Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet För att få plats med ett 60cm grytskåp måste vi krympa ner diskbänksskåpet till 60.. vilket är viktigast, klarar men sig med ett 60...
Svar
6
· Visningar
2 969
Senast: Clintan
·
IT & mobiler Jag ska mejla julkort i år, men vilken av länkarna i Photobucket ska jag använda mig av så att bilden syns direkt! Jag vill alltså...
Svar
6
· Visningar
923
Senast: meodeo
·
IT & mobiler Jag har halva datorn full med den digitala motsvarigheten till en bananlåda full med tusentals bilder huller om buller:o. Under mappen...
Svar
7
· Visningar
1 294
Senast: ZorréZaid
·
Svar
2
· Visningar
804
Senast: Widerberg
·
P
Hemmet Nu har vi bott här en vecka, jag och min pojkvän Daniel.. Vi hade inga grejjer förutom varsin säng och saker du kan räkna på en hand... 2
Svar
21
· Visningar
2 559
Senast: Sar
·
  • Låst
Fritid Har kikat runt lite på nätet efter beskrivningar på hur man stickar en mössa och den enklaste jag hittade var så man bara stickade ett...
Svar
17
· Visningar
10 752
Senast: Johlin
·
Hemmet Tog lite bilder på mitt hus på hur det ser ut idag och hur det såg ut när bott i det någre månader. Köpte ett hus i början av året och...
Svar
16
· Visningar
1 785
Senast: Myzan87
·
Ä
Fritid Och vart lämnar man in sådant på lagning? Det är alltså en TV-spels konsol. dreamcast. Som jag har framförallt 2 spel till som jag...
Svar
2
· Visningar
968
Senast: Ängslig
·
Hemmet Nu börjar det väl vara julpyntat i de flesta hem, så jag tycker det är dags att visa upp hur det ser ut hos er i juletid :) Såhär... 4 5 6
Svar
101
· Visningar
9 696
Senast: Mysgrisen
·
IT & mobiler Hej! jag har två spel som är helt nya, skulle installera dem igår, men datorn reagerar inte alls på att jag stoppar i skivan. det står...
Svar
2
· Visningar
934
Senast: Modest
·
Fritid http://djur.spelo.se/icebear.html Världens enda flygande isbjörn!
Svar
6
· Visningar
1 329
Senast: Emuliiaa
·
Hemmet Hej! Jag hoppar in från ÄU med en köksfråga! Jag och maken bygger hus och nu är det dags för köket. Vi är i princip helt klara med...
Svar
12
· Visningar
9 790
Senast: KungTulle
·
Hemmet Nu har ja å sombon flyttat till landet och fått våran första postlåda. Jätte kul! Men vi har ett litet problem. Hur får man dit...
Svar
10
· Visningar
2 300
Senast: Kicki_83
·
A
IT & mobiler Hej! är det någon som vet vad det kan bero på när det inte går att använda word och datorn "säger" att markeringen är låst. Kan man...
Svar
2
· Visningar
907
Senast: ameo
·
S
Hemmet Efter två dagars slit (jättejobbigt att vara ledig :D) är "gåbortpresenterna" klara!!! Är så nöjd att jag skickar ett par bilder på...
Svar
2
· Visningar
976
Senast: soma
·
B
IT & mobiler Jag har ett par avsnitt som jag har laddat hem. Sedan laddade jag hem senare avsnitt från exakt samma sida. Dom tidigare funkar, så vrf...
Svar
4
· Visningar
798
Senast: Bettan_G
·
Fritid I min familj har glitter i granen alltid varit bannlyst. Jag är fortfarande av den åsikten men min sambo är av en anan. Nu har vi...
Svar
11
· Visningar
8 335
IT & mobiler kan man få fram så man kan använda sig av å ä ö på utländska tangetbord? Ska ev få en dator (extra dator är ju alltid bra ) MEN den är...
Svar
4
· Visningar
3 190
Senast: suisyola
·
IT & mobiler Hej är det nån som har installations koden till den? Pm:a isåfall!! ÄR DESPERAT:p:( // tack Skuggan_
Svar
7
· Visningar
1 276
Senast: skuggan_
·
Hemmet Jag ska renovera här hemma och har väl kommit så långt att jag har en idé om hur köket och väggarna ska se ut, men golvet är kvar. Jag...
Svar
19
· Visningar
2 482
Senast: Brandgul
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka