Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

S
Hemmet Finns det något "normalpris" för hur mycket tapeter kostar per kvadratmeter på ett ungefär? Jag känner inte marknaden alls men jag...
Svar
9
· Visningar
10 978
Senast: Freyja_bus
·
Y
IT & mobiler Jag har en iMac G5 som är typ 3-4 år gammal. När Leopard kom (det med time machine) köpte min pappa det och installerade. Datorn kom...
Svar
3
· Visningar
2 696
Senast: Yuw
·
F
Fritid Har vi några samlare här på bukefalos? :) Jag är lite sugen på att börja, tittar främst på Breyer och liknande och har läst lite på...
Svar
6
· Visningar
2 200
Senast: Invinciblestables
·
Hemmet måste finnas fler som jag, som gillar att titta på hus på internet. jag kollar gärna på sånt som man absolut inte har råd med eller som... 2
Svar
35
· Visningar
3 067
K
IT & mobiler Finns det någon (gratis)tjänst på internet - utöver Yahoo! Groups - där jag kan skapa en lättadministrerad diskussionslista? Vill alltså...
Svar
7
· Visningar
1 113
Senast: Kimz0r
·
IT & mobiler Jag sitter och jobbar i word när jag kommer på att jag inte vet hur man gör tecknet medelvärdet för x (x med ett - ovanpå).. har letat i...
Svar
1
· Visningar
740
Senast: horselove
·
Hemmet Ja, det lättaste är ju att ringa fastighetsskötaren, men nu har jag glömt bort det varenda dag i en vecka och kommit på det efter 16...
Svar
8
· Visningar
1 268
Senast: aiquen
·
IT & mobiler For typ 10 ar sedan gick jag en linuxkurs. Och jag var valdigt nojd med linuxet forutom att det da inte fanns sarskilt mycket bra...
Svar
12
· Visningar
1 656
Senast: Hussen
·
IT & mobiler Min klasskompis har lyckats vända sitt skrivbord (på datorn så klart) upp och ner. Detta ska ha skett utan några hotkeys då dessa ska...
Svar
6
· Visningar
7 526
Senast: Ranger
·
Trädgård & Växter Jag har en massa syrén som jag skulle vilja flytta på.Buskarna är gammal och vildvuxna.Och det har precis börjat komma små...
Svar
3
· Visningar
4 019
Senast: Prosit
·
IT & mobiler SÖker efter klippet där en man står näck bak ett skynke föreställande ett piano (eller hur han nu stod) och låtsas spelade på det med...
Svar
2
· Visningar
954
Senast: tinafinis
·
B
Hemmet Vi ska anlita en målare till att tvätta rent o måla om hela huset utvändigt. Har fått en offert från en firma, men vi tyckte att det var...
Svar
13
· Visningar
31 931
Senast: Becca
·
Fritid Ingen som helst susning om vart tråden skulle ligga. Hur, Hur, Hur tar man reda på vem som äger en bit mark?:confused: tacksam för...
Svar
3
· Visningar
1 075
Senast: Got2Be
·
Hemmet Jag köpte en cool fåtölj idag för 200 spänn på loppis, lite sliten och smutsig i tyget men annars i fint skick. när jag kom hem såg jag...
Svar
1
· Visningar
2 991
Senast: tanten
·
IT & mobiler Det har säkert funnits massa liknande trådar och ni är säkert trötta på att svara men om ni har lust får ni väldigt gärna hjälpa mig :)...
Svar
2
· Visningar
732
Senast: Red_Chili
·
A
IT & mobiler Finns det några kollegor här? :)
Svar
2
· Visningar
733
Senast: Scaramouche
·
Trädgård & Växter Varje år köper jag sådana frön, för jag gillar verkligen palettblad (eller nässlor som många kallar dem). Men jag får förbanne mig...
Svar
3
· Visningar
3 887
Senast: Bloody F Mary
·
IT & mobiler Jag tänkte att vi i den här tråden kan utbyta tips och idéer angående fotografering av häst! Nu menar jag inte hur vi får en häst...
Svar
12
· Visningar
1 339
Senast: steve
·
T
IT & mobiler Jag ska köpa en ny kamera i maj, men jag kan fortfarande inte bestämma mig för vilken. Någon som har något tips? :) Viktiga...
Svar
2
· Visningar
705
Senast: sockertuss
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka