Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler När jag startade min dator idag började den spela musik O_o Hade inget program uppe, bara skype. Kompisens och min styvfars dator hade...
Svar
5
· Visningar
1 200
Senast: em-pirre
·
Äldre Sitter nu och känner mig totalt slutkörd, trots flera dagars ledighet från jobbet, trevligt folk omkring mig som jag är jätteglad över... 2
Svar
33
· Visningar
9 019
Äldre Då var sommarens serier slut och ännu har inte vinterserierna dragit igång. Jag har under sommaren följt True Blood, Teen Wolf och... 23 24 25
Svar
492
· Visningar
46 110
Senast: _Elly_
·
Äldre En kompis och jag ska ner och se kvällsföreställningen på Horse Showen på söndagen. Vi funderar på att åka bil men vet att det brukar...
Svar
5
· Visningar
1 947
Senast: Kicki_83
·
Äldre Ska till Skogås på kattutställning på lördag, närmare bestämt i rackethallen. Men enligt inbjudan är det begränsat med...
Svar
0
· Visningar
851
Senast: MissFideli
·
Äldre Tjoflöjt! Jag undrar om det allvetande forumet har några djurparksarbetare här? Har startat upp ett tema på mitt jobb (förskola) och har...
Svar
4
· Visningar
647
Senast: lizan
·
Relationer När jag målar naglarna blir lacket aldrig bli riktigt härdat, utan det räcker med att stoppa ner ett finger i hälkappan för att dra på... 2
Svar
34
· Visningar
3 844
Relationer golits telefon har hamnat i djup koma och golit känner sig förpliktigad att ge den aktiv dödshjälp. Eftersom golit och telefonen har... 2
Svar
28
· Visningar
2 472
Senast: kayoba
·
Tjatter Alltid detta delikata problem såhär års. Föräldrar och syster och partner frågar vad jag önskar i julklapp, men jag har som vanligt... 2 3 4
Svar
61
· Visningar
7 132
Senast: Saybia
·
Äldre Som spinoff på min utbildningstråd blev jag nu väldigt nyfiken på att höra hur många gånger ni flyttat/hur många olika ställen ni bott... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
4 153
Senast: nexxa
·
Fritid Jag vill beställa ett gäng förstorade fotoutskriver á la poster men vem ska man beställa från för att få den bästa kvalitén på bilderna...
Svar
11
· Visningar
1 073
Senast: ztsu
·
Äldre Nu när julen närmar sig har jag börjat fundera. Vilket samhälle har vi skapat? Har funderat i flera dagar på det här med konsumtion... 8 9 10
Svar
195
· Visningar
11 382
Senast: MalinJ
·
Skola & Jobb Är det någon som vet vad som händer med A-kassan om jag tackar nej till en intervju eller tackar nej till ett erbjudet jobb? Känns lite...
Svar
1
· Visningar
674
Senast: Madeira
·
Hemmet När jag och brorsan var små fick vi varsin liten julgran som vi hade på vårt rum varje jul. Allså i plast. Också hade vi små...
Svar
3
· Visningar
587
Senast: Idas
·
Äldre 40-50 personer ska bjudas på fest och jag är en oerfaren festfixare. Hur kommer jag hyfsat billigt undan och ändå får en bra fest? Jag... 2
Svar
28
· Visningar
2 561
Kropp & Själ http://tv.aftonbladet.se/webbtv/nyheter/article57090.ab Då kanske det finns någon nytta med fästingar trots allt. :eek:
Svar
4
· Visningar
790
Senast: Rosett
·
Skola & Jobb Behöver råd från "mina" kloka bukefalister. Jag har världens bästa jobb. Blev anställd i maj på en tillsvidareanställning, heltid. Har...
Svar
11
· Visningar
2 917
Senast: Magnum
·
Äldre Jag läste om att jihadister kan förlora rätten att återvända till england... 2 3 4
Svar
62
· Visningar
5 361
Senast: Smulu
·
Kropp & Själ Min pappa råkade ut för en olycka för drygt 10 år sedan och fick så svåra skallskador att han ett par dagar senare förklarades hjärndöd...
Svar
4
· Visningar
1 312
Senast: Lona
·
Kropp & Själ Jag är så så så sugen på att färga håret i pastellrosa eller lila men jag har absolut inte råd att göra det hos frisör så det blir i...
Svar
8
· Visningar
10 969

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka