Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
IT & mobiler
Sedan ett halvår tillbaka kan jag inte alls gå in på aftonbladets hemsida via min dator. Det kommer endast upp ett meddelande "webbsidan...
Trädgård & Växter
Hej,
Jag har ett litet dilemma, som jag tänkte att någon här kanske kunde hjälpa mig med. Postade den här i senior också, men kanske...
IT & mobiler
Har förut fått konstiga länkar (som fö inte fungerar) och meddelanden från folk på mina kontaktlista. Oftast står det på engelska också...
IT & mobiler
Jag systemåterställde in dator igår och har sedan dess uppmanats av HP att registrera den för att få tillgång till deras support, vilket...
Trädgård & Växter
Hej!
Håller på att göra en uteplats vid vårt hus och har en grillring på plats. Skulle behöva lite tips på hur man snyggt och helst...
Trädgård & Växter
Vad jag har hört så ska sparris vara svårodlad. Jag vill dock prova och har några plantor hemma. Men hur ska man sätta dom. Kan jag...
IT & mobiler
Det är någon som lagt till mig på MSN, men jag har inte den blekaste aning om vem det kan vara. Jag har bara gett ut den till ett fåtal...
Trädgård & Växter
Sen jag flyttade för två år sen så har det varit liljebaggar på mina liljor, det har alltid gått så fort att jag inte hunnit göra något...
Hästnyheter Nu på sommaren är hästens parasiter som mest aktiva. Masklarverna vaknar upp på våren och vill med hjälp av hästarna föröka sig på betet...
Hundavel & Ras Jag tänker ta den här tråden i en annan riktning när det gäller renras kontra blandras, nämligen egenskaperna hos hunden. Är inte dom...