Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Har köpt en ny tvättmaskin och skulle försöka koppla in den, men tyvärr är det inte samma färg på maskinens "eltrådar" som husets. En av...
Svar
3
· Visningar
6 542
Senast: moiran
·
IT & mobiler Jag har sökt... Hur får man blixten att vara på? Alltså även i bra ljusförhållanden. Ute tex.
Svar
5
· Visningar
891
Senast: Luff
·
IT & mobiler Jag tänkte köpa mig en ny kameraväska och är väldigt förtjust i National Geographics modeller :love: Men jag vet inte riktigt vilken...
Svar
1
· Visningar
833
Senast: Baka_kun
·
  • Låst
IT & mobiler Finns det på alla datorer? Eller hur får man tag i det? Finns det gratis på internet någonstans?
Svar
6
· Visningar
1 101
Senast: Stereo
·
IT & mobiler Behöver höra erfarenheter, tips och allt ni vet om Canon Eos 1000D. Funderar nämligen på att skaffa en sån :) Kollade först på Nikon...
Svar
8
· Visningar
1 124
Senast: Yuw
·
IT & mobiler Jag kan inte avinstallera mina sims 2 spel, detta är orginalskivor som jag köpt i affären. Men när jag klickar på avinstallera så kommer...
Svar
2
· Visningar
1 239
Senast: KisseNova
·
Ä
Hemmet Det är snart dags för inflyttning i det nyrenoverade huset. Vi har vart på Ikea, alla möbler är klara. Jag ska till Ullared en sväng...
Svar
18
· Visningar
2 807
Senast: PansParis
·
T
IT & mobiler Hej Jag sitter och redigerar en film i Windows Movie Maker. Jag började igår kväll och blev inte klar. Därför sparade jag alltihop...
Svar
1
· Visningar
712
Senast: Cinora
·
Fritid VAd heter eg serien med de tjocka shetlandsponnysarna... Tuewells eller nåt sånt... Detta var en klar favorit till mig för många år...
Svar
3
· Visningar
2 543
Senast: bettysmatte
·
IT & mobiler Hejsan, förlåt för att jag startat ännu en tråd om dessa systemkameror. Moderator får ta bort tråden om frågorna jag ställer finns i... 2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 577
·
IT & mobiler Har köpt två olika hästspel till dotterns Nintendo DS och tycker att spelen är rätt kassa. Jämfört med Nintendogs som jag älskar så är...
Svar
2
· Visningar
1 477
Senast: Shando
·
L
Fritid Har funderat ganska länge nu på att köpa ett Nintendo Wii, men har inte haft nån spelkonsol alls sen jag var miniliten, vilket innebär... 2
Svar
34
· Visningar
2 835
Senast: Slokisen
·
J
IT & mobiler Jag har gjort en hemsida i freewebs och vill nu lägga in så jag har ett snyggt fotoalbum, gillar inte det som freewebs har och så kan...
Svar
7
· Visningar
1 140
Senast: Jooonii
·
IT & mobiler Är i smått behov av en ny mobil. Min andra K750i glappar o kameran är cp (dålig + att knappen är dum) samt uråldirg. Vill väldigt...
Svar
6
· Visningar
867
Senast: tinafinis
·
Hemmet Min make och jag håller för fullt på och planerar vårt hus. Det snurrar allt från, elektricitet, över carport till badrumskakel i våra...
Svar
12
· Visningar
1 998
Senast: Sar
·
IT & mobiler Jag har fått två virus på min dator som inte virusskyddet kan ta bort. Det ena heter trojan.downloader.agent.n, det andra heter...
Svar
3
· Visningar
883
Senast: Boj
·
V
IT & mobiler Ja.. Det är mitt problem nu och hoppas någon kan hjälpa mig. Prismässigt är det ungefär samma från Tele2. Men vad är skillnaden... 2
Svar
23
· Visningar
2 979
Senast: vonx
·
IT & mobiler Vad ska man välja? Jag ska bara ha det tillfälligt så en kontantkortslösning vore det bästa, det handlar om att det ska användas vid tre...
Svar
3
· Visningar
810
·
IT & mobiler Går det att göra det på nåt sätt? Har två lika stora dokument men pga. att den ena innehåller fler bilder som dessutom är högupplösta...
Svar
1
· Visningar
1 033
Senast: fredde
·
Hemmet Jag är nyfiken på den här soffan! Undrar därför om det är nån här som har den, och vad ni tycker om den :) Är den låg att...
Svar
13
· Visningar
3 820
Senast: Scaramouche
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Bildtråd
  • Stora shoppingtråden III