Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet Vad har ni för taklampor? Härmed efterlyses bilder på alla era vackra, dekorativa, roliga, knasiga, fulsnygga, designer, loppisfynd...
Svar
9
· Visningar
1 001
Senast: _Viva_
·
K
Hemmet En gång tidigare, TVÅ gånger idag. Efter första gången kom morsan förbi med klorinflaskan, men det var ogjort arbete, för nu när jag var...
Svar
6
· Visningar
1 491
Senast: Kimz0r
·
Trädgård & Växter Tycker det är lite svårt att hitta ngt som trivs riktigt bra. Vill gärna ha något som blommar, försökte först med kallor, men de...
Svar
4
· Visningar
1 317
Senast: lady_vip
·
Fritid Tänkte höra om det är någon utav er som testat Back on Track produkterna till oss människor? Jag är väldigt intresserad a att köpa en...
Svar
16
· Visningar
3 193
Senast: GotAsecret
·
Trädgård & Växter Kan man anlita en sådan? Vad kostar det? :o Dyrt som satan kan jag tänka mig. Vi har ju en stor trädgård som inte är gjort något...
Svar
3
· Visningar
1 205
Senast: lady_vip
·
IT & mobiler Sitter just nu vid min mammas bärbara dator och den håller på att göra mig knäpp:mad:. Det är en nyare HP med Windows Vista. När man för...
Svar
2
· Visningar
2 052
IT & mobiler Hade tänkt lägga in en film på min blogg via Youtube men jag vill inte att man ska kunna klicka på filmen (på bloggen) och komma till...
Svar
8
· Visningar
1 151
Senast: Saybia
·
Hemmet Svampar man bara på och svampar av med ren svamp efteråt eller hur gör man? Väggar (och tak) inomhus. Inte skitigt riktigt men ändå...
Svar
3
· Visningar
1 810
Senast: Roxer
·
Hemmet Jag blir tokig på min soffa. Den är vit, vilket betyder tvätt av klädseln relativt ofta. Problemet är att det ser ut som om man plockat...
Svar
4
· Visningar
1 854
Senast: jacko
·
Hemmet Om ni hade köpt en gård i stort renoveringsbehov, men bara interiört, hur mycket hade ni velat ha rent pengamässigt för att genomföra...
Svar
13
· Visningar
3 273
Senast: Roxer
·
E
IT & mobiler Jag är nog den mest otekniska människa som ägt en dator, så jag ber om hjälp innan jag dödar något viktigt. Har köpt ett mobilt bredband...
Svar
2
· Visningar
887
Senast: Scaramouche
·
Trädgård & Växter Min ena nyinförskaffade ros (Nina Weibull) som står i en stor kruka på balkongen visar lovande knoppar! Men den är också angripen av...
Svar
2
· Visningar
1 176
Senast: Hazel
·
Trädgård & Växter Jag älskar när det börjar mogna i trädgården:d Går en runda varje dag och äter av alla goda bär. Såg till att plantera buskar och träd... 2
Svar
31
· Visningar
3 100
Senast: Gnarpis
·
E
IT & mobiler Idag när jag var ute hade jag min mp3-spelare i fickan(en creative zen stone plus) och min mobiltelefon (en nokia) i samma ficka på...
Svar
2
· Visningar
935
Senast: Tjôta
·
Hemmet Jag skall hyra ett förråd för att magisinera en del möbler och andra saker och behöver en försäkring till för detta. Tycker att jag...
Svar
2
· Visningar
3 859
Senast: pimy
·
Trädgård & Växter Jag blir så less... Nu har rådjuren haft party i trädgården :( Knopparna på höstflocksen och rosorna rök för ett par dagar sedan och i...
Svar
8
· Visningar
1 309
Senast: Baka_kun
·
IT & mobiler Nån som vet om Office 2000 funkar på Windows 7? Det funkar ju inte på Vista.
Svar
0
· Visningar
1 161
Senast: MissFideli
·
Trädgård & Växter Har ett gäng stora buskiga rosor hemma i rabatten, jag TROR att det är nyponrosor. De växer som tusan men än har jag inte sett till en...
Svar
11
· Visningar
8 862
Senast: MiniLi
·
M
IT & mobiler Har precis köpt en Canon 500d och undrar på om jag 'tjänar' något på att ha ett batterigrepp på den eller om jag ska nöja mig med att ha...
Svar
4
· Visningar
688
Senast: Baka_kun
·
IT & mobiler Velar nu om jag ska köpa min kamera här hemma eller när jag om några veckor åker till Malaysia samt Singapore. Visst, det är billigare...
Svar
12
· Visningar
4 627

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp med diarré?
  • Dalmatiner
  • Valp 2025

Hästrelaterat

Tillbaka