Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Blir galen snart! När jag ska försöka klippa ihop lite filmsnuttar på WMM så bara stängs det ner. Det går bra att lägga in 6...
Svar
4
· Visningar
790
Senast: Fire-Eye
·
IT & mobiler Jag skulle vilja göra en logga att sätta på mina foton, alltså göra som en pensel i photoshop, så att det bara är att trycka dit den på...
Svar
2
· Visningar
1 517
IT & mobiler Jag tänkte pröva Entourage till min Mac. Men när jag ska starta upp det så hoppas jag på att få kunna läsa lite om det först. Men icke...
Svar
8
· Visningar
1 189
G
IT & mobiler Nu i fleera måndader har jag haft planerna på att skaffa mig en laptop men jag kan i princip ingenting om vad som är bra och dåligt...
Svar
7
· Visningar
1 076
Senast: ChristinA
·
A
IT & mobiler People! Jag skulle vilja ha tips på bra, enkla sidor (på svenska!) där man kan få hjälp med att göra lite roliga tutorials och liknande...
Svar
4
· Visningar
1 006
Senast: Merwen
·
S
IT & mobiler Jag vill framförallt fota hästar och med kitobjektivet 18-55 känner jag att jag inte kommer så långt på, vill då ha bättre zoom. Och...
Svar
16
· Visningar
1 590
Senast: Prosit
·
IT & mobiler Är det nån som vill guida in mig i det? 2
Svar
21
· Visningar
2 154
Senast: NinisE
·
Hemmet Kan de göra någon skada? Vi har massor av fladdermöss uppe på vinden, under takpannorna på norrsidan av huset och i vedboden. På dagarna...
Svar
5
· Visningar
1 898
Senast: tanten
·
S
IT & mobiler någon som vet hur man gör ? :confused:
Svar
1
· Visningar
962
Senast: MinIan
·
Hemmet Det här är vår hall. Numer råder det kaos, då huset vi bor i från början bestod av två lägenheter med liten hall, trapphuset var bara...
Svar
5
· Visningar
1 786
F
IT & mobiler Ni som har en system kamera eller kan mycket om sådana, vilket märke, sort osv skulle du rekomendera till en som har hållt i en... 3 4 5
Svar
99
· Visningar
7 242
Senast: Eigentlich
·
S
IT & mobiler Hur gör jag för att Flytta/kopiera textstilar till Photo Shop ? :confused: Såna stilar jag har laddat hem alltså. svara ngn snabbt! :rofl:
Svar
8
· Visningar
2 388
Senast: Selinda
·
C
Hemmet Vart brukar ni handla fina posters? Har precis skaffat lägenhet och har varken lust eller pengar att köpa riktiga tavlor utan tänkte...
Svar
17
· Visningar
1 510
Senast: Otter
·
Hemmet Jag fick en idé. Jag ska göra keso. Jag har aldrig i mitt liv ätit keso. Vad har man det till egentligen? Är det som ost eller gräddfil... 2
Svar
31
· Visningar
2 980
Senast: Ramona
·
IT & mobiler Vill jag ha! Har en Nikon D70s och vill utrusta den med ett nytt vidvinkelobjektiv. Jag köper hellre ett riktigt bra och begagnat än ett...
Svar
8
· Visningar
933
Senast: Irenes
·
E
IT & mobiler Jag undrar vad det är för skillnad på Windows Vista basic och Windows Vista home premium? :)
Svar
3
· Visningar
682
Senast: meodeo
·
  • Låst
IT & mobiler kikade på expert; http://www.expert.se/Product/Product.aspx?id=2184353 "vad" är det här för objektiv? Bra? till?
Svar
2
· Visningar
656
Senast: Snurrfian
·
M
IT & mobiler Jag blir toookig! Har nu suttit här ett bra tag och försökt lägga över bilderna som vi tog idag. Vet väl hur man lägger över bilder och...
Svar
2
· Visningar
1 134
IT & mobiler Någon som använder detta program? Jag brukar inte ha några problem att klura ut olika program, men det har var nog bland det...
Svar
1
· Visningar
731
Senast: Cafer
·
H
IT & mobiler Vill ah ett program som ja kan spela upp musik på, har haft itunes hela tiden men nu har det bara krånglat de sista dagarna så det vill...
Svar
5
· Visningar
832
Senast: nidron
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka