Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Jag har bytt dator och nu installerat det allra nyaste MSN (Windows live messenger). Var ett tag sen jag använde MSN men då kunde man i...
Svar
8
· Visningar
2 714
Senast: meodeo
·
Hemmet sådana här Länk var får jag tag i dom i sverige :confused: har googlat så fingrarna blöder :crazy: eller inte riktigt men nästan :(
Svar
2
· Visningar
1 113
Senast: fragansia
·
Hemmet går i husköpartankar... för ett år sedan hittade jag min drömmlägenhet, en 3 rummar i ett radhus på lämpligt avstånd till staden, tyvärr...
Svar
19
· Visningar
1 799
Hemmet Nu är det verkligen dags att göra vårt sovrum till ett trivsamt rum, men jag vet inte alls hur jag vill ha det, lite tips på...
Svar
7
· Visningar
7 399
Senast: lady_vip
·
Hemmet "Här kan ni skapa Er drömgård. Möjligheterna finns då de flesta stora sakerna är klara i bostadshuset dock återstår en del till Ert eget...
Svar
12
· Visningar
1 591
Senast: Centaur
·
IT & mobiler Suck , finns det någon datakunning här omkring ? Har ett problem , har en pc som är runt 1 ½ år gammal , problemmen började väl för...
Svar
4
· Visningar
3 093
Senast: kitty79
·
A
  • Låst
IT & mobiler Tänkte att alla so har hästblogar kan länka sin URL i denna tråd! :) Jag börjar med min: http://alcbloggen.blogspot.com
Svar
1
· Visningar
1 147
Senast: gern
·
Hemmet Ska iväg till ikea i dagarna och tänkte höra vad ni tror om detta: Expedit görs ju i flera modeller o hade tänkt köpa mej en sån här ...
Svar
8
· Visningar
1 077
Senast: Kaki
·
C
Fritid Till helgen beger jag mig upp till Åre och systemkameran följer givetvis med :laugh: Men har funderat på att skaffa ett bättre objektiv...
Svar
2
· Visningar
2 312
Senast: Car
·
IT & mobiler jag undrar det här med nerladdning. jag vet att detta med torrentfiler där man tankar från varandra datorer är olagligt men hur...
Svar
13
· Visningar
1 559
Senast: Petra86
·
Hemmet Jag har en gammal bäddsoffa som det inte går att ta av klädseln på och det är i stort behov att tvättas. Vet att jag hört någon gång att...
Svar
8
· Visningar
3 449
Senast: Rie
·
Hemmet Jag har ett problem, det är såpass stort att jag t om loggar in här igen efter ca 2 månaders uppehåll ;) Jag har beställt...
Svar
1
· Visningar
690
Senast: tanten
·
L
Fritid Här kann du posta dina bästa macrobilder. :)
Svar
17
· Visningar
3 376
Senast: Poxz
·
Hemmet Jag och blivande sambon letar ny säng, hans svackiga (men ack så sköna:love:) 120-bädd sjunger på sista refrängen och får förmodligen...
Svar
2
· Visningar
6 030
Senast: Elinkan
·
IT & mobiler jag har funderingar att lägga upp någon form av databas för "min" hundras, men kom att tänka på att det troligen redan finns lite olika...
Svar
4
· Visningar
996
Senast: Laa
·
Hemmet Just en sådan är jag ute efter. Ni kanske minns de där "trädgårdskorgarna" som fanns förut som mätte över en meter på höjden ? Nåt åt...
Svar
7
· Visningar
5 184
Senast: Poxz
·
IT & mobiler Vad tusan har man för storlek på headern när man gör en egen? Jag använder mig av Blogger. Vad är normalt?
Svar
7
· Visningar
1 111
Senast: Puma
·
IT & mobiler Skulle tanka ur mitt minneskort som börjar bli fullt... men det verkar inte funka. I kameran ser jag alla bilder som jag tagit, men när...
Svar
9
· Visningar
1 153
Senast: meodeo
·
IT & mobiler Mobilt bredband, går det på samma som vanliga mobiltelefonerna fast via ett modem? Hur kan man ta reda på att modemet fungerar på en...
Svar
3
· Visningar
937
Senast: tomten
·
A
IT & mobiler Vi har lite problem med uppkopplingen numera. Det går nästan aldrig att vara inne på nätet med mer än en dator samtidigt. Samt att...
Svar
1
· Visningar
758
Senast: tomten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka