Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

S
Hemmet Hej nu behöver jag värkligen all hjälp ja kan få... ja ska tapetsera mitt rum men nu har jag blåa hämska tapeter men jag vill ha typ ja...
Svar
3
· Visningar
831
Senast: Bonzaij
·
Hemmet Jag behöver hjälp med att hitta en (supersnygg) tapet som jag sett på två ställen; Vurma i Hornstull och på Bikbok på...
Svar
3
· Visningar
3 521
Senast: Elwan
·
G
IT & mobiler Hur hittar man MS DOS på sin moderna 2000-talsdator? Jag vet att jag lyckades av en slump för nåt år sen, men inte 17 kommer jag ihåg...
Svar
12
· Visningar
1 394
Senast: Unix
·
C
IT & mobiler Sambons dator har XP och med det följde Windows Messenger. Ser ut som MSN. Vi vill _inte_ ha det, framförallt inte på den datorn. Verkar...
Svar
11
· Visningar
16 311
Senast: Dezzieduzz
·
Hemmet Fler som jag???? Jag hittade för ett tag sedan mina gamla spetsgardiner, har massor av dem då jag i mitten på 90-talet hade det i...
Svar
19
· Visningar
1 973
Senast: Armani__
·
R
IT & mobiler Hejsan,jag har en bärbar dator med inbyggd webbkamera & då jag hade förra MSN,så kom det upp en ruta med "CyberLink...
Svar
1
· Visningar
896
Senast: Tjôta
·
IT & mobiler Mitt mailprogram har börjat påstå att nästan varje mail har en bilaga trots att det inte stämmer. Kollar jag mailets egenskaper står...
Svar
4
· Visningar
927
Senast: mandalaki
·
IT & mobiler Hur gör man? Dotterns mp3 (en sandisc sansa express) fryser ihop då och då. Enligt instruktioner ska den då formateras. Men hur gör man...
Svar
3
· Visningar
1 129
Senast: Snuffsan
·
Hemmet Blåbär med tillhörande Hunk flyttar till en större lägenhet inom en snar framtid. Vi är dock inte helt överens om vilket sovrum som ska...
Svar
16
· Visningar
3 212
Senast: Blueberry
·
Hemmet Håller på och städar och såg att hallgolvet är duktigt repigt. Det ligger en linoleummatta där nu, så det blir väl samma om jag måste...
Svar
11
· Visningar
8 795
Senast: MissFideli
·
Hemmet Ska titta på en bostadsrättsradhus imorgon, lån och allt sånt är fixat. Eller ja, lånelöfte har jag och kontantinsatsen ska jag fixa... 2
Svar
26
· Visningar
3 923
Senast: MissFideli
·
IT & mobiler Jag behöver en användarmanual eller någon som kan förklara denna telefon. Det är en Siemens GigasetSL1, alltså en vanlig fast...
Svar
1
· Visningar
767
Senast: gern
·
  • Låst
IT & mobiler N'r vissa boskt'ver och tecken blir konstiga _ Sista bokst'verna i alfabetet blir [ ' ; fr[getecken blir _ :confused:
Svar
3
· Visningar
949
Senast: Mynta2
·
IT & mobiler Den rutan där man ska välja platser har det stått "vänta...." i i 10 minuter nu. Det har alltid funkat innan. Har startat om datorn och...
Svar
2
· Visningar
2 208
Senast: Freja_
·
Hemmet Jag ska inom en mycket snar framtid skriva kontrakt med ett husföretag om ett nytt hus. Ni som gjort det hur mycket går det att pruta? 5...
Svar
14
· Visningar
6 595
Senast: majola
·
IT & mobiler Ja hur gör man? jag förstår inte riktigt det där :p
Svar
1
· Visningar
4 496
Senast: Sandrocken
·
Hemmet Nu är det dags för mej och sambon att börja renovera övervåningen. Har betat av kök, badrum, vardagsrum och tvättstuga nere. Denna gång...
Svar
3
· Visningar
1 886
Senast: FadeAway
·
S
IT & mobiler Hur kollar jag vilken Connection speed min dator har?:confused: Jag är inte något data pro precis. :laugh:
Svar
3
· Visningar
798
Senast: Ylva86
·
I
IT & mobiler Jag förstår inte hur jag ska få in headern (som jag gjort) i bloggen? Får det inte att funka. :/ Har laddat in headern som bild och...
Svar
4
· Visningar
951
Senast: Ishest
·
A
Fritid Jag och en kompis sitter och diskuterar singstar. Hon påstår att man inte kan spela med 4 mickar medan jag har för mig att jag har läst...
Svar
3
· Visningar
1 529
Senast: Soranto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka