Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet Jag och älsklingen har ju köpt en nyproducerad lägenhet och det har varit en spännande process att välja golv, kök och badrum och 75... 2
Svar
21
· Visningar
3 220
Senast: hallonsaft
·
Hemmet Hjälp! Min tvättmaksin har packat ihop totalt! Någon som har koll på var i GBG med omnejd jag kan hitta en billig (ny) tvättmaskin?
Svar
4
· Visningar
1 047
Senast: hallonsaft
·
Fritid Dax att börja göra julklappar! Någon som har mönster till en stickad parvante? :)
Svar
6
· Visningar
2 592
Senast: gulkiwi
·
IT & mobiler Har hittat en amerikansk hemsida som man kan titta på gratis tv serier samt en massa filmer, både nya och gamla. Hur kan dessa hemsidor...
Svar
4
· Visningar
960
Senast: Anna-panna
·
Trädgård & Växter jag å gubben va på semester i thailand och där hittade jag en cool souvenir! en flaska med orkidéplantor! läste på lappen man fick...
Svar
12
· Visningar
3 065
Senast: Generalen
·
Fritid Orkar inte leta efter om det redan finns en tråd om detta. Kan ni rekommendera någon bra hårinpackning? Jag blonderar mig...
Svar
11
· Visningar
2 128
Senast: MiniLi
·
IT & mobiler Har letat bland de många kameratrådarna som finns men inte funnit det jag sökte så bestämde mig för att göra ännu en kameratråd.. Jag... 2
Svar
34
· Visningar
3 481
Senast: pemma
·
M
Hemmet Bor i ett relativt litet hus men jättestor trädgård. Huset har bara ett sovrum. Har länge haft funderingar på att i framtiden bygga ut...
Svar
9
· Visningar
11 407
Senast: M-Meduza
·
P
IT & mobiler sitter och kollar på en dansk sida med annonser men jag kan inte så mycket om småstäder i danmark... Så vad har danskarna för hitta.se ??
Svar
2
· Visningar
2 062
Senast: putte
·
Fritid Om ni tvättar era disktrasor i tvättmaskinen, hur varmt tvättar ni dem i då? Eller hur gör ni för att göra rent dem? 2 3
Svar
47
· Visningar
10 866
Senast: Prosit
·
IT & mobiler Vill köpa lite musik från iTunes som inte släppts i Sverige, alltså måste jag köpa från den amerikanska iTunes. Kommer det till några...
Svar
5
· Visningar
1 040
Senast: Tassetass
·
Hemmet Vårt kök har ett fönster åt nordväst och ett åt nordöst. Panel i lackad och furu, lite åt gyllene hållet, tapeter ovanför i vitt...
Svar
2
· Visningar
926
Senast: Brandgul
·
IT & mobiler Av någon anledning så centreras inte vare sig skrivbordsbakgrund eller internetfönstret utan det är förskjutet en liten aning åt vä och...
Svar
2
· Visningar
746
Senast: Susan
·
E
IT & mobiler När jag ska skriva ett nytt mejl (hotmail) så öppnar den ett nytt blad för å kunna skriva men i det här bladet står det nå grejs på...
Svar
3
· Visningar
1 087
Senast: tomten
·
IT & mobiler Okej, jag vet inte riktigt i vilket forum den här tråden hör hemma, men jag hoppas att den hamnar rätt här. Annars får mod. förstås...
Svar
10
· Visningar
1 892
IT & mobiler Jävla skit alltså! Har märkt att autofokusen på mitt objektiv börjat krångla lite, haka upp sig, men på nyår la den av helt! Det är...
Svar
6
· Visningar
2 111
Senast: Baka_kun
·
Hemmet Jag är i tomt och husköpartankar. Dvs jag vill köpa tomt och där vill jag bygga ett eget hus sas. Enkelt värre!..Eller? Huset jag...
Svar
11
· Visningar
4 567
Senast: Swat
·
Hemmet Varje gång jag använder duschen här hemma så luktar det unket från avloppet i flera dagar efteråt. Jag duschar i princip 1 gång/vecka...
Svar
9
· Visningar
19 039
Senast: cinna1
·
IT & mobiler har jag fattat rätt att Outlook finns i Office? I den hem- och studentversion som kostar 1300 - finnns outlook med där? Jag försöker...
Svar
8
· Visningar
1 330
Senast: peperoni2
·
Hemmet Ska flytta till hus och behöver verkligen lite råd om tapet och färgval. Jag har planerat att vardagsrummet ska gå i svart och vitt så...
Svar
18
· Visningar
4 004
Senast: Modett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka