Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet Har köpt en ny matta till vardagsrummet och förhoppningsvis ska den vara kattsäker (kattfan har ju massakrerat den handtuftade ullmattan...
Svar
4
· Visningar
1 038
Senast: Tassetass
·
Trädgård & Växter Nån som har erfarenhet av humle? är den svår att få fin eller sköter den sig själv? Jag håller på att sätta staket runt trädgården...
Svar
19
· Visningar
12 399
Senast: Carolus
·
IT & mobiler Jag håller för första gången nånsin på att försöka göra en egen hemsida:D Jobbar i dreamweaver, har dock fastant lite så jag skulle...
Svar
13
· Visningar
1 229
Senast: NinisE
·
Hemmet Det börjar suga lite i köpa eget hustarmen. Vad ska man titta efter när man går på husvisning? Fukt, mögel, konstiga lukter...
Svar
14
· Visningar
11 428
Senast: Sedna
·
IT & mobiler Hur :devil: gör man det? fick en häftig presentation häromdagen med bilder och musik, och jag vill "ha" låten. Hur gör man. Bilderna är...
Svar
1
· Visningar
805
Senast: Sazalamel
·
Trädgård & Växter Vet inte om tråden ligger rätt här, annars för moderatorn gärna hjälpa mig att flytta den :bow: Till saken: Det är en fågel (eller...
Svar
9
· Visningar
13 086
Senast: nira
·
IT & mobiler Just nu är det ju minst tre trådar som handlar om virus, antivirus och val av program :)
Svar
3
· Visningar
759
Senast: aiquen
·
IT & mobiler Windows Vista Home Premium Uppgradering, 32 bitars version, Svensk, Original. Uppgradera från Windows 2000 eller Windows XP. Så, om...
Svar
15
· Visningar
1 197
Senast: doglover
·
Hemmet Skulle vilja ha en ny soffa. Älskar Ektorpsoffan, men jag vill ha en annan typ tror jag. Vardagsrummet är litet och jag får nte plats...
Svar
12
· Visningar
2 721
Senast: MissFideli
·
G
Trädgård & Växter Jag köpte två paprikaplantor idag och satte i varsin kruka på balkongen. Har haft tomater förut och lyckats "sådär". Och eftersom de tog...
Svar
4
· Visningar
1 840
Senast: Gerbillus
·
Hemmet Har flyttat in i ett hus med stort hörnbadkar i något plastaktigt. Det har en sträv gulaktig yta. Har du ngt knep hur man kan få det...
Svar
2
· Visningar
1 113
Senast: Andorra
·
Fritid Behöver stränga om min nylonsträngade gitarr men har upptäckt att detta med strängar är en hel djungel! :o Vad betyder low tension...
Svar
2
· Visningar
973
Senast: maria85
·
Trädgård & Växter Har några buskar som måste flyttas, men när är bästa tiden att göra det? Buskarna det gäller är: Stjärnmagnolia (står just nu i stor...
Svar
2
· Visningar
2 494
Senast: boccia
·
IT & mobiler Hejsan! Jag har ett problem, eller ja, snarare två. Håller på att göra en fotofilm som skolprojekt och har tyvärr inte arbetat så...
Svar
1
· Visningar
768
Senast: Snubbelfot
·
X
IT & mobiler Jag har bestämt mig för att köpa digital systemkamera och är väl framförallt sugen på eos400D. Någon som har den och kan berätta om den... 2 3
Svar
51
· Visningar
4 034
Senast: Irenes
·
E
IT & mobiler Min bror laddade ner nå "avast" (typ antivirus-program) igår till datorn. som tog bort massa virus, (och program, eller?) Och idag...
Svar
3
· Visningar
1 125
Senast: Irenes
·
IT & mobiler Sambon har en jobbmobil av märket jag skrev i rubriken. Fast jag skrev fel såg jag, k810i skulle det vara ;) Kanske 3 månader gammal...
Svar
6
· Visningar
1 377
Senast: Mynta2
·
S
IT & mobiler Nu får jag snart ett nervöst sammanbrott!!:eek: Har hållt på med en film nu i över tre veckor! Anledning? Jo filmen blev klar på...
Svar
4
· Visningar
836
Senast: SirWillgott
·
Hemmet Målade om i vårt vardagsrum, en vit-beige färg. Blev jätte nöjd och var super taggad att köpa lite nya prylar och piffa till lite, men...
Svar
5
· Visningar
4 911
Senast: pomelo
·
Fritid Kommer ni ihåg det där spelet som diskuterades mycket här. Det började med att man var i ett rum och skulle ta sig ut, lägga någon... 2 3 4
Svar
77
· Visningar
5 479
Senast: wika
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka