Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Hade på min förra dator en äldre version av photoshop och gjorde då några stamtavlor, använde du som grund en stor bild och tonade helt...
Svar
4
· Visningar
833
Senast: ricca
·
Hemmet Jag och pojkvännen/blivande sambon var och tittade på lägenhet idag. Den var kanonfin, en öppen, fräsch trea (hyresrätt). Båda är helt...
Svar
3
· Visningar
892
Senast: susekl
·
Hemmet Har fått hem en massa nya saker till mitt vardagsrum. :bump: Nu ska bara tre stycken tavlor upp ovanför tv:n (har iofs hängt där hela... 2
Svar
20
· Visningar
3 627
Senast: lady_vip
·
F
IT & mobiler Ni som fotar mycket, vart sparar ni alla era bilder? Har några USB-minnen men det förslår inte särskilt långt om man säger så!! Datorn...
Svar
11
· Visningar
987
Senast: Modig_Korn
·
IT & mobiler Jag fick en "Check & Clean" med när jag köpte min Nikonkamera. Men jag har inte lyckats klura ut hur jag rent praktiskt bär mig åt för...
Svar
1
· Visningar
1 117
Senast: Irenes
·
IT & mobiler Fick en ide :idea: om man kopplar in en webcam i den bärbara datorn kan man då titta på det kameran filmar direkt i samma bärbara (oj...
Svar
1
· Visningar
776
Senast: meodeo
·
P
IT & mobiler Vad är en ALB-fil? Hade en del bilder på min gamla dator som jag fick min son att lägga in på ett USB minne och sedan lägga över i min...
Svar
3
· Visningar
1 213
Senast: Snubbelfot
·
Hemmet Jag ska göra om ett sovrum har jag tänkt, och lägga nytt golv. Idag är det plastmatta som ska bort bort bort. Enkelt billigt klick-golv...
Svar
10
· Visningar
14 455
Senast: Clintan
·
Hemmet Bor i en stor etta på 45 kvadrat med sovalkov. Mellan hallen och sovalkoven har jag garderober och detta gör att jag har ju en vägg i...
Svar
13
· Visningar
1 468
Senast: Winni
·
Hemmet Behöver all hjälp jag kan få:D Vi måste göra om badrummet i vår nya lägenhet i år, helst i sommar, pga mögelskador. Vissa delar...
Svar
16
· Visningar
26 268
Senast: EmelieR
·
Hemmet Har en undran; hur mycket får man göra om i sin lägenhet? Får man tapetsera om lägenheten, måla om de äckligt blekgula plankorna i...
Svar
18
· Visningar
1 975
Senast: Mia_R
·
IT & mobiler Varje gång jag försöker mig på att komma in på deras hemsida nuförtiden så "hänger" det sig. "Det här programmet svarar inte" säger en...
Svar
1
· Visningar
838
Senast: Emtherlia
·
IT & mobiler Funderar på att byta, men har ingen erfarenhet av Firefox utan har varit trogen IE-användare. Använder Vista HomePro.
Svar
18
· Visningar
1 186
Senast: Baka_kun
·
Hemmet Eftersom min kära sambo är segare än segast så har jag tänkt att ta tag i detta själv, nämligen att borra i några betongväggar så vi kan... 2
Svar
20
· Visningar
18 043
Hemmet Vi ska flytta vårat kök till en annan del av huset och nu funderar jag på vad det kan kosta att ta hit hantverkare som drar ny kabel för...
Svar
2
· Visningar
5 315
Senast: Qodrofenia
·
IT & mobiler Jag vet att jag har fått in virus via msn pga dessa jobbiga länkar som skickas runt. Har en bra virusprogram men enligt den finns...
Svar
4
· Visningar
1 070
Senast: astronaut
·
M
Fritid Jag är ute efter en TV kanna till min mamma i present. Vill hitta någon som är lite kul eller annorlunda gärna 50 tals stuk. Någon som...
Svar
3
· Visningar
3 246
Senast: Blueberry
·
Hemmet Hej! Efter jag sett att många här på Hem & Hobby har mkt bra smak på inredning så tänkte jag passa på att rådfråga er ;) Det är...
Svar
11
· Visningar
2 090
Senast: Draumsyn
·
L
IT & mobiler Jag har letat och letat efter en sida eller program som man kan göra egna hemsidor på. Inget tryout utan en riktig. Jag vill inte betala...
Svar
13
· Visningar
1 534
Senast: MikaTela
·
Hemmet ... ställ in den i badrummet! :idea: Hur mycket förvaring som helst: Svårt att få med hela badrummet i ett kort: En... 2
Svar
29
· Visningar
3 468
Senast: vego96
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vilken färg?
  • Svensk Politik 4
  • Att lämna i smyg

Hund, Katt, Andra Djur