Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

A
IT & mobiler Jag funderar på att så småningom köpa ett macroobjektiv till min Nikon D90 och valet står främst mellan Sigma 70/2.8 och Tamron 90/2.8...
Svar
11
· Visningar
1 552
Senast: Prosit
·
K
IT & mobiler Sedan ett halvår tillbaka kan jag inte alls gå in på aftonbladets hemsida via min dator. Det kommer endast upp ett meddelande "webbsidan...
Svar
4
· Visningar
938
Senast: Kuckeliku
·
I
Trädgård & Växter Hej, Jag har ett litet dilemma, som jag tänkte att någon här kanske kunde hjälpa mig med. Postade den här i senior också, men kanske...
Svar
6
· Visningar
8 045
Senast: replica
·
M
IT & mobiler Har förut fått konstiga länkar (som fö inte fungerar) och meddelanden från folk på mina kontaktlista. Oftast står det på engelska också...
Svar
14
· Visningar
1 566
Senast: Korven
·
H
Hemmet Någon som har något tips på blommor som överlever på en inglasad balkong under sommaren? Kan bli otroligt varmt där ute mitt på dagen...
Svar
2
· Visningar
985
Hemmet Skulle behöva lite tips till lägenheten, har upptäckt att jag inte är så bra på detta med att få det mysigt men ändå enhetligt och rent...
Svar
8
· Visningar
1 734
Senast: Ramona
·
Hemmet Jag har ännu inte flyttat hemifrån men jag samlar på mig. Jag är av den uppfattningen att köket är hemmets kärna och satsar stenhårt på...
Svar
6
· Visningar
1 583
Senast: Draumsyn
·
IT & mobiler Ni vet sådana där nya trendiga som man klistrar på "locket". De jag sett som jag gillar är jättedyra och de billiga för 49:- på Claes...
Svar
10
· Visningar
4 973
Senast: Ava22
·
Hemmet Pojkvännen vill göra om sitt lilla kök på ett enkelt och billigt sätt och då föreslog jag självhäftande väggdekorationer. Men det enda...
Svar
7
· Visningar
12 064
Hemmet In med bilder på era trådgårdsmöbler :) Jag och sambon har flyttat och fått en stor altan :bump: Men vi har inga trädgårdsmöbler och...
Svar
3
· Visningar
962
Senast: Kicki_83
·
IT & mobiler Jag systemåterställde in dator igår och har sedan dess uppmanats av HP att registrera den för att få tillgång till deras support, vilket...
Svar
2
· Visningar
1 271
Senast: Hoppelhase
·
M
Trädgård & Växter Hej! Håller på att göra en uteplats vid vårt hus och har en grillring på plats. Skulle behöva lite tips på hur man snyggt och helst...
Svar
1
· Visningar
950
Senast: Mixoman
·
IT & mobiler Som fått ett sånt här? We are notifying you on our Online Draw held few days ago, where your Email won the sum of 520,000.00 GBP...
Svar
1
· Visningar
963
Senast: ullo
·
Trädgård & Växter Vad jag har hört så ska sparris vara svårodlad. Jag vill dock prova och har några plantor hemma. Men hur ska man sätta dom. Kan jag...
Svar
2
· Visningar
1 139
Senast: cowgirl81
·
IT & mobiler Det är någon som lagt till mig på MSN, men jag har inte den blekaste aning om vem det kan vara. Jag har bara gett ut den till ett fåtal...
Svar
5
· Visningar
1 618
N
IT & mobiler Hj'lp! Jag kan inte skriva bokst'verna med prickar ovanf;r ni vet :confused: m[ste kommit [t n[gom knapp... Hur ordna det igen :o...
Svar
1
· Visningar
746
Senast: nidron
·
Trädgård & Växter Sen jag flyttade för två år sen så har det varit liljebaggar på mina liljor, det har alltid gått så fort att jag inte hunnit göra något...
Svar
7
· Visningar
1 175
Senast: Scata
·
Fritid Måste bara få visa vad jag pysslat med den senaste tiden: 2
Svar
20
· Visningar
5 430
Senast: Nera
·
IT & mobiler Jag har en hotmailadress och när jag loggade in på den idag så hade jag 18/4 fått över 100 mejl (postmaster-någonting-deliveryfail...)...
Svar
3
· Visningar
986
Senast: Stalker
·
Hemmet Nu vill man ju gärna ha ytterdörren öppen, men så är det de där j**la flugorna:mad: Vad har ni för typ av "skydd" för att de ej ska komma ?
Svar
11
· Visningar
7 613
Senast: Prosit
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka