Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler finns det nått sånt? upptäckte precis att jag inte har nått annat än paint på datorn (inte så länge sen jag tömde den totalt o...
Svar
7
· Visningar
1 133
Senast: spoff
·
IT & mobiler Har en bärbar dator och nu är skärmen täckt av en tjock grön/svart hinna! Jag ser lite grann om jag vinklar datorn mot fönstret, men vad...
Svar
8
· Visningar
963
Senast: Otter
·
IT & mobiler jag håller på gör min egen hemsida där efter ha använt en annan site innan. men denna tycker jag är trevligare. men jag blir...
Svar
3
· Visningar
808
Senast: Merwen
·
Hemmet Var och tittade på hus idag, trevlgt hus och trevligt läge, men i besiktningsprotokollet anmärktes det att dränering inte åtgärdats på...
Svar
12
· Visningar
7 976
Senast: Angua
·
Fritid Jag har blivit sjukt sugen på att göra en väggmålning, men eftersom jag inte riktigt vet var jag bor :D så kanske det är bättre att göra...
Svar
1
· Visningar
1 216
Senast: labb
·
Hemmet Hur tänker ni ang budgivning på ett hus? Hur länge brukar man vänta med att lägga sitt bud? Var på visningen idag. Ska man vänta ett par...
Svar
18
· Visningar
12 682
Senast: moiran
·
IT & mobiler Kan man på nått sätt ställa in internet så att den spelar upp alla videoklipp som man klickar på med Windows Media Player och inte VLC...
Svar
1
· Visningar
884
Senast: Snubbelfot
·
IT & mobiler Jag blir tokig på alla dessa stora I:n som jag får när jag skickar mejl med outlook på jobbet. Var ändrar man språkinställningen någonstans?
Svar
2
· Visningar
1 179
Senast: fejko
·
L
Hemmet Idag får jag och blivande sambon nycklar till vårat hus så här ska inredas :banana: Men jag har lite problem med sovrummet.. Jag har... 2
Svar
21
· Visningar
4 276
Senast: Kivina
·
Ä
Hemmet Vart hittar man tak? Vi hittar bara vitt trist. Jag googlar och googlar utan framgång. Sambon är shopping allergisk, därför vill vi...
Svar
6
· Visningar
4 700
Senast: Ängslig
·
Hemmet Jag har problem :p Jag har aldrig varit något fan av gardiner och i mitt rum hos föräldrarna har jag helt enkelt inte haft några. Nu...
Svar
3
· Visningar
3 186
Senast: Red_Chili
·
S
IT & mobiler Jag har laddat ner provversionen och testar den. Skulle lägga en vanlig svart ram runt några kort, men hittar inte hur man gör det...
Svar
2
· Visningar
915
Senast: vdb
·
IT & mobiler "Vad var det jag sa" svarade min såkallade vän när jag ringde och berättade att den förbannade snabeldraken krånglat. Igen. Efter ett... 2
Svar
30
· Visningar
4 621
Senast: Tjôta
·
S
IT & mobiler Jag har precis fått en ipod och kopplat in den i datorn. Det står att man ska trycka på en knapp innan man tar lös den igen, men jag...
Svar
3
· Visningar
810
Senast: Supersonic_
·
Ä
IT & mobiler Vfö gö dret qråhä? Iblnd lut vi knrppt tt funger ochr rdetrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr bli herltr rkorntigrt. Vd rfn!? Hjärlrpr! Aah...
Svar
3
· Visningar
862
Senast: Ängslig
·
IT & mobiler Varför ser man inte min nya avatar bild?? den är på 58kb..
Svar
7
· Visningar
976
Senast: JessicaM
·
IT & mobiler Finns det något sätt man kan göra för att snabba på nedladdningen? Nu när jag laddar ned går det extremt långsamt, 0,5 till 25 kB/s. Det...
Svar
6
· Visningar
1 004
A
IT & mobiler Nån som spelar WOW ( world of waarcraft ) här på buke? för jag fattar verkligen inte det roliga i det. xD kan nån förklara vad det går...
Svar
2
· Visningar
796
Senast: Sharpless
·
Hemmet Jag har sen något/några år bestämt mig för att jag vill ha varma men ljusa färger i vårt sovrum. Färgerna är tänkt på sängkläder...
Svar
6
· Visningar
3 040
Senast: soma
·
Hemmet Golvet är slipat och lutat och därför tog jag tag med väggen. Problemet är att färgen täcker för fasiken inte. Har nu målat 3 lager...
Svar
3
· Visningar
1 312
Senast: Mammadutt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka