu verkar det som om det även visar sig...
Svar
5
· Visningar
550
Tjatter Hejsan alla glada! Jag sitter och funderar på vart man ska ta och åka i vinter på semester. Har ni redan bokat er semester i... 2
Svar
25
· Visningar
2 025
Senast: Askur
·
Kropp & Själ En fråga framför allt till alla oss som börjar bli lite äldre. Äter ni en massa tillskott? Kalk för skelettet, glukosamin för lederna... 2
Svar
21
· Visningar
1 678
Senast: Monstermom
·
IT & mobiler Jag har windows 8 på min relativt nya dator. Jag hatar det! Jag vill ha en startmeny där alla programmen är. Jag vill kunna stänga av...
Svar
19
· Visningar
1 329
Senast: Monstermom
·
Äldre För mig är det självklart att man stannar om man kör på ett djur, jag begär inte att man ska ta hand om det själv men åtminstone att man... 2 3
Svar
40
· Visningar
8 553
Senast: Skjøldur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka