Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Jag var tvungen att köpa en ny telefon ( nokia 6220) och nu får jag inte över mina kontakter från simkortet till den nya "fonen.... jag...
Svar
1
· Visningar
773
Senast: martha
·
H
Hemmet Jag & min sambo drömmer om ett litet hus på landet med litet stall till mina hästar & garage till honom=) Vi har kikat runt lite och...
Svar
2
· Visningar
1 456
Senast: HBB
·
Hemmet Jag vill ha en hyfsat stor tavla med en världskarta. Typ som en affisch alltså, men inramad (det kan jag förstås fixa själv bara jag...
Svar
8
· Visningar
8 419
Senast: Gabbi
·
IT & mobiler Jag har sedan några månader tillbaka en Macbook. Novis som jag är på Mac har jag provat mig fram och lärt mig under tiden. Något som jag...
Svar
9
· Visningar
3 144
Senast: Hermelin
·
IT & mobiler Red ut det här för mig nu, hur fungerar det egentligen? Jag tycker mycket om att fota blommor och insekter, men pengarna räcker tyvärr...
Svar
3
· Visningar
1 268
Senast: Irenes
·
Hemmet Vi är spekulanter på ett hus med ett uthus med ett garage på ena gaveln. Uthus+garaget är 63 kvm. Garaget är lite väl enkelt, det är som...
Svar
3
· Visningar
1 552
Senast: Mammadutt
·
A
IT & mobiler Jag har en HP dator i skolan som jag har fått något litet problem med, datorn laddar ur hela tiden. På sidan där man stoppar in sladden...
Svar
2
· Visningar
1 095
Senast: gern
·
IT & mobiler Alla andra kan ju se vad jag har för design, men jag ser inte deras. Mitt är som "vanligt" med ett rosa färgschema, och jag hittar inga...
Svar
5
· Visningar
1 166
Senast: MinIan
·
Fritid Hur många av er är medlem där? Jag vill spela mot någon :D NU :p 2 3
Svar
55
· Visningar
4 288
Senast: Indiv
·
  • Låst
IT & mobiler Snabbhjälp häråt! Hur gör man för att få texten i två eller fler spalter i OpenOffice? :o
Svar
1
· Visningar
2 762
Senast: Zaga
·
M
Trädgård & Växter Den börjar nu imorgon har jag för mig ? Själv ska vi dit på lördag :laugh: Någon som ska dit? Har varit där något annat år? Vi...
Svar
2
· Visningar
814
Senast: M-Meduza
·
Hemmet Mina vita mattor tvättades med en blå matta och nu är båda två blåa:eek: (inte jag som tvättade för övrigt) De är helt förstörda! Hur...
Svar
3
· Visningar
1 822
Senast: Waern
·
Hemmet Kan man bygga en dusch med träväggar, och måla väggarna? Vad ska man isåfall måla med för slags färg? Måste man ha fuktspärr, eller...
Svar
3
· Visningar
1 959
Senast: BeastieBabe
·
Trädgård & Växter Vad finns det för krukväxter som överlever 1 månad utan skötsel? (innomhus då) Har kommit på att de flesta av mina växter kommer att...
Svar
13
· Visningar
6 163
Senast: Red_Chili
·
IT & mobiler Billigast? Tänkte billigast i frakt och produkt. Det finns ju så många sidor att välja mellan! Jag har ingen bluetooth inbyggd i...
Svar
2
· Visningar
790
IT & mobiler Behöver snabb hjälp! Jag ska skriva i microsoft word (2007) men det funkar inte för det står att markeringen är låst?!:crazy: hur...
Svar
0
· Visningar
1 718
Senast: Merwen
·
IT & mobiler Som rättar till när man exempelvis skriver inlägg? Vart hittar man det?
Svar
6
· Visningar
2 785
Senast: Kexchoklad
·
IT & mobiler Upptäckte igår att cpu låg på 100 och processerna låg på 60 st. Jag har en ny hårddisk i eftersom den gamla kraschade med okänt...
Svar
3
· Visningar
845
Senast: Sharpless
·
Hemmet Min kompis som var här igår blev näst intill förfasad när hon såg mina möbler. De matchade tydligen inte. Jag hatar när saker o ting... 2 3
Svar
40
· Visningar
4 855
Senast: cämela
·
J
IT & mobiler Vart kanj jag ladda ner det spelet?? Är sämst på engelska och behöver därför hjälp :D Jooonii
Svar
7
· Visningar
990
Senast: Jooonii
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Annonsera Mera VIII
  • Födda-24