Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

A
Fritid Jag och en kompis sitter och diskuterar singstar. Hon påstår att man inte kan spela med 4 mickar medan jag har för mig att jag har läst...
Svar
3
· Visningar
1 529
Senast: Soranto
·
IT & mobiler Vilket är ert favorit häst-data/tvspel? Och vilket tycker ni är roligast och vad är det som gör det bättre än de andra av: *Ride *My...
Svar
3
· Visningar
1 198
IT & mobiler Jag har skaffat TV4 anytime och har två olika problem på två olika datorer och kan alltså inte se det på någon av dem. Dator 1. Får ett...
Svar
0
· Visningar
1 106
Senast: Cheval
·
IT & mobiler En vän har satt in pengar på fel konto. Banken har kontaktat personen som fått pengarna av misstag och denne personen svarar inte på...
Svar
4
· Visningar
4 601
Senast: Cheval
·
M
IT & mobiler Hejhej! Jag har precis flyttat hemifrån, men det går inte att se på tv utan boxer. Jag har kollat runt på Telia, Comhem, Viasat och... 2
Svar
22
· Visningar
2 194
Senast: maxpower
·
IT & mobiler Jag undrar om någon vet om det går att göra en "skärmavbildningsvideo?" Alltså, jag kan ju ta en bild av ett fönster eller hela...
Svar
1
· Visningar
809
Senast: Stereo
·
Hemmet Titta vad fint man kan fynda när man är ute och åker runt och kollar efter möbler. Ett superfint sminkbord i teak och utdragbar...
Svar
4
· Visningar
959
Senast: Armani__
·
IT & mobiler När man infogat en hyperlänk så blir texten grön och det går inte att ändra färg på om man inte tar bort hela länken! Någon som vet hur...
Svar
1
· Visningar
1 096
Senast: Scaramouche
·
Fritid Jag har några mycket älskade hårspännen i någon silveraktig metall som har blivit missfärgade. Någon som vet hur jag får rent dem? Det...
Svar
3
· Visningar
3 283
Senast: KungTulle
·
M
IT & mobiler Jag håller på med ett projekt åt ett stort företag. De vill ha en "informationsgrej" angående en av dess delar, som ska kunna delas ut...
Svar
1
· Visningar
649
Senast: moiran
·
F
Hemmet Jag håller på och göra om mitt rum och jag behöver lite tips. 1. Jag har bara två el uttag i mitt rum vilket gör att jag för...
Svar
7
· Visningar
1 014
Senast: Houdinie
·
IT & mobiler Allvarligt så låter min stationära dator som om det flyttat in ett helt getingbo i den! Vad är det som låter, vad är det för fel, vad...
Svar
17
· Visningar
1 316
Senast: ricca
·
P
  • Låst
IT & mobiler Kan ni vara snäll och göra en enkel beskrivning hur man lägger in bilder på forumet. MVH Yvonne
Svar
2
· Visningar
717
Senast: lillebill
·
IT & mobiler Strejkar era kameror nåt när det är kallt? Idag stod jag ute och fotograferade hästar i -17 grader, och titt som tätt så lägger... 2
Svar
20
· Visningar
1 967
Senast: -Cookie-
·
S
Fritid Hej alla mina blåa vänner! Jag, diktarsmurfen, skulle vilja säga hej till alla medlemmar på bukefalost, det är en ära att få bli medlem...
Svar
1
· Visningar
746
Senast: Tajger
·
L
IT & mobiler Hejsan! Ja, här kommer jag med en liten ovanlig fråga kanske här inom hästforumen. Men, det hör åtminstone till hästar, eller rättare...
Svar
4
· Visningar
920
Senast: LsT
·
IT & mobiler I enhetshanteraren står det bara Det går inte att läsa in den här enhetens drivrutin. Drivrutinen kanske är skadad eller saknas. (Kod...
Svar
3
· Visningar
1 152
Senast: Sharpless
·
IT & mobiler Jag måste köpa en ny stationär dator, min gamla håller på att rasa. Inte så undra på, den är gaaaaaaammal. Upprustad för 1½ år sen...
Svar
2
· Visningar
986
Senast: Snubbelfot
·
S
Hemmet Eventuellt är det dags för mig att flytta till lägenhet inom en inte alltför lång framtid. Är supersugen på att ha en fototapet, eller...
Svar
8
· Visningar
4 373
Senast: moiran
·
IT & mobiler Ska göra en enkel databas med 5-6 sökkriterier, jag har ingen som helst kunskap om sql, php databaser i övrigt. Kan någon leda en blind...
Svar
1
· Visningar
672
Senast: Rednex
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka