Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet Är 423 kWh rimligt för en lägenhet på 62kvm över en period av 3 månader? Har ingen aning vad som är normalt förbruk, därför jag undrar :)
Svar
5
· Visningar
954
Senast: Piffelina
·
Hemmet Jag bygger just nu ett hönshus och har en liten fundering på taket. Vad ska man ha för lutning på ett pulpettak? Jag har fått en siffra...
Svar
8
· Visningar
9 844
Senast: moiran
·
IT & mobiler Köpte nyligen en Canon EOS 400 och kände ganska omgående att det vore kul med ett vassare objektiv. Jag tar många kort på barnen och jag...
Svar
7
· Visningar
845
Senast: Baka_kun
·
Fritid Hjälp!! Vad ska jag ha för minneskort till Playstation 2?
Svar
6
· Visningar
943
Senast: mizz
·
IT & mobiler Behöver lite hjälp, min sambo har en Creative Zen V och naturligtvis så har han tappat bort installations cd:n :crazy: Den behöver man...
Svar
6
· Visningar
1 331
Senast: Otter
·
T
IT & mobiler Letar efter en ny digitalkamera,kompakt. Jag har en nikon d40x som är lite klumpig ibland att ta med. Och jag vill kunna filma lite...
Svar
3
· Visningar
889
Senast: Mammadutt
·
Hemmet Tjohej! Vi flyttar snart och kan därför inte ha kvar vår latsbyggda TV-bänk då det är ett hörnbord och, ja det funkar helt enkelt inte...
Svar
13
· Visningar
11 622
Senast: Armani__
·
Hemmet Nu behöver jag hjälp med byrå, eller om jag ska kalla det för en hurts. Har inte riktigt bestämt mig ännu. Jag letar efter en smal...
Svar
8
· Visningar
3 112
Senast: Ramona
·
Hemmet Dagens i-landsproblem! Jag är väldigt dålig på gardiner, verkar det som iallafall... Köpte ett par som inte alls passade min...
Svar
5
· Visningar
2 159
Senast: Sar
·
IT & mobiler Har fått en systemkamera.. men helt plötsligt när jag skulle ta kort så går det som inte, det står busy och blinkar en liten grön lampa...
Svar
13
· Visningar
993
Senast: Laivine
·
B
IT & mobiler Jag har en ipod med ca 400 låtar, varav 200 jag inte har på datorn. Jag har ingen aning om hur jag får över dem från iTunes till...
Svar
3
· Visningar
836
Senast: Breakdown
·
Hemmet Vad kan man göra av gardintyg förutom kuddfodral och gardiner? Har ett jättefint grönt tyg som jag köpte på Lagerhaus för några...
Svar
7
· Visningar
1 184
Senast: Tassetass
·
IT & mobiler Nu har jag hört både bra och dåliga saker om Cylinda, vad har ni för erfarenheter? vi ska ev ha cylinda diskmaskin, tvätt, tork och...
Svar
12
· Visningar
2 199
Senast: Mammadutt
·
IT & mobiler För det första: Vad är det för något egentligen? För det andra: Mitt windows media player säger att jag behöver skaffa ett/en sån/-t...
Svar
1
· Visningar
723
Fritid Mina nya lakan STINKER! Och inte lite heller :crazy: Något klorin-aktigt, luktar värre än fan. :p Har kört dom en gång i maskinen och...
Svar
4
· Visningar
2 361
Senast: Widerberg
·
Trädgård & Växter Jag fick en rosenkalla för 2½ år sedan, planterade om den i en stor kruka och den växte på sig som sjutton. Har aldrig gett den annan...
Svar
4
· Visningar
3 325
Senast: Haukur
·
N
Fritid Hejsan jag vill baka kanelbullar, efterlyser ett smaskigt recept dock utan krusiduller och konstiga ingredienser eftersom jag vill baka...
Svar
1
· Visningar
1 143
Senast: Haukur
·
Fritid Har en massa (flera kartonger) ljusstumpar och vill göra något med dom. Hur gör man nya ljus av dom? Typ blockljus eller något annat...
Svar
9
· Visningar
6 433
Senast: Andorra
·
P
Fritid Vart köper ni era TV-spel? Är på jakt efter Spyro the Dragon, då jag just upptäckt att det kommit fler spel än jag visste! Har kollat...
Svar
1
· Visningar
1 106
Senast: Shenzi
·
S
Hemmet jag har flyttat till en liten etta och jag har jätte svårt att få det mysigt. Har provat lite allt möjligt men tycker inte det blir så...
Svar
10
· Visningar
2 447
Senast: Sarababe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka