Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

C
Trädgård & Växter Ja, vad säger ni? Är det tillräckligt varmt i jorden för att börja så grönsaker nu? Kan tillägga att jag bor i växtzon 4, ca 10 mil norr...
Svar
5
· Visningar
2 711
Senast: ang
·
S
Fritid Jag vill göra vinbladsdolmar hemma men jag har ingen aning om hur jag ska få tag på vinblad i Uppsala. Vet någon var man kan köpa detta?
Svar
15
· Visningar
3 762
Senast: poli
·
IT & mobiler Tror jag det heter? :D Jag kan verkligen ingenting om datorer, så det kan bli lite snurrigt det här ;). Jag ska iaf snart få en...
Svar
14
· Visningar
1 911
Senast: Baka_kun
·
Trädgård & Växter Tycker att det är superkul att odla grönsaker och har alltid gjort det hemma hos mina föräldrar. Har själv bott de sista 4 åren i...
Svar
2
· Visningar
3 962
Senast: mian1
·
Hemmet Har skrivit i omgångar om mina fd grannar som odlade upp och hägnade in en bit av vår mark som trädgård utan att vi visste om det. Det... 2
Svar
30
· Visningar
3 738
Senast: mian1
·
C
IT & mobiler Ja, tyvärr har jag slarvat bort installeringsskivan till min ipod och kan nu inte överföra musik till den. Jag har sladd till datan...
Svar
9
· Visningar
971
Senast: Covetous
·
IT & mobiler Möjligen bör denna tråd sorteras under avdelningen "Dumma Frågor" :crazy: Men frågar man inte får man inte veta! Jag har levt i...
Svar
4
· Visningar
999
Senast: Sastra
·
A
Hemmet ... förutom diskmaskin så blir det en del handdisk, som får stå och torka. Nu är jag väldigt trött på det fula diskstället i plast och...
Svar
13
· Visningar
1 461
Senast: Mammas
·
Hemmet Om man har ett äldre hus med betonggrund med fukt i källaren (då marken lutar mot huset på en sida och där det dessutom behöver bytas...
Svar
2
· Visningar
1 228
Senast: Sedna
·
T
IT & mobiler Vad behöver jag då får sladd? Jag har en advent(bärbar;)) Jag vill kunna ladda datorn i bilens cigarett uttag. :bow:
Svar
17
· Visningar
5 011
Fritid Vad spelar ni för spel? Min sambo har ett xbox360 och jag har fått mig en ROSA kontroll :D Så nu måste ja ju börja spela.. Men... 2
Svar
36
· Visningar
2 431
Senast: Mabuse
·
S
Hemmet Vi har nu en fin parkett i större delen av lägenheten. I köket har vi sånt där underbart undergolv, brädor liksom. Vi skulle ju helst...
Svar
7
· Visningar
1 267
Senast: Sedna
·
Hemmet Det här blir första sommaren någonsin som jag och sambon inte kommer att spendera i villa med trädgård eller vid havet, utan i lägenhet... 2
Svar
28
· Visningar
17 012
Senast: Skumbananen
·
V
Hemmet förra året ungefär vid denna tidpunkt beklagde jag mig åt en arbetskompis om att det var dags att plocka fram * hink innehållande... 2 3
Svar
42
· Visningar
8 918
Senast: suisyola
·
H
IT & mobiler vad är bäst tycker ni?? ett zoom objektiv med IS med ljus på 5,6 eller utan IS med ljus på 2,8?? till sportfotografering.
Svar
1
· Visningar
693
Senast: Irenes
·
Hemmet Både jag och sambon börjar vara lite less på ek och funderar på att måla vår sänggavel vit. Kanske inte helvit, utan mer laserat så att...
Svar
6
· Visningar
11 939
Senast: Shenzi
·
IT & mobiler Om man ska "zippa" en mapp - är det samma som att spara i komprimerad mapp i windows 97? //aemaria
Svar
1
· Visningar
782
Senast: Sharpless
·
  • Låst
IT & mobiler Vill byta användarnamn,kan man göra det,eller lär man starta om en helt ny buke? :confused::p
Svar
3
· Visningar
786
Senast: Carolus
·
IT & mobiler Förlorar de kvalité då? Jag har ju en ny fancy kamera, och bilderna blir jättestora, vilket är jättebra tycker jag. Men jag vill ju...
Svar
6
· Visningar
1 817
Senast: Snubbelfot
·
Hemmet Har köpt en ny matta till vardagsrummet och förhoppningsvis ska den vara kattsäker (kattfan har ju massakrerat den handtuftade ullmattan...
Svar
4
· Visningar
1 038
Senast: Tassetass
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka