Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
Trädgård & Växter
Hej!
Nöp ett skott av en klematis idag som jag tog på vinst och förlust - för jag vet inte om de går att föröka på det sättet. Just...
IT & mobiler
Min underbara sambo kom hem idag med en present till mig... En digitalkamera!! Och här finns det ju så mycket duktigt foto-folk, så jag...
IT & mobiler
Håller på att göra en header till min blogg, men får det inte att fungera med storleken. Jag har gjort min i paint och det står att den...
IT & mobiler
Har två bilder i pdf format som jag har roterat och vill spara ändringarna i men jag lyckas inte. Hjälp snälla.
Enda spara som finns är...
Hästnyheter Nyligen invigdes den digitala utställningen Täby stories – bland hästar och hus. En utställning som berättar om Täby Galopps förvandling...
Hästmänniskan Vad för häst? :)
Här har vi tagit premiärturen idag. Mycket motor, dålig broms 😅 Och blev en extrem miljöträningstur men han skötte sig...