Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
Trädgård & Växter
Nån som har erfarenhet av humle? är den svår att få fin eller sköter den sig själv?
Jag håller på att sätta staket runt trädgården...
IT & mobiler
Hur :devil: gör man det? fick en häftig presentation häromdagen med bilder och musik, och jag vill "ha" låten. Hur gör man.
Bilderna är...
Trädgård & Växter
Vet inte om tråden ligger rätt här, annars för moderatorn gärna hjälpa mig att flytta den :bow:
Till saken: Det är en fågel (eller...
Trädgård & Växter
Jag köpte två paprikaplantor idag och satte i varsin kruka på balkongen. Har haft tomater förut och lyckats "sådär". Och eftersom de tog...
Trädgård & Växter
Har några buskar som måste flyttas, men när är bästa tiden att göra det? Buskarna det gäller är:
Stjärnmagnolia (står just nu i stor...
IT & mobiler
Jag har bestämt mig för att köpa digital systemkamera och är väl framförallt sugen på eos400D. Någon som har den och kan berätta om den...
Hästnyheter Nyligen invigdes den digitala utställningen Täby stories – bland hästar och hus. En utställning som berättar om Täby Galopps förvandling...
Hästmänniskan Vad för häst? :)
Här har vi tagit premiärturen idag. Mycket motor, dålig broms 😅 Och blev en extrem miljöträningstur men han skötte sig...