Julpyntade hem *bildtråd*

Sv: Julpyntade hem *bildtråd*

*kl*

Jag lade just upp min gran i en annan tråd, men här efterfrågas ju till och med bilder! :D

julgran.jpg

Det där är ju MIN gran!!!!!!!!!!!!! Ska bara få sambon att fatta...
 
Sv: Julpyntade hem *bildtråd*

KL

NU har jag bild på vår gröna gran (nåt annat skulle inte få komma innanför dörren :D ). Klädde den i söndags men ska lägga till lite mer glitter när jag orkar :)

Jul033.jpg
 
Sv: Julpyntade hem *bildtråd*

Tack! Stjärnan köpte jag på Åhléns, kostade kring 100 kr. Det är små, små silvriga prickar på den också :)
 
Sv: Julpyntade hem *bildtråd*

"Silvriga prickar"! :love:

Jag får springa förbi Åhléns och klämma lite på plånboken. Det finns egentligen inget shoppingutrymme alls i min budget (särskilt inte efter införskaffandet av två vitglittriga... renar? De ser mera ut som hjortar, men hur juligt är det? De kom iaf också från Åhléns och kostade 75 kr styck, vilket de inte var värda. ALLS!!! :mad:), men den var ju väääldigt fin...
 
Sv: Julpyntade hem *bildtråd*

Åh! Underbart. :D Den enda granen i tråden som faktiskt var cool. Underbart tacky med fotoväggen bakom också! :love:

Är det inte äkta så är alternativet 100% oäkta. Inga mellanlägen för min del! :D

Tycker granen är helcool i din miljö!

Såg både gran och stakar förra året och tyckte de var :eek::eek:. Men nu har jag nog ändrat mig lite...
 
Sv: Julpyntade hem *bildtråd*

Ja,och det är det enda ännu som är det! Till helgen kommer väl några fler tomtar fram, kanske blir lite rött i vardagsrummet också;)
 
Sv: Julpyntade hem *bildtråd*

Vår julklappshörna! Dålig bild som bara den, varför ser det aldrig lika mysigt ut på bild som i verkligheten?? Kanske dax att byta kamera?
L%C3%A4genheten,+Vinsl%C3%B6v+017.jpg
 
Sv: Julpyntade hem *bildtråd*

Härlig tomte! Gillade din köksgardin. Jag har bara julat i köket än, och så hemskt mycket mer blir det inte. Byta gardiner i alla rum - ambitiöst!
 
Sv: Julpyntade hem *bildtråd*

delvis kl

Här har det blivit mindre och mindre genom åren, men ena dottern som är 18 gillar verkligen julen. Hon är au pair i England nu, och ringde hem härom dagen och undrade, nästan lite hotfullt, "Ni har väl julpyntat?":crazy:

Så nu har vi varit uppe på vinden och hämtat lådorna och ska plocka fram mer innan hon kommer hem på lördag.

Vad gör man inte för sina barn?:love:

Jag kanske tar en bild på vardagsrummet sen...
 
Sv: Julpyntade hem *bildtråd*

Välkommen hem till oss!

IMG_3598.jpg


Nej, granen är inte snygg, men ni skulle sett de två andra som sambon släpade hem:eek:

IMG_3607.jpg


Glömde tända de mysiga ljusen innan jag tog bilden.

IMG_3610.jpg


IMG_3611.jpg


Matrummet

IMG_3612.jpg


IMG_3613.jpg
 

Liknande trådar

Hemmet Efter att ha bott i en resväska i ett och halvt år, med långdistansförhållande mellan två länder och hela baletten, så har jag och...
Svar
5
· Visningar
1 397
Senast: VLMF
·
Övr. Hund Squid, den lilla Border terriern ... behover jag verkligen honom? En kille? Jag som ville ha en tjej till. Han fungerar fantastiskt med...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 766
Senast: inverterad
·
Hästmänniskan Hejsan, Jag letade efter min första egna häst för 1 år sedan och jag var och provred ett 8 årigt fullblod när jag råkade hitta hästen...
4 5 6
Svar
108
· Visningar
18 944
Senast: mackan
·
Hundhälsa Aug 2011 fick vi hem William från Irland. Han var friskt och hade fin päls men trampdynorna var hemskt torra och fnasiga med en del...
Svar
2
· Visningar
6 614
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp