Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Sitter och skriver labrapport och måste ha nedsänkta tecken (typ D1 där ettan ska vara nedsänkt, som D med index 1). Problemet är att så...
Svar
5
· Visningar
3 933
Senast: Stalker
·
J
IT & mobiler Brukar ni fixa med bilderna ni tagit? Vad gör ni? eller är ni nöjda som dom är? Har nyligen skaffat ett redigeringsprogram, av...
Svar
9
· Visningar
1 037
Senast: Sedna
·
K
IT & mobiler Som ett laptoptangentbord men i fullstorlek hade varit bra. Sladdanslutet. Bekvämt. TYST framför allt. Och inte så dyrt. Tips?
Svar
2
· Visningar
1 054
Senast: Kimz0r
·
IT & mobiler Jag har tröttnat på min hotmail (wow, min sista tävlingsponny, jag är 24 nu :angel:) och vill. Enklaste är att skapa ny hotmail och...
Svar
6
· Visningar
1 249
Senast: Wysiwyg
·
M
IT & mobiler För att spara någonting man gjort i final cut, alltså på en mac, hur gör man då för att spara det så att projektet går att se som en...
Svar
1
· Visningar
1 022
Senast: Stereo
·
S
IT & mobiler Vill skaffa mig en ny laptop, har kollat runt lite men jag inser att jag knappt fattar nåt... :confused: Någon som vet en laptop som...
Svar
1
· Visningar
790
Senast: Sonic76
·
S
IT & mobiler Min laptop har börjat beteé sig konstigt.. oftast kommer det upp felmeddelande från internet explorer.. och att sidan måste...
Svar
1
· Visningar
2 272
Senast: Stalker
·
IT & mobiler Fick en idag, en vit variant. Men den funkar inte riktigt som den ska tror jag så jag behöver lite hjälp av någon som kan Mac. Fick...
Svar
11
· Visningar
1 143
IT & mobiler Nu tänkte jag försöka vara lite snärtig och ordna upp min bärbara inför framtida studier och för att jag vill ha den större! Man kan...
Svar
17
· Visningar
2 327
Senast: tomten
·
E
IT & mobiler Funderar på att köpa en sådan kamera (eller jag vet att jag vill ska bara ha pengar till det :p) och jag undrar vad man ska köpa för...
Svar
10
· Visningar
2 823
Senast: FancyFace
·
T
IT & mobiler Använder ni det? Vad tycker ni om det? Har hört många som tycker det är jättebra, men jag trodde det var gratis eller kostar det pengar? 2 3 4
Svar
72
· Visningar
7 653
IT & mobiler Vad f-n är det för ställe? Aldrig hört talas om???? Jag har ett meddelande där från en xx som jag inte har en aning om vem det är...
Svar
7
· Visningar
37 264
Senast: suisyola
·
IT & mobiler Hur sätter man ihop en .avi-fil ("film") med en .zip-fil (text)?
Svar
11
· Visningar
1 994
Senast: tomten
·
IT & mobiler Mitt adressfält är borta, putsväck och helt borta. Hur ska jag få tillbaka den, allt blir så mycket krångligare.. Och ni som nu...
Svar
7
· Visningar
1 185
Senast: Tjôta
·
IT & mobiler jag har en gammal stationär dator och en ny bärbar som jag skulle behöva koppla ihop på nått sätt så jag kan föra över program från den...
Svar
11
· Visningar
2 083
Senast: Snubbelfot
·
IT & mobiler Någon som vet hur man gör för att spärra/blockera en sida? Så man inte kan gå in på den. Tacksam för svar :)
Svar
2
· Visningar
1 089
Senast: Unix
·
IT & mobiler visste inte riktigt vad jag skulle skriva för rubrik!! Har efter några månader börjat blogga igen, och har visst glömt en massa...
Svar
4
· Visningar
1 425
Senast: Tjôta
·
IT & mobiler I skolan ska vi börja med projektarbete och jag ska, i min grupp, göra hemsidan. Fick tips om Dreamweaver och det verkar jäkligt smart...
Svar
7
· Visningar
1 332
Senast: Susannas
·
IT & mobiler Här har ajg gått och köpt Män som hatar kvinnor på DVD och tänkte titta nu när jag är sjuk... Men icke. För jag har ingen avkodare...
Svar
5
· Visningar
1 979
Senast: lil-sis
·
IT & mobiler Hej, Jag undervisar på en kurs för deltagare med lätt intellektuell funktionsnedsättning och skulle vilja ha lite tips på program vi...
Svar
5
· Visningar
899
Senast: keramin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka