Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
IT & mobiler
Sitter just nu vid min mammas bärbara dator och den håller på att göra mig knäpp:mad:. Det är en nyare HP med Windows Vista. När man för...
IT & mobiler
Jag är nog den mest otekniska människa som ägt en dator, så jag ber om hjälp innan jag dödar något viktigt. Har köpt ett mobilt bredband...
Trädgård & Växter
Min ena nyinförskaffade ros (Nina Weibull) som står i en stor kruka på balkongen visar lovande knoppar! Men den är också angripen av...
Trädgård & Växter
Jag älskar när det börjar mogna i trädgården:d Går en runda varje dag och äter av alla goda bär. Såg till att plantera buskar och träd...
Trädgård & Växter
Jag blir så less... Nu har rådjuren haft party i trädgården :(
Knopparna på höstflocksen och rosorna rök för ett par dagar sedan och i...
Trädgård & Växter
Har ett gäng stora buskiga rosor hemma i rabatten, jag TROR att det är nyponrosor. De växer som tusan men än har jag inte sett till en...
IT & mobiler
Har precis köpt en Canon 500d och undrar på om jag 'tjänar' något på att ha ett batterigrepp på den eller om jag ska nöja mig med att ha...
Hästnyheter Han var en julklapp från Nils-Erik Hansson, när Elin Dahlström från Målilla var tonåring. Nyligen skiljdes deras liv åt, när Smiggo fick...
Övr. Grenar Alltså, egentligen tror jag dressyren idag var sämre än sist 😅, hon var ännu mer vild, tyckte det var jättekonstigt med framridning i en...