Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Jag har Vista sedan ett år tillbaka, när jag laddade ner Officepaketet (legalt kan tilläggas:grin:) så dyker detta felmeddelande upp...
Svar
1
· Visningar
1 043
Senast: Anaemia
·
IT & mobiler Om jag har förstått det hela rätt så ska det gå att titta på film i ipoden! Hur gör man? Vilket format funkar? osv. Har försökt "dra"...
Svar
6
· Visningar
2 145
Senast: Zaga
·
IT & mobiler någon som vet hur man ändrar ljusstyrka på skärmen?
Svar
6
· Visningar
6 069
Trädgård & Växter Jag har köpt plommon, apelsin och äpplen, tänkte sätta fröna och se om det växer.. jag har förut fått upp en apelsinplanta, men då...
Svar
11
· Visningar
1 815
Senast: MinIan
·
L
IT & mobiler Ja, hur gör man? Försöker ladda upp dom till min blogg på blogg.se men det blir bara ett rött kryss och de kan inte visas, någon som vet...
Svar
3
· Visningar
789
Senast: LillaElin86
·
Trädgård & Växter Förslag på tåliga buskar som kommer att sättas i ler-jord. Stark sol på platsen. Ska ha det runt Wibrantus grav. TÄnkte sedan klippa...
Svar
4
· Visningar
3 210
Senast: aiquen
·
C
IT & mobiler I morse så "tappade" jag datorn från kanske 2-3dm på golvet, efter det så blev skärmen "uppochned" hurfixar jag detta?? Går det att...
Svar
9
· Visningar
1 106
Senast: Cooperfield
·
  • Låst
IT & mobiler Det står såhär när jag försöker använda det jäkla programmet :p "betyder att trackern är ok. Du har utgående anslutningar till...
Svar
2
· Visningar
918
Senast: gern
·
IT & mobiler Jag håller på att få totalspel. Min externa hårddisk har alltid hetat G: men nu plötsligt heter den H: oavsett vilken USB-port jag...
Svar
3
· Visningar
827
Senast: meodeo
·
Hemmet tror jag blir galen! och säg inte, vad var det jag sa... men myten är sann: hyr du ut i andra hand blir allt bara förstört har hyrt...
Svar
15
· Visningar
3 955
Senast: PrincessAsk
·
Trädgård & Växter Jag skulle vilja ha något litet träd innomhus, eller en fin buske. Vad finns det för altenativ som skulle passa? Smarta idéer för...
Svar
3
· Visningar
1 466
Senast: Snuffsan
·
IT & mobiler Någon som känner till och vill tipsa / varna? Adamo Bahnhof Blixtvik Bredband2 Rixport 80 Skycom Telia T3 e-phone Lutar...
Svar
6
· Visningar
1 080
Senast: suisyola
·
IT & mobiler :confused: Helt plötsligt så fungerar inte ljudet när jag ska spela upp något på YouTube, det fungerar bra för övrigt, t ex i...
Svar
2
· Visningar
835
IT & mobiler öppnade min inkorg igår och detta fanns att beskåda... From: Miss Brenda and Casmin Dear one, May the blessings of God be with...
Svar
19
· Visningar
3 293
Senast: portia
·
C
Fritid VAD är detta? Fakta: från sekelskiftet, annars ingen aning. Har ni sett något liknade? Någon med idéer?
Svar
11
· Visningar
1 572
Senast: KungTulle
·
Fritid Vi har för första året plockat lingon och känner oss nu som nybörjare på det området. Vad ska vi göra med dem? Hur förvarar man dem...
Svar
3
· Visningar
4 436
Hemmet Vad i era hem är ni mest nöjda med? Vilket rum, kanske en del av ett rum eller rent av en enskild möbel? Jag vill se bilder! 3 4 5
Svar
84
· Visningar
11 688
Senast: Sar
·
Hemmet Tack vare min kära mor som tipsade om en bostadsrätt till salu igår har jag fått dille på den:angel: Det är en 3a på 83kvm, markplan...
Svar
6
· Visningar
1 136
Senast: susekl
·
IT & mobiler Jag köpte ju ny tv häromdan och försökte på 10 minuter få ihop tv, dvd, vhs och boxer igår. Jag var alldeldes för trött insåg jag och la... 2 3
Svar
49
· Visningar
5 002
Senast: honung
·
Hemmet Såg en fotölj på MIO för nåt år sedan, tror det var en nyproducerad retro stol.. kostade 10 000 kr +- tänk er den här klassiska...
Svar
5
· Visningar
1 881
Senast: wtf
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hönstråden II
  • Smitare - hur gör ni?
  • Vilken ras passar mig?