Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler JAg har frågor där de kan ge flera alternativ i mina enkäter , men hur gör jag med SPSS då? Skräp att jag sålde boken om SPSS. Vill ju...
Svar
9
· Visningar
1 695
Senast: Kimz0r
·
Trädgård & Växter för att så in en fläck på gräsmattan.... Om du nu inte har gräsfrö - och tycker att det är onödigt att köpa en påse när du bara behöver...
Svar
7
· Visningar
1 367
Senast: MiniLi
·
T
Hemmet Har vi några möbelkunniga här på bukefalos? Jag skulle behöva lite hjälp med att identifiera vad detta är för stol. Jag har en grupp av...
Svar
10
· Visningar
1 738
Senast: Trivial
·
Hemmet Lite inspirerad av Simon & Thomas som just nu reser runt i Sverige och hittar fula hem, snubblade jag över en musikvideo inspelad i ett...
Svar
1
· Visningar
1 087
Hemmet Jag har en gammal, fin byrå hemma med stora, tröga, ganska tunga lådor. Detta gör att jag inte använder byrån som jag skulle vilja...
Svar
8
· Visningar
17 663
Senast: Snurrfian
·
IT & mobiler Jag har några små filmer tagna med Canon Ixus 80 IS och de flesta avslutas med några sekunder som jag skulle vilja ha bort. Vad finns...
Svar
4
· Visningar
1 372
Senast: Stereo
·
S
IT & mobiler Plockade fram min gamla bakmaskin ur gömmorna. Det är en El-Gennel Breadmaker från artonhundrafrösihjäl... (90-tal i alla fall... )...
Svar
4
· Visningar
3 042
Senast: Sessiagh
·
IT & mobiler Jag har funderat på att köpa en sådan. Jag har en Nikon D80 och fotar mestadels trav. Har ett 80-200 f.2,8 som jag är jättenöjd med.. nu...
Svar
5
· Visningar
856
Senast: Baka_kun
·
Hemmet Vi håller på att måla om hemmma. Gjorde en deal med vår hyresvärd om att vi fixar men han betalar. Färg är valfritt, så länge vi...
Svar
6
· Visningar
1 039
Senast: Megs
·
IT & mobiler Någon som har Starshinespelen från pollux? Sitter med del 1 och 2 och funderar över guldstjärnorna. Någon som lyckats ta alla...
Svar
5
· Visningar
2 511
Senast: Yrrol69
·
IT & mobiler Nu har jag tryckt på ALLA knappar jag har hittat, och börjar bli frustrerad! Jag är i det manuella läget på min D60. Om jag skruvar...
Svar
4
· Visningar
872
Senast: Baka_kun
·
IT & mobiler Jag har hållt på hela eftermiddagen, testat, testat igen, googlat och letat. Men jag hittar ingenstans. Jag har köpt en vanlig telefon...
Svar
2
· Visningar
794
M
IT & mobiler De senaste dagarna har min dator, eller rättare sagt firefox börjat bete sig märkligt. Det började med att när jag skulle logga in på en...
Svar
4
· Visningar
1 008
Senast: mesklover
·
Fritid Jag måste vara blind men hittar inte spelen (tex farmville) på facebook:confused:
Svar
2
· Visningar
1 763
Senast: Mirre
·
M
IT & mobiler Igår så valde jag "Offline" i Facebookchatten, och nu så går det inte ändra tillbaka! Det står bara "Chatt (Offline)" och om man...
Svar
3
· Visningar
2 567
Senast: månsken
·
IT & mobiler Är det någon mer än jag som har problem med att logga in på nya msn? Jag får felkod 80040154, har gjort det som man ska göra (nu står...
Svar
1
· Visningar
828
Senast: Tjôta
·
IT & mobiler Sen gammelkissen spatserade över mitt tangentbord igår är storleken på texten på vissa sidor mkt större än den ska vara. På g**gle tex...
Svar
4
· Visningar
977
Senast: Clancy
·
IT & mobiler Det är ett härligt rosa aktigt ljus ute nu när solen är på väg ner. Himlen är rosa-lila:d Men lyckas aldrig fånga det på bild. Någon...
Svar
13
· Visningar
1 524
Senast: Mirre
·
K
IT & mobiler Vi ansluter till internet via trådlös router och har fyra datorer, tre laptop (XP, XP och Mac) och en stationär (Vista). Laptoparna...
Svar
2
· Visningar
1 285
Senast: Kimz0r
·
IT & mobiler Vilket photoshop program ska jag köpa? Jag behöver inte det mest avancerade men nått som funkar för att fixa mina bilder. Helst...
Svar
2
· Visningar
850
Senast: ToyShot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka