Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Trädgård & Växter Eller vad det nu kan tänkas heta :p Mitt citronträd ställdes tillfälligt in i huset efter att det började bli frost ute. Men det verkade...
Svar
8
· Visningar
1 302
Senast: Prosit
·
IT & mobiler Konstaterade just att jag har lite för många papperskort som jag inte har nån som helst ordning på. Kan man på nått sätt få in dessa i...
Svar
1
· Visningar
794
Senast: Tjôta
·
T
  • Låst
IT & mobiler Åh nej! Jag lyckades radera papperskorgs-ikonen från skrivbordet! :cry::cry::o Hur fixar jag tillbaka den och hur hittar jag till...
Svar
2
· Visningar
2 572
Senast: Torun
·
Fritid En vanlig HM-skjorta för 129kr, 100st öljetter + verktyg för 100kr och lite fint band, 32kr för 4 meter... Det blev såhär! Framifrån...
Svar
15
· Visningar
1 951
Senast: Kentucky
·
IT & mobiler Nu kommer BR här med ett problem som behöver lösas! Jag är värdelös att komma ihåg lösenord, och har de flesta lösenord sparade så jag...
Svar
3
· Visningar
849
Senast: BlackRose
·
Hemmet Igår började vi vårt (evighets)jobb med att göra vid vår nyköpta lägenheten. Mögel i badrummet och allmänt fuskrenoverat är väl vårt...
Svar
19
· Visningar
13 219
Senast: Calazirya
·
IT & mobiler Om jag vill skriva ut ett dokument till fil så gör datorn en .mdi fil (Microsoft Document Image Writer). Är det något alla kan ta emot...
Svar
4
· Visningar
1 012
Senast: Madick
·
IT & mobiler Kommer att köpa en canon ixus snart. Han inte med att köpa ixus 970 som gigafjanten hade på rea för 1500... :-( Men nu funderar jag...
Svar
7
· Visningar
1 045
Senast: tinafinis
·
Hemmet Ja, ni ser frågan i topic. Jag har ett oljat ekbord som jag är kräkless på, men det är i bra kvalitet och köpt till kanonpris så det...
Svar
13
· Visningar
40 384
Senast: Buttercup
·
A
IT & mobiler Går det att skarva nätverkskabeln? Hunden (som just nu är gratis :devil:) har nästan tuggat rakt igenom den. :( Att dra ny kabel är...
Svar
7
· Visningar
6 323
Senast: Xzite
·
Hemmet Vi tänkte göra en hel vägg med garderober. Sätta skenor i taket och list på golvet. Vart hittar man garderobsdörrar eller vad man ska...
Svar
8
· Visningar
6 487
Senast: Aliide
·
Y
IT & mobiler Har bestämt mig för att köpa en systemkamera och just nu står det mellan en Nikon D40 och en Canon eos 1000D. Vet att kamerorna är... 2 3
Svar
46
· Visningar
5 307
Senast: Kuckeliku
·
M
Fritid I julklapp fick jag en underbar, gosemjuk morgonrock, varmröd med luva och jag älskar den. Förutom att den hela tiden är superelektrisk...
Svar
11
· Visningar
3 856
Senast: Tajger
·
Trädgård & Växter På min arbetsplats (jobbar som personlig assistent) har vi fått dille på att plantera frön från frukter och grönsaker. Vi har mestadels... 4 5 6
Svar
100
· Visningar
41 482
Senast: Kardinal
·
IT & mobiler kan inte skriva Å Ä Ö på msn? blir massa konstiga tecken?
Svar
3
· Visningar
766
Senast: Sharpless
·
J
IT & mobiler Har fått ett problem på MAC datorn som innebär att den VÄGRAR att skriva ut VISSA Word dokument! Jag har testat att skriva ut andra...
Svar
6
· Visningar
1 048
Senast: Jeeves
·
J
IT & mobiler Är jag bara dum eller hur fasen får jag till att arbeta i lager i DW CS3?
Svar
6
· Visningar
1 334
Senast: nidron
·
Y
IT & mobiler Är det någon här som har erfarenhet av nya Apple Macbook och kan berätta om den? Fördelar såväl som nackdelar.
Svar
2
· Visningar
748
Senast: Tscabo
·
IT & mobiler Finns det något program man kan använda för att ställa in påminnelser på datorn? Hade velat att det ploppar upp en ruta varje gång jag...
Svar
5
· Visningar
2 036
Senast: meodeo
·
IT & mobiler Har fått till uppgift att fixa en annons till en tidning men nu har jag problem med att veta i vilken storlek jag ska göra annonsen för...
Svar
16
· Visningar
4 478
Senast: vdb
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattmat i mousse-form
  • Hönstråden II
  • Diskbråck