Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Min dator har börjat med nya hyss, ganska ofta (typ varannan dag) så startar den igen runt 5-10 min efter att jag har stängt av den för... 2
Svar
26
· Visningar
5 673
Senast: MissFideli
·
P
IT & mobiler Jag har i flera års tid varit ansvarig för en förenings hemsida. Har byggt upp den och hållit den uppdaterad flera gånger i veckan...
Svar
5
· Visningar
1 100
Senast: spoff
·
IT & mobiler Ska ta bort fett och kalk står det på flaskan och ska, enligt tillverkaren, användas en gång/månad. Är det något att ha? Jag köpte en...
Svar
17
· Visningar
3 441
Senast: Prosit
·
  • Låst
IT & mobiler Jag har lite problem med min facebook, den visar inte andras bilder? Skulle kolla in en kompis album men får inte upp bilderna... Den...
Svar
1
· Visningar
613
Senast: Tjôta
·
S
IT & mobiler vart kan man hitta en BRA räknare till sin hemsida? gratis eller betaltjänst kvittar. man ska kunna se varifrån personer kommer...
Svar
2
· Visningar
1 627
Senast: Missel
·
IT & mobiler Från Vista till XP - är det bara att stoppa i cd:n i maskinen och installera XP? Jag har precis köpt en HP DV5-1115-laptop, som...
Svar
10
· Visningar
1 272
Senast: moiran
·
S
IT & mobiler Systemkamera eller kompaktkamera? Det finns ganska många skillnader mellan en systemkamera och en kompaktkamera, den kanske absolut... 2
Svar
26
· Visningar
3 524
Senast: Irenes
·
J
  • Låst
IT & mobiler När jag lägger ut "stående" bilder på min freewbes hemsida så blir dom jäääättte stora, även om jag har på en stor skärm (har testat på...
Svar
4
· Visningar
824
Fritid Yes min kille är intresserad som tusan av jordbruk och driver ett eget, tänkte ge honom en bok om jordbruk i julklapp, en bra en! Har du...
Svar
5
· Visningar
1 538
Senast: Kuckeliku
·
IT & mobiler Alltså, är jag helt pantad eller hur f_n gör man smileys i en N95?
Svar
3
· Visningar
1 120
Senast: Korven
·
Fritid Om man råkar ha ett (numera övergivet) bisamhälle i skorstenen, hur får man bort det då? Är sotaren behjälplig med sådana tjänster? Kan...
Svar
7
· Visningar
3 438
Senast: pippi27
·
IT & mobiler vad är det för fel på datorn? kollar jag på en filmsnutt på youtube brukar jag skruva upp fläkten i datorn så den går snabbare och...
Svar
5
· Visningar
811
Senast: MinIan
·
Fritid Hur får man bäst resultat? Jag provade med en apelsin och tryckte in lite nejlikor men apelsinen blev alldeles missfärgad. Tog jag för...
Svar
7
· Visningar
10 311
Senast: alazzi
·
Hemmet Jag är på jakt efter en lampa på fot, typ fönsterlampa. Själva lampskärmen/-kupan ska vara i form av en stjärna och se lite julig ut...
Svar
14
· Visningar
2 738
G
Hemmet Hur gör ni med kläder som enligt tvättrådslappen endast bör kemtvättas? Vad kostar det att lämna in för kemtvätt? Eller har ni något...
Svar
10
· Visningar
30 488
Senast: Scaramouche
·
J
IT & mobiler Är det ett stort negativt nerbyte? Jag inhandlade en D300 för kanske 2-3 månader sedan och jag känner att jag kanske inte riktigt kan...
Svar
10
· Visningar
1 093
Senast: Irenes
·
Hemmet Det är ju bra med energisnåla lampor både för plånboken men främst för miljön. Men vilken sort lampor är mest energisnålt? Att...
Svar
4
· Visningar
1 347
IT & mobiler Råkade komma åt nån knapp som jag inte skulle rört.. Nu försvann den normala "ruta" runt själva internet sidan (ni vet raden med...
Svar
2
· Visningar
738
Senast: Stalker
·
S
IT & mobiler Min bror har lite panik för tillfället. Så här var det: han satte igång sin dator och direkt dök ett meddelande från F-Secure upp (han...
Svar
2
· Visningar
803
Senast: Skuggabaldur
·
IT & mobiler Vilken av dessa skulle ni välja och varför? Jag kan inte bestämma mig för vilken...? detta är digitalkameror PANASONIC Lumix DMC-TZ5...
Svar
6
· Visningar
777
Senast: Mammadutt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka