Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
IT & mobiler
Jag tyckte att jag bara hörde ljud på en högtalare ett tag, så jag gick in i "sound-manager" och kollade hur mätaren stod, och den stod...
Trädgård & Växter
Vi har bestämt oss för att sätta thuja framför de glesa, gamla oxelhäckarna in mot båda våra grannar på båda sidorna av tomten. Den ena...
Trädgård & Växter
Ja! Vilka är de bästa sätten att bli av med dessa odågor på?
De kom till lilla skåne för några veckor sedan och de förökar sig värre...
Gravid - 1år Fast det går ju bra sen när bäbis har kommit. Och som sagt dålig info tycker jag, kunde stått tydligt och klart. Iom att jag redan fått...
Hundavel & Ras Jag tycker inte att det är jättetydligt i de mindre, arbetande terrierraserna till exempel. Viss könsprägel, men inte särskilt uppenbar...