Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet Hej! Efter jag sett att många här på Hem & Hobby har mkt bra smak på inredning så tänkte jag passa på att rådfråga er ;) Det är...
Svar
11
· Visningar
2 092
Senast: Draumsyn
·
L
IT & mobiler Jag har letat och letat efter en sida eller program som man kan göra egna hemsidor på. Inget tryout utan en riktig. Jag vill inte betala...
Svar
13
· Visningar
1 534
Senast: MikaTela
·
Hemmet ... ställ in den i badrummet! :idea: Hur mycket förvaring som helst: Svårt att få med hela badrummet i ett kort: En... 2
Svar
29
· Visningar
3 468
Senast: vego96
·
C
IT & mobiler Hej! Jag har Microsoft outlook 2007 i min dator och vill gärna koppla mina mejladresser dit. Jag har haft det så tidigare men min...
Svar
19
· Visningar
1 805
Senast: ChristinA
·
A
IT & mobiler Är sugen på att köpa en ny kamera och har ca 4000kr att lägga ut. Ville först ha en systemkamera men har kollat runt lite och det är så...
Svar
16
· Visningar
1 371
Senast: Irenes
·
IT & mobiler Min dator börjar bli lite full så jag tänkte att jag skulle köra en grovrensning. :) Fick låna brorsans externa hårddisk så jag kan...
Svar
3
· Visningar
748
Senast: MittNyaJag
·
IT & mobiler Jag har följt med strömmen och skaffat mig en blogg på blogg.se, men jag vet inte hur man gör för att göra den snyggare! Någon som vet ?
Svar
4
· Visningar
784
Senast: MikaTela
·
Hemmet Har ett stort fönster i vardagsrummet som jag inte vet vad jag ska göra med riktigt. Det ser väldigt naket ut. Hade "fylligare"... 2
Svar
26
· Visningar
8 632
Senast: MissFideli
·
C
Fritid Någon som kan svara på vad denna stil brukar benämnas? Mörkbetsad björk tror jag, med högglansig lack! Just detta bord har skivor på...
Svar
1
· Visningar
999
Senast: labb
·
Hemmet Vi skall ta över makens familjs sommarhus på Öland vilket vi gläder oss kolossalt mycket åt. Det är en fantastiskt trevligt hus med en... 2 3
Svar
56
· Visningar
7 550
L
IT & mobiler hihi. telefonerna har gått överstyr lite nu. hur fasen gör dom det där? snart kan man ju teleportera sig också säkert
Svar
3
· Visningar
1 043
Senast: LillMia
·
IT & mobiler Ja nu har jag några extra slantar så jag ska slå i verket och köpa en extern hårddisk på 1 TB (1000 GB) för att kunna flytta runt mellan...
Svar
4
· Visningar
941
Senast: Baka_kun
·
IT & mobiler Jag undrar vad Live View är för något? Vad innebär det, vad gör det? Är det något ni rekommenderar? Funderar främst på Sonys...
Svar
7
· Visningar
2 637
Senast: marielen
·
  • Låst
IT & mobiler Microsoft Equation Editor som finns i MS Word, var tusan hittar jag det?
Svar
1
· Visningar
762
Senast: Tjôta
·
IT & mobiler Katten gick över tangentbordet i går och gjorde så att texten, eller allt, här inne på buke blev jätte smått! Och jag har ingen anning...
Svar
12
· Visningar
8 145
Senast: tinissen
·
S
IT & mobiler på MP3, MP4, iPod och vad det nu mer kan finnas. :confused: *supermoose som är en tekniskidiot och det är helt otroligt att h*n...
Svar
13
· Visningar
1 362
Senast: Snubbelfot
·
Hemmet Jag har ett par älskade chaps i läder där ena dragkedjan helt gett upp. Det är ett par chaps som jag gillar ganska väl och de har hängt...
Svar
7
· Visningar
1 503
Senast: åke
·
IT & mobiler Behöver lite hjälp med vad jag ska köpa för bärbar då det har blivit dags för mig att införskaffa en ny laptop då min Vaio håller på att...
Svar
6
· Visningar
1 127
Senast: Zoya
·
Hemmet Jag ska byta ut min gamla vita gardinstång som havererat men har inte bestämt mig för om jag ska ha en ny stång eller sätta dit vajer...
Svar
1
· Visningar
1 471
·
IT & mobiler Hela tiden. 5-10 ggr/dag. Och det blir bara värre och värre, vad kan det bero på? 2
Svar
28
· Visningar
3 884
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Uppdateringstråd 31
  • Akvarietråden V