Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Vad tycker ni? Funkar det som "turistobjektiv"? Finns det möjligtvis nån som har provat både det och Tamron 18-200/3,5-6,3 och törs...
Svar
6
· Visningar
1 198
Senast: Sandra78
·
IT & mobiler Förra fredagen råkade jag utsätta min MacBook för en mindre juice-attack :o Uppskattningsvis 1-2 matskedar juice hamnade vid eject och...
Svar
3
· Visningar
5 548
Senast: Zaga
·
IT & mobiler Sitter och skriver labrapport och måste ha nedsänkta tecken (typ D1 där ettan ska vara nedsänkt, som D med index 1). Problemet är att så...
Svar
5
· Visningar
3 933
Senast: Stalker
·
Hemmet Kan man göra egna doftpåsar? Såna som man kan lägga t.ex. i byrålådor eller i garderober.
Svar
4
· Visningar
7 192
Hemmet Har en valp hemma som nu är 3 månader. Det är många gånger har hon inte hunnit hela vägen ut utan släppt av sin börda på vår rejäla...
Svar
6
· Visningar
2 250
Hemmet Har en bokhylla som är stor, brun, omodern och ful som stryk! I september ska jag åka på IKEA och köpa två mindre bokhyllor. Ändå vill...
Svar
12
· Visningar
1 271
Senast: Winni
·
J
IT & mobiler Brukar ni fixa med bilderna ni tagit? Vad gör ni? eller är ni nöjda som dom är? Har nyligen skaffat ett redigeringsprogram, av...
Svar
9
· Visningar
1 037
Senast: Sedna
·
Hemmet Hur får man bort ett getingbo som är under krypgrunden? Någon som har en smart ide? Även om det är snälla getingar som inte stuckit även...
Svar
2
· Visningar
1 535
Senast: Smulu
·
K
Fritid Beställde en kjol som kom i brevlådan i fredags, den passade super bra i midjan so far so good. Men jag tyckte att själva nederdelen...
Svar
10
· Visningar
1 301
Senast: Mirre
·
K
IT & mobiler Som ett laptoptangentbord men i fullstorlek hade varit bra. Sladdanslutet. Bekvämt. TYST framför allt. Och inte så dyrt. Tips?
Svar
2
· Visningar
1 053
Senast: Kimz0r
·
IT & mobiler Jag har tröttnat på min hotmail (wow, min sista tävlingsponny, jag är 24 nu :angel:) och vill. Enklaste är att skapa ny hotmail och...
Svar
6
· Visningar
1 245
Senast: Wysiwyg
·
M
IT & mobiler För att spara någonting man gjort i final cut, alltså på en mac, hur gör man då för att spara det så att projektet går att se som en...
Svar
1
· Visningar
1 020
Senast: Stereo
·
S
IT & mobiler Vill skaffa mig en ny laptop, har kollat runt lite men jag inser att jag knappt fattar nåt... :confused: Någon som vet en laptop som...
Svar
1
· Visningar
790
Senast: Sonic76
·
S
IT & mobiler Min laptop har börjat beteé sig konstigt.. oftast kommer det upp felmeddelande från internet explorer.. och att sidan måste...
Svar
1
· Visningar
2 271
Senast: Stalker
·
IT & mobiler Fick en idag, en vit variant. Men den funkar inte riktigt som den ska tror jag så jag behöver lite hjälp av någon som kan Mac. Fick...
Svar
11
· Visningar
1 143
Hemmet I min tvättmaskin blir det gult klegg i den här gummi "ringen" som sitter utanför själva metalltrumman men ändå är kontakt med vatten...
Svar
6
· Visningar
8 887
Senast: Nisse
·
Hemmet Någon som vet vad saneringskostnad av Eternit fasad samt husgrund kan kosta? Ingen länk eller firma namn behöver anges, men ungefär vad...
Svar
2
· Visningar
922
IT & mobiler Nu tänkte jag försöka vara lite snärtig och ordna upp min bärbara inför framtida studier och för att jag vill ha den större! Man kan...
Svar
17
· Visningar
2 320
Senast: tomten
·
Hemmet Min kära granne kom i dag förbi med en rätt saftig räkning då han lagt på grus +mackadam på sin väg som vi har officialservitut på. vi... 3 4 5
Svar
80
· Visningar
37 829
Senast: Inte_Ung
·
Trädgård & Växter Ni som har liljor som växer ute. In med bilder. Visar en som blommar nu. Vet dock inte vad det är för sort. Mvh Hanna 2 3
Svar
42
· Visningar
5 715
Senast: cowgirl81
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka