Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

• Låst
IT & mobiler Sitter här och kikar runt på olika objektiv, men känner mig ganska vilse. Har en D60 med tillhörande kitobjektiv (18-55), men jag...
Svar
4
· Visningar
904
Senast: Snurrfian
·
S
IT & mobiler Jag och kameror har precis blivit vänner. Så jag är en riktig nybörjare. :D Jag köpte mig en Nikon coolpix S50c kamera för ett tag...
Svar
1
· Visningar
667
Senast: Andorra
·
L
IT & mobiler Jag har en liten mikrodator, utan dvd/cd, med xp home edition och utan officeprogram. Samtidigt är jag ägare av en produktnyckel (och...
Svar
1
· Visningar
779
Senast: Stereo
·
Hemmet Jag och min sambo har äntligen tänkt att börja ta tag i bland annat väggarna i vårt hus. Även kanske om möjligt en renovering av badrum...
Svar
1
· Visningar
807
Senast: Winni
·
T
  • Låst
IT & mobiler Heej, jag skulle villja ha häst, katt, kanin, ödla och en sköldpadda ! :love: :laugh: Tänk om man får det i framtiden :banana:
Svar
1
· Visningar
681
Senast: Snubbelfot
·
IT & mobiler Har Vista, tidigare fungerade allt super, men på sista tiden så kopplar laptopen mig upp & ned hela tiden från vårt trådlösa bredband...
Svar
7
· Visningar
919
Senast: Spirit
·
IT & mobiler Nu kanske det här hamnar fel och då ber jag om ursäkt, vet inte om det är ett data problem egentligen Iallafall, jag har laddat ner...
Svar
10
· Visningar
998
Senast: BasicLisa
·
Hemmet Jag har börjat fundera lite på att köpa en micromopp. Dock är jag inte helt säker på att jag verkligen har fått kläm på när/var/hur de... 2
Svar
39
· Visningar
5 422
Senast: Mynta2
·
IT & mobiler Tangentbordet på ena datoen har slutat fungera, vad kan det bero på? Det som jag har till datorn jag sitter vid nu funkar inte heller...
Svar
6
· Visningar
1 315
Senast: Låtta
·
IT & mobiler är den kameran bra? duger den för en som mig som fotar lite på mina hästar o på fester o sådant? Går det att se på displayen i...
Svar
3
· Visningar
714
Senast: fredde
·
Hemmet Har precis fått nycklarna till våran nya lägenhet, behöver tips på hur ni skulle välja tyger och färger till fönster/kuddar/mattor till...
Svar
9
· Visningar
1 640
Senast: Lamborghini
·
F
IT & mobiler Är det någon som kan hjälpa mig innan jag blir galen :devil: Har kommit till första utmaningen där tjejen ska hämta en bok och en...
Svar
3
· Visningar
962
Senast: elinlerumskk
·
IT & mobiler Något som jag för övrigt tycker att bärbara datorer gör jämt och ständigt:mad:. Kan man ändra det någonstans? Tycker att det är...
Svar
5
· Visningar
1 086
Senast: bettysmatte
·
Hemmet Vi har fått mögel i vår hyreslägenhet. Vaktmästaren säger att det är för att det är fuktigt och att dammet sedan möglar... Möglet ser ut... 2
Svar
27
· Visningar
2 752
Senast: Gabbi
·
J
IT & mobiler Jag har bestämt mig för att ha kvar min D300 men säljer optiket (tamron 70-200/2,8) Tänkte nu köpa en normal zoom och ett lite längre...
Svar
4
· Visningar
893
Senast: Mammadutt
·
IT & mobiler Varför hittar inte datorn kameran via USB-kabeln? Kameran sa först att den USB inte funkade med easy handycam inkopplad så jag tryckte...
Svar
4
· Visningar
2 091
Senast: hoppsann
·
A
IT & mobiler Hej! Är UV filter och Skylightfilter samma sak, om inte, vad är skillnaden? :)
Svar
2
· Visningar
812
Senast: Baka_kun
·
IT & mobiler Jag är därför i stort behov av ett fotokurs. Det finns tyvärr inget i närheten så jag tänkte att starta en tråd där man kan visa upp...
Svar
12
· Visningar
1 296
Senast: Irenes
·
S
Fritid Jag har funderat länge på att köpa en Nitendo ds åt min andra lilla syster den äldre (11år fyller 12år) för hon tjatar om det jämt när...
Svar
15
· Visningar
1 120
Senast: Shando
·
Hemmet Någon här som köpt och satt IKEA klickgolv? Tänker främst på "Tundra" Var det svårt att lägga? Någon som har en bild på ett lagt...
Svar
4
· Visningar
1 395
Senast: cämela
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattmat i mousse-form
  • Hönstråden II
  • Diskbråck