Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Mitt ljud fungerar jätte bra när jag ska höra på musik som jag har på min dator men då tex jag ska lyssna på musik på youtube så kommer...
Svar
2
· Visningar
1 091
Senast: Zarro
·
IT & mobiler Okej, jag försöker hjälpa en med att hitta sitt lösen till Msn. Det finns ingen hemlig fråga och den andra E-posen man skickar...
Svar
5
· Visningar
1 019
Senast: Tassetass
·
Hemmet Hade ni vågat tapetsera med dessa? Eller dessa? 2 3
Svar
42
· Visningar
18 779
Senast: satanic
·
Fritid Jag har i min ägo en Parker-reservoarpenna. Vad jag kan bedöma är den inte tidigare än 50-tal och av "buttonfiller"-typ. När jag fann...
Svar
7
· Visningar
2 429
Senast: labb
·
M
IT & mobiler När vi fick våran nya dator hade Dell installerat fel vista på den, den var engelsk. Så vi fick en skiva med vista på svenska, och när...
Svar
1
· Visningar
1 086
Senast: majabergman
·
IT & mobiler Jag har upptäckt nåt konstigt helt nyligen. Min dator vill inte visa vissa sidor, och jag fattar inte varför. T ex gick jag in på...
Svar
1
· Visningar
740
Senast: misan
·
Hemmet Jag håller på att fixa i ordning mitt hem, tyvärr saknas det kort då kameran har sagt hej då till ett liv med mig. Får se om jag kan...
Svar
1
· Visningar
938
Senast: Jenka
·
Hemmet Vi köpte ju vår lägenhet för några månader sen och fick tillträde andra januari. Vi insåg ganska snabbt att det var mycket mer som... 2
Svar
39
· Visningar
4 116
Senast: lady_vip
·
T
Fritid Någon som fixar det där:D? http://www1.kanal5.se/csi/spel/ 12 13 14
Svar
265
· Visningar
41 378
Senast: Mirre
·
S
IT & mobiler Jag har min blogg på bl*gg.se. Jag skulle önska att när någon går in på en särskild kategori så ska det visas fler än exempelvis de...
Svar
9
· Visningar
1 078
IT & mobiler Jag har Nero, hur fasen gör man? Jag har en film på datorn som jag vill ha ner på en dvd-skiva så jag kan titta på den i dvd:n Jag...
Svar
3
· Visningar
1 451
Senast: Poisonous
·
IT & mobiler jag brukar renskriva mina föreläsningsanteckningar och eftersom jag läser fysik nu blir det en hel del matteformler. hur skriver man det...
Svar
7
· Visningar
6 929
Senast: Stalker
·
IT & mobiler Jag försöker ladda upp filmer i Movie maker men det går ej. Bilder fungarar bra och musik men inte filmer. Ljudet kommer med men inte...
Svar
1
· Visningar
791
Senast: Feua
·
T
Hemmet Någon här som gett sig på att bygga ett eget hus? Alltså inte köpt ett nyckelfärdigt kataloghus utan kanske ritat själv med arkitekt...
Svar
11
· Visningar
1 940
Senast: AKB
·
Trädgård & Växter hur gör man det? är det bara att klippa av? :confused: när jag fick min blomma av min mamma för FLERA år sedan så sa hon att jag...
Svar
11
· Visningar
12 343
Senast: MinIan
·
Hemmet Jag är ute efter ett gammalt fönster med spröjsar. Helst utan glas i. Var kan man tänkas få tag i ett sådant? Har fått för mig att de...
Svar
18
· Visningar
1 854
Senast: Prosit
·
IT & mobiler Jag har båda dessa program på datorn men har aldrig använt dem. Nu skulle jag vilja lära mig men jag får inte filmerna att fungera i...
Svar
0
· Visningar
1 140
Senast: Jate Volim
·
IT & mobiler Är det nån inställning som är fel om jag inte kan använda ett formulär i Word? Jag får den bara i Visual Basic-läge, alltså så jag inte...
Svar
3
· Visningar
906
Senast: Madick
·
IT & mobiler I förra veckan nångång fick jag ett mail från msn om att en uppdatering på messenger fanns att tillgå. Brukar alltid uppdatera msn när...
Svar
1
· Visningar
729
Senast: Tjôta
·
IT & mobiler finns det nått sånt? upptäckte precis att jag inte har nått annat än paint på datorn (inte så länge sen jag tömde den totalt o...
Svar
7
· Visningar
1 133
Senast: spoff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Uppdateringstråd 31
  • Akvarietråden V