Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Går det? En kompis har köpt en filmkamera där filmerna spelas in på ett litet kasettband. Det finns också ett kort där stillbilder...
Svar
3
· Visningar
1 086
Senast: MiniLi
·
IT & mobiler Min datorklocka har börjat ställa om sig på eget bevåg:crazy:. Varje gång jag startar den går klockan helt fel (t.ex i morse när klockan...
Svar
9
· Visningar
1 317
Senast: Skogstokig
·
IT & mobiler Nyligen har min dator börjat med konstigheter till och från. Ingen tangent går att använda mer än en gång ex vis dubbelteckning går inte...
Svar
1
· Visningar
1 108
Senast: Stalker
·
F
IT & mobiler Har precis skaffat en ny dator med Windows 7 o jag hittar inte Lägg till/ta bort program eller liknande.. :confused: Finns det?
Svar
3
· Visningar
7 982
Senast: nidron
·
IT & mobiler Min dator och jag har en dispyt, min dator är helt värdelös och den går bara sönder! (ändå är den ny, den har varit inne flertalet...
Svar
19
· Visningar
1 888
Senast: nmolsson35
·
IT & mobiler Jag skulle försöka mig på att göra ett ç genom att trycka ctrl alt 1 2 3 men då hamnade hela datorskärmen upp-o-ner. Hur får jag...
Svar
5
· Visningar
7 003
Senast: Sonic76
·
IT & mobiler Jag blir GALEN! Lyckades på något sätt få SecurityTool och ett annat skitvirus. Datorn gick då inte att starta normalt utan endast i...
Svar
2
· Visningar
769
F
IT & mobiler Hej hej! Jag skulle behöva lite tips på vart man kan göra hemsidor lite enkelt och lätt! Jag och en kompis har tänkt göra en hemsida för...
Svar
17
· Visningar
1 584
Senast: Bylund
·
IT & mobiler Jag tror jag blir tokig - ibland känner man sig bara så dum! :crazy: Snälla bukefalister, kan ni hjälpa en korkad snurpe? Jag har ett...
Svar
3
· Visningar
1 111
Senast: tomten
·
IT & mobiler Plötsligt fungerar inte skärmen på min bärbara dator. Det hörs att den startar som den ska, och jag vet ju när jag ska skriva lösenord...
Svar
5
· Visningar
1 226
Senast: Madick
·
C
IT & mobiler Mitt Norton antivirus går ut om 15 dagar, så måste förnya det eller byta ut det. Fungerar gratis "antivirusskydd" lika bra? Och vilket...
Svar
18
· Visningar
2 023
·
IT & mobiler Måste ta tag i det hela nu och framkalla kort, vill helst göra det över internet. Vars har ni skickat efter ifrån? Tipsa om bra/billiga...
Svar
12
· Visningar
1 685
Senast: Marvin
·
M
IT & mobiler Jag har ett problem, jag skulle vilja lägga in film på min dator, som jag filmat med min Ericsson w715 (tror jag den heter)...
Svar
8
· Visningar
3 912
Senast: Sonic76
·
IT & mobiler Hej! Jag vet att det finns en hel del duktiga fotografer här och jag skulle behöva lite hjälp! Efter att ha köpt en digital...
Svar
19
· Visningar
3 004
Senast: Domenico
·
IT & mobiler varför fungerar inte min mus ? Pilen flyttar sig inte övht , och jag har bytt batteri i den och sladde är också ikopplad
Svar
4
· Visningar
1 119
Senast: Rhodugune
·
IT & mobiler Varje gång jag startar min dator kommer det upp att jag ska välja en eller flera webbläsare. Jag har givetvis redan en så varför? Jag...
Svar
15
· Visningar
1 142
·
M
IT & mobiler Kul att va ny på jobbet när alla är borta på utbildning.. Fick ett mail om att jag hittar infon jag behöver på K-servern.. Försökt komma...
Svar
3
· Visningar
1 110
Senast: Sjalen
·
IT & mobiler som kostar så lite som möjligt, och är så enkla som möjligt? Själv är bekant med de stora elefanterna, typ SAP, Agresso, osv... Men...
Svar
8
· Visningar
1 505
Senast: Kivina
·
IT & mobiler Min dator har bråkat på sistonde men imorse stängde den av sig, jag fick inte igång den på 5 minuter men när jag startade den fungerade...
Svar
3
· Visningar
1 009
·
IT & mobiler Ja, finns inte den möjligheten längre? Jag har en lång spellista med musikvideos som jag ibland låter gå en stund när jag gör vissa...
Svar
1
· Visningar
1 074
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka