Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
IT & mobiler
Jag skulle vilja göra en logga att sätta på mina foton, alltså göra som en pensel i photoshop, så att det bara är att trycka dit den på...
IT & mobiler
People! Jag skulle vilja ha tips på bra, enkla sidor (på svenska!) där man kan få hjälp med att göra lite roliga tutorials och liknande...
IT & mobiler
Hur gör jag för att Flytta/kopiera textstilar till Photo Shop ? :confused: Såna stilar jag har laddat hem alltså. svara ngn snabbt! :rofl:
IT & mobiler
Vill jag ha! Har en Nikon D70s och vill utrusta den med ett nytt vidvinkelobjektiv. Jag köper hellre ett riktigt bra och begagnat än ett...
IT & mobiler
Jag blir toookig! Har nu suttit här ett bra tag och försökt lägga över bilderna som vi tog idag. Vet väl hur man lägger över bilder och...
IT & mobiler
Vill ah ett program som ja kan spela upp musik på, har haft itunes hela tiden men nu har det bara krånglat de sista dagarna så det vill...