Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet Här pysslas det alltid med något ur inredningssynpunkt... Nya TV:n som inhandlades på nyårsafton. 37 tum råkade det bli, fast vi...
Svar
7
· Visningar
1 382
Senast: cämela
·
Fritid Någon som lärt sig virka som vuxen? Hur svårt är det egentligen? jag vill ha läckra grytlappar...
Svar
18
· Visningar
4 654
Senast: MataHari
·
IT & mobiler Hur funkar det egentligen, bloggar där man får lägga in annonser, typ affiliateprogram? Nån som kan tipsa om bloggar som tillåter...
Svar
5
· Visningar
914
Senast: Ms Sally
·
K
IT & mobiler Finns det något sätt att lura datorn att sätta igång ett spel som behöver en skiva för att starta (Jag har inte laddat ner det) jag vill...
Svar
1
· Visningar
999
Senast: meodeo
·
S
Hemmet En stor, eller två små? Vad har ni? Tänkte om man har en bäddmadrass som är lika bred som sängen, så bör man väl inte känna att det är...
Svar
15
· Visningar
3 441
Senast: movi
·
IT & mobiler Ända sedan jag skaffade mobilt bredband så har min dator blivit helt knäpp. Den stänger av sig lite då och då, tvärdör så man måste...
Svar
10
· Visningar
1 226
Hemmet Jag letar efter en bra tvbänk som tål mkt. Min tv väger runt 40-50 kg och alla jag kollat på tål mestadels 13 kg. Den är 49cm "djup"...
Svar
4
· Visningar
992
Senast: astronaut
·
Hemmet Ja, såna där gamla fula vanliga gardinstänger, finns dom inte längre ?? Än så länge använder jag såna och nu passar dom inte längre till...
Svar
5
· Visningar
3 411
Senast: KisseNova
·
IT & mobiler Japp, nu har jag gett upp att leta efter borrmaskin så nu vill jag köpa en själv, vart hittar jag dom ? Hur vet jag vilka som är bra ...
Svar
10
· Visningar
1 580
Senast: KisseNova
·
T
Fritid I nästa Pollux paket får man ett nytt dataspel som heter Star Stable, vad tycker ni om det om man baserar på det lilla vi har sett med...
Svar
9
· Visningar
4 949
Senast: index
·
Hemmet Jag och maken budgetrenoverar köket. Efter helgen kommer våra nya bänkskivor och diskho (den grå Virrvarr-bänkskivan blir det). Och nu...
Svar
4
· Visningar
2 265
Senast: Brandgul
·
F
Fritid Jag är lite nyfiken på hur ni har gjort era bordsdekorationer. Det finns ju så mkt olika saker man kan göra! Jag tänkte prova att...
Svar
2
· Visningar
769
Senast: fall_out_girl
·
Trädgård & Växter Fick en fin ännu outblommad amaryllis av pojkvännen som jag ställde i mitt altanfönster. Jag vädrar gärna några ggr/dag och öppnar...
Svar
1
· Visningar
20 190
Senast: Io
·
IT & mobiler Har läst att en del, tex "Blondinbella" numera är ekonomiskt oberoende tack vare sina bloggsidor. Jag fattar inte hur man kan få pengar...
Svar
7
· Visningar
1 191
Senast: Emtherlia
·
Fritid Jag har nu köpt singstar till ps3:an :laugh: Men det är en sak jag funderar på; man kan ju rappa till tex Eminem, men hur gör man för...
Svar
4
· Visningar
821
Senast: Emtherlia
·
H
IT & mobiler Någon som har den eller någon annan från serien? Jag har beställt en och kan bara inte bärga mig!:bump: Skriv allt om tx2600 serien, +...
Svar
1
· Visningar
719
Senast: Hopplapolle
·
T
IT & mobiler Jag har tänkt att jag ska försöka fotografera fyrverkerierna ikväll, jag har en nikon d40 med tillhörande objektiv: 18-55,55-200, och... 2
Svar
20
· Visningar
2 483
Senast: Emuliiaa
·
Hemmet Jag hade tänkt sy kirshband på mina nya gardiner. Men när jag tog fram hyskorna så visade det sig att de ju var för smala för den nya...
Svar
7
· Visningar
3 732
Senast: Houdinie
·
IT & mobiler Jag hade min iPod i datorn på laddning över natten, så nu när jag ska lyssna på musik i iTunes så kommer det inget ljud! Ljudet...
Svar
13
· Visningar
1 729
Senast: Athenalover
·
T
IT & mobiler ..går det ens? Jag har ju sett folk fixa det.. Men mina (har en D60) blir antingen grumliga, suddiga eller mörka hur jag än gör.. jag...
Svar
8
· Visningar
1 170
Senast: gern
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka