Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Vet ingen aning om ifall detta är rätt forum att lägga detta inlägg i, men eftersom det delvis handlar om Internet så tyckte jag att den...
Svar
8
· Visningar
1 360
Senast: Kimz0r
·
IT & mobiler Hej! Tyckte att det var bäst att lägga min fråga här, annars får moderator flytta den :) Som rubriken lyder: Finns det några program...
Svar
4
· Visningar
1 526
Senast: Ek3n
·
IT & mobiler Ska köpa en filmkamera som främst kommer användas till att filma när jag rider. Önskar alltså en bra kamera med BRA bildkvalite o...
Svar
2
· Visningar
1 034
Senast: Estivuz
·
IT & mobiler Jag sitter och ska sammanställa en enkät, tyvärr så inser jag i efterhand att de frågor med svarsalternativ i form av ord/meningar...
Svar
6
· Visningar
1 795
Senast: meodeo
·
IT & mobiler Min laptop stänger av sig utan förvarning. Finns ingen röd tråd utan den kan vara i gång tio timmar eller tio minuter. Den är alltid...
Svar
9
· Visningar
1 365
Senast: Rhodugune
·
IT & mobiler Sitter och "handlar" på Dells hemsida, vill ha en liten Zino, men kan inte avgöra vilket grafikkort jag ska ta.. Det står mellan...
Svar
6
· Visningar
1 227
Senast: tomten
·
IT & mobiler Varje gång jag startar datorn har jag börjat få upp ett felmeddelande om att Java, eller mer exakt jusched.exe, inte är kompatibelt med...
Svar
3
· Visningar
1 378
Senast: Riley
·
IT & mobiler så här ser det ut om jag ska skriva denna text , så här ser det ut 60 1ag s2a 2r5r5va denna text :crazy: har inte ändrat i...
Svar
4
· Visningar
932
Senast: urkella
·
IT & mobiler Dottern har lyckats få in skräpet i sin dator efter surfande på oceanup - trots Norton antivirusprogram - och det går inte att ta bort...
Svar
12
· Visningar
2 991
Senast: honung
·
IT & mobiler Är det något man bör göra? Har en bekant som gjorde det nyligen men jag får inte ens loss dem från min dator (laptop). Iofs vågar jag...
Svar
8
· Visningar
3 044
Senast: Stalker
·
IT & mobiler min mail (hotmail) har på kort tid skickat ut tre omgångar med skräpmail till alla i min adressbok. vi har haft en gratisversion av...
Svar
7
· Visningar
1 907
·
IT & mobiler Jag har trasslat till det rejält och behöver stor hjälp ! Kan någon svara mig Ja eller Nej och hur i så fall: Kan man få tillbaka ett...
Svar
1
· Visningar
880
·
IT & mobiler När jag startade datorn idag så kom det upp en ruta med förslag att välja webläsare, jag valde inget men plötsligt börjar datorn spela...
Svar
4
· Visningar
930
·
M
IT & mobiler Jag sitter och skriver ett stort arbete i word. Arbetar i Windows Vista. När jag gör om arbetet till pdf kommer inte sidfoten med...
Svar
7
· Visningar
4 075
·
IT & mobiler Jag har jagat runt efter en videokamera med lagringsmediet Mini DV, det tycks vara helt omöjligt att få tag på en? Finns dom inte...
Svar
6
· Visningar
1 447
Senast: Rhodugune
·
IT & mobiler Jag vet att det handlar om mobil och inte datorer men var inte säker på var man kunde starta denna tråden :) Jag har två mobiler från...
Svar
3
· Visningar
1 193
·
IT & mobiler Har lyckats komma åt en knapp som har med % zoomning på internet att göra tydligen. Så nu är alla bokstäver jättsemåa och det går nästan...
Svar
3
· Visningar
913
Senast: Sandra78
·
IT & mobiler Har funderingar på att införskaffa en ny dator, och funderar då på om det finns chans att få in lite pengar genom att sälja nuvarande...
Svar
2
· Visningar
1 043
·
IT & mobiler Vi ska flytta och ska skaffa nytt bredbandsabonnemang. Vad har ni för bredband? Vilken hastighet? Vad får ni betala per månad? Har...
Svar
1
· Visningar
883
·
IT & mobiler Jag vill börja blogga igen.. men alltså, jag vet inte hur man fixar sig en personlig blogg!? Alltså det finns ju oftast mallar att...
Svar
19
· Visningar
1 742
Senast: Elektron
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Valp 2025
  • Artfex S