Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet I somras köpte jag och sambon en stol för 30-40 kr. Silvermålad med grisrosa stolsdyna, superläckert :D Målade den vit och satte dit...
Svar
7
· Visningar
1 289
IT & mobiler Har ett par högtalare till stereon, utan kontakt. Bara sladdar som man stoppar in och nyper fast. Kan man på något vis sätta på...
Svar
8
· Visningar
2 949
Senast: vdb
·
Hemmet Bor i ett 4-familjshus,och nere i trappan ser det lite trist ut! Så upp på vinden och rotade fram lite grejor,och sen ut i skogen och...
Svar
11
· Visningar
1 554
Senast: vippan
·
Hemmet Sitter här och tittar på uterum på olika hemsidor, har ni någon inspiration att ge mig? Vi ska bygga till våren-sommaren ett inglasat...
Svar
4
· Visningar
1 078
Senast: Tajger
·
E
IT & mobiler Hjälp mottages mycket tacksamt ;) Jag är, well ganska IQ befriad när det gäller datorer så förklara gärna som du skulle gjort för en...
Svar
5
· Visningar
999
Senast: elifet
·
C
IT & mobiler gratis retucheringsprogram?? Måste fixa lite bilder, typ klippa och klistra lite... Nån som har några tips??
Svar
2
· Visningar
799
Senast: Tjôta
·
Hemmet Hemma hos min far finns en pall som jag vill ha och göra om. Problemet är att den befinner sig 90 mil från min lägenhet... Därför har...
Svar
5
· Visningar
1 042
Senast: Smulu
·
Hemmet Jag tvättar ofta, det blir ju så när man har häst och ett barn i småbarnsåldern. Det blir ungefär en maskin om dagen. Det är hästkläder...
Svar
10
· Visningar
8 721
IT & mobiler Datorn köptes helt ny i höstas. Har varit snabb på att starta upp sig, haft utan problem 10 internetsidor uppe samtidigt och aldrig...
Svar
8
· Visningar
1 571
Senast: swemale
·
IT & mobiler Har fått erbjudande om att köpa detta objektiv, begagnat. Har ni några erfarenheter av det? Tror även att jag skulle kunna få...
Svar
15
· Visningar
1 012
Senast: Mysgrisen
·
IT & mobiler har precis skaffat en ny laptop som går på linux,min snälla kompis var här inan ikväll och hjälpte mig få ordning på internet,men...
Svar
10
· Visningar
1 420
Senast: suisyola
·
S
IT & mobiler Är det nån här som är kunnig på att designa bloggar? Jag skulle behöva hälp med min. Så om någon kan hjälpa mej att förklara för jag...
Svar
12
· Visningar
1 780
Senast: Sandrocken
·
IT & mobiler Jag tänkte mig inte för utan filmade med kameran på högkant. Filmen är .avi och jag vill ju inte se den på sniskan. Går det att vända...
Svar
7
· Visningar
1 329
Senast: keramin
·
IT & mobiler Använde SmartFTP när jag pysslade med webbsidor för ett par år sedan. Nu blev jag lite sugen på webbdesign igen, men upptäckte att...
Svar
4
· Visningar
1 275
Senast: Unix
·
S
Hemmet I min nya lägenhet har jag en mycket knepig klädkammare. Den är mycket liten och dessutom trekantig! Ungefär så här ser den ut: Den...
Svar
7
· Visningar
3 461
Senast: Scaramouche
·
IT & mobiler Är det bara jag som upplever att de moderna mobiltelefonerna krånglar mycker mer än vad de gamla klassiska "ring-telefonerna" gjorde...
Svar
8
· Visningar
1 438
Fritid Jag har en hel hög med avlagda stickade tröjor. Ni som kan detta med att sy.. KAN man göra ett lapptäcke av klippta...
Svar
4
· Visningar
1 071
Senast: FannyN
·
B
IT & mobiler om man har lyckats trycka på en knapp så datorn inte skriver det man trycker på, tex skriver komma tecken istället för punkt. vilken...
Svar
3
· Visningar
878
Senast: Smulu
·
IT & mobiler Japp, jag har nog lyckats ändra någonstans så att all bakgrund som förr var vit numer är rosa. Visst jag gillar rosa men det passar inte...
Svar
3
· Visningar
1 020
D
IT & mobiler -------------------------------------------------------------------------------- vet inte om jag är inne på rätt tråd här men jag tar...
Svar
5
· Visningar
3 632
Senast: Sacha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka