Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
Kropp & Själ
Nu vill jag ha input om träningsappar till mobilen.
Som den snålänning jag är :p syftar jag främst på gratisappar, men många betal-appar...
Kropp & Själ
Hur identifierar du dig själv?
Finns det ett ord eller en beskrivning, eller identifierar du dig t o m kanske med något / någon?
Mycket...
Kropp & Själ
Sitter ute på trappan efter att blivit kokt i sovrummet, sol ligger på andra våningen under plåttak. Sovit i två timmar när jag vaknade...
Kropp & Själ
Jag har tyvärr gått upp ca 25 kg på 2 år och klarar inte psykiskt att börja gå ner än. Men vad 17 har man på sig när man ser ut som den...
Kropp & Själ
Sitter ute på trappan efter att blivit kokt i sovrummet, sol ligger på andra våningen under plåttak. Sovit i två timmar när jag vaknade...
Kropp & Själ
Att ha hjärnan på sin sida vid träning verkar ibland vara hur svårt som helst! Hur gör ni för att peppa er själva till att fortsätta när...